Hörde att Ernest Hemingway ska vara domare i den matchen ! Den stora hemligheten är, att Boorken och Challe ska vara linjemän. De´ e´ ju nästan så man inte tror att det är sant. (Om nu Challe är nykter den kvällen).
Hörde också att det inte FINNS EN ENDA biljett kvar !
F-n, typiskt. Här bli´re kanonmatch, och så kommer man INTE IN !
Betalar gärna 4.000:- för en "svart-biljett" om det är nå´n som har en biljett att sälja.
Det tycker inte jag att det är någon överdrift precis. Kung Kapanen ska alltid stå, ända in i kaklet tills SM-guldet är bärgat.
Förövrigt så har Hempen phone home again. Vet att när Hempen får lite utrymme att negga här på gb:n, då vinner vi och idag är en sådandäringa dag då allt kommer att stämma för våra älskade hockeygubbs.
Enligt telepatitransaktionerna av Hempen nu i mörast så ska Timrå inte ha en chans mot ett honnuLulä som verkar vara i slutspelsform för dagen.
HunnuLulä - Timrå IK....8 - 0
Målskyttar: 5 mål Ljugus Flägermo och resten fixar domarj-n.
Allt jag vet är att jag vet att jag knappast har blivit religiösare med åren. Men enligt de troende så lär f-n själv bli religiös när han blir till åren kommen. Men ja e skeptiskt som dr Dängroth brukar uttrycka sig.
Ps. Rolle the pucktrollerman har lovat att lära mig att slå ett och annat flipperpass i vinter. Från den egna förvarsröaförlängdamållinjen upp till den förlängda anfallsröa mållinjen. Ds
Själv så saknar jag de trevliga och gemytliga "pyyyssscchlördagskvällarna" Jamenar lite nationalsång o myspys. En happyhour varje lördagskväll här på gb:n vore en självklarhet.
F-n va tråkig gb:n har blivit under den sista tiden eller är det bara jag som börjar bli gammal? Det går för bra för Timrå IK nu och det är bara att hoppas på att vi nu börjar att dala i tabellen så att allt blir som det alltid har varit igen.
Ja gillar dig. Du har en skön stajl grabben. Men som sagts tidigare, det är ett Freddanår redan nästa år. Det är inte i år som Freddan ska vara som bäst utan nästa år.
Just nu går Kapanen på kaklet, och då går det ingen sjönöd ute på havet precis.
Förövrigt så tycker jag att Freddan är världens bästa andremålis.
För att summera silly då så har vi värvat 3 etablerade: Harde, Heikkinen och Westfält, 2 breddare med potential: Levinsson och Lilja, och 4 talanger från lovande till stort löfte.
F-n också !! Vilket supergäng alltså !!
Hörde att Ernest Hemingway ska vara domare i den matchen !
Den stora hemligheten är, att Boorken och Challe ska vara linjemän. De´ e´ ju nästan så man inte tror att det är sant. (Om nu Challe är nykter den kvällen).
Hörde också att det inte FINNS EN ENDA biljett kvar !
F-n, typiskt. Här bli´re kanonmatch, och så kommer man INTE IN !
Betalar gärna 4.000:- för en "svart-biljett" om det är nå´n som har en biljett att sälja.
TIMRÅ IK 4 Ever !!!