Bissett19: Som du kanske förstår undrar jag vad reglerna är ifall de är tvungen att lämna WO. Måste de vara prick i tid klockan 15.00 eller måste Timrå IK tvingas vänta?
GävleLasse: hoho jävlar va sur du blev nu då. Det beror ju på vilket lag det är frågan om. Du förstår på somrarna när inget lag har nån is att åka på, så måste de ju sköta träningen (inte minst konditionen) på annat vis, och jag tror iaf de flesta lag, kanske inte brynäs då, tränar konditionen genom att löpa.
Men ni i Gävle kanske häller ut vatten i el-spåren å åker istället på sommaren? Om du tycker mina inlägg kan klassas som idiotiska kan du väl inte sett särskilt mkt av världen.
Vilken jävulsk dåre, killen trodde han var proffs.
andyo: Nu är det ju inte överdivet mycket löpning som sker på isarna runt om i Elitseriesverige.. Så stick ut å spring du så sliper vi dina idiotiska inlägg här ett tag.
GävleLasse: Haha t.o.m jag skulle fan med 3 veckors intensivträning ta sjödin i nån form av löpning, hans leder brakar ju ihop när han ska försöka spurta om mig, sen brakar ena lungan ihop för han och han sätter den 5kg massan tuggummin i halsen. -- Okey då har Extra tagit fram nått eget sorts tuggummi till han då, med nikotin och extra segt.
ståpäls: Funkar det inte nu att använda vanliga skolbusskort? Man har kunnat åka på dom ända sen hockeybussarna kom, men ja har hört rykten nu att det är slut med det.
htikare: I ST stod det i går att han var avstängdkommande match. Står dock inget idag när de tar upp förutsättningarna (vilka som är skadade el. avstängda)...
Vart får jag tag på en sittplats biljett idag? är det bara arenan som gäller eller går det att hitta över disk? fåtal kvar såg jag hoppas man får tag på en.
mikenomad: Ja Brynäs med Bäckström blir svåra..men jag hoppas det släpper riktigt idag för våra ynglingar också. Ja unnar Oscar Sundh en riktig islossning vad gäller målskyttet idag!! eller är han ev. avstängd för det lilla gruffet?? nån som vet?
mikenomad: Har ett skräckminne från sista säsongen i ES på 80-talet. Efter de inledande omgångarna ledde TIK serien och mötte ett annat topplag, Björklöven, hemma i ladan. Fullspikat, ca 10 000 pers vill jag minnas att det var, och hög stämning innan match. När matchen var över hade TIK förlorat med 0-10! Det blev början på raset och TIK åkte som sagt ur den säsongen.
Ca 5 timmar till nedsläpp, hoppas på en fullsatt kokande arena idag! Förutsättningarna borde vara rätt gynnsamma. Serieledning för TIK, toppmöte mot Brynäs samt lördagsmatch. Dessutom löning i veckan som gick...
Håller till en viss del med Friman SR; med Vimseborg vet man aldrig hur det skall sluta. Har dock på känn att Brynäs i eftermiddag kommer bjuda på riktigt tufft motstånd! Bästa Brynäs-upplagan på 2000-talet det här om man frågar mig..
Söderöver: På tal om Lander. Enorm skillnad när han var tillbaka. Han är inte längre någon vass offensiv spelare men hans styrka på puck gjorde stor skillnad i offensiv zon. Bland annat.