1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 598895 inlägg · 6213 ämnen

Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Olli Nomadinen : Dom står väl just nu med två juniorer i mål? Men vi hittar nog ett sätt att skämma ut oss på lördag också.

Kerstin_k: Kicki kom tillbaks! Visste väl att det skulle gå åt helvete utan henne.

Kerstin_k: Fast nu är du helt fel ute, enligt mina atombomb säkra källor så är det Kjell-Åke som är huvudboven i de hela

X-Län: Vad fan ska han göra då? Man kan säkert kritisera Ante för en del, men:

-Naiva flippmackor på offensiv blå så det blir spelvändning
-Fumliga jävla fall över hela banan
-Målvakter som släpper in mål från alla vinklar trots fri sikt
-Jävla nonchalanta slottpass trots kontrollerat spel i PP
-Backar som antingen backar hem istället för att stå upp på blå, ELLER bommar positionsväxling så vi har 2 på samma kant
-Forwards som tappar puck för att de för 4e gången droppar pucken längs sarg istället för att glida förbi eller vara beredd att stöka när tacklingen kommer..

..är INTE Antes fel.
Det är så sjukt mycket jävla, i bästa fall, halvhjärtade aktioner att man knappt häpnar längre. Det är säkert ingen dum idé att göra om ledarstaben för att ändra spelidé, men vad FAN gör vi åt de spelare som antingen åker runt och saboterar medvetet, eller har blivit hockeyfunktionsnedsatta senaste veckor? Det är för många, och för abrupt, för att bara vara en tillfällighet.

Fy in i hela jävla helvetet vad sinnessjuk olustig känsla man har nu. Oavsett förekomst eller omfattning av denna beryktade schism, det här är fan riktigt riktigt illa. Det måste vara ett helt gäng som måste bort, helst nu men senast till nästa säsong. Och jag tror inte det är ”hemvändarna”.

Zäta75: "Inget skitsnack det kan du skriva upp. Men inget som yppas offentligt här då det kan skada Timrå IK ännu mer. Vi har redan skämt ut klubbmärket ett tag nu"

Det är nästan bättre att inte säga något alls än att skriva sådär om du vill skydda klubbmärket.

Zäta75:

Ryktena säger väl att schismen är mellan Dahlén och Ante. Samt att då Lander tar Antes parti naturligt. Spricka i gruppen och med coachen.

Men vi får väl lita på Kapanen som säger att det inte finns någon schism och allt är skitsnack.

Degenerate: Ja tvingar ingen!! Du får tro vad du vill men använd hjärnan så kanske slanten trillar ner 🇺🇿

JonteD: Jag hoppas att du inser att jag inte var seriös ? Jag skojade bara.

Jag vet också att det är massören och tandläkaren som är den riktiga orsaken till schismen.

Nisse på Mon or: Tyvärr måste man ibland agera även om man inte har råd eller någon egentlig lösning på problemet. Där är Timrå nu.

Efterlyser bojkott på Lördag för att visa att detta inte ens är värdigt att se om man så bjuder på biljetterna.

Har du en biljett? SNÄLLA dyk inte upp på lördag.

Samtliga får gå hem!

Olli Nomadinen : Malmö förlorar, HV71 förlorar och Oskarshamn förlorar. Det är viktigt för oss. Vi kan glömma vad slutspelslagen gör, vi är i överlevnadsläge nu.

Segt att inte egentligen känna något efter en Timråmatch. Uppgiven bara.

22 skott å 5 mål....
Dä rinn lätt in i Timmås kasse...

Lite Elias Pettersson light över Tambellini ändå...han han skjuta direktskott han med ..

Det är så djävla dåligt! Hela laget borde bänkas!

Detta var droppen för Timrå IK. Nu måste Ante väck.

{9566}: Fan spelar de för roll för, ut med de bara.

Jåkkinen: Tydligen är mina källor bättre än dina
Där kom 5-1

Kerstin_k: Inte sant på långa vägar!! Helt andra orsaker!!!!!🤬🤬🤬

Har tyvärr hört saker också som jag inte vill gå ut med, har hört det som tredje man, därför.

JonteD: Du kan väl inte tvinga nån att tro på det???????????

Bee: FBK torskar hemma med 1-5....

FBK på lördag
och den fullbordade förnedringen
Är total

Zäta75: Känner också folk som känner folk i organisationen.

Zäta75: men det vill tydligen inte spelarna om det är som du säger, ren dagisnivå inte en tillstymmelse till proffsighet! Detta om nåt skadar klubben, man tappar ju intresset och är inte sugen på att göda dessa sk proffs ännu mer!

Haha...
6 mann för fan å bli dä 5-1???

Vi avrundar med en skada på Hartmann och ett till mål i arslet i BP.

Läktarproffset: Det var tydligen för jobbigt att ta ett skär och få in en skridsko i båset ikväll.

Zäta75: Det är jävulskt ovärdigt och tragiskt men dessvärre det som måste göras nu. Morgondagen måste innehålla en pk med Kapanen där detta tillkännages

Haha, vafan är detta för hockeyparodi. Man vet inte om man ska skratta eller gråta.

Zäta75: spelare i Timrå har ju vänstrat med frun till lagkamraten, knarkat och varit ovänner förr om åren och spelet fungerar. Varför måste detta vara orsak och samband nu?

Jåkkinen: Z pratar om ngt som inte du har en aning om men han skriver helt sant de kan du va säker på!!!!

{9566}: Jag är ju en snäll gubbe och jag mår dåligt av att se Ante stå i båset och lida. Kan ingen hjälpa honom? Får han stödsamtal och professionell hjälp? Jag tror definitivt inte han mår bra som det är nu.

Vem var det som gick o gruffade där efter att Hartmann fick sig en smäll mot ansiktet?

{9566}: Om det är detta spel vi får ut när du i intervjun står och säger att ni iallafall ska gå för det, ja du, Ante Karlsson, då undrar jag, IGEN, hur du gång på gång misslyckas med att nå fram till dina spelare med dina budskap.

Jåkkinen: Du får tro vad du vill. Jag vet vad jag vet och har ingen anledning att ljuga. Vill Timrå IKs bästa. Känner folk som känner spelare i laget

Kerstin_k: köper den!

2 vinster på de 7 senaste matcherna...
Elitseriens formsvagaste lag...
Pöjekera ifrån Karlstad kommer att äta upp oss på lördag..
2 raka förluster mot Rögle...
Dä bli en lång väg hem ifrån Danmark..

Zäta75: han står där som en upprätt komapatient. Helt död i blicken

Tallnäs: De zoomade in Ante nyss. En blick säger mer än 1000 ord. Är detta sista matchen vi ser Ante i Timrå? Hade hoppats att han skulle få ett värdigt avslut

Jåkkinen: Jag tror att schismen är mellan forwards och backar. Forwards fullständigt hatar att passa backarna för skott från blå. Och backarna hatar forwards eftersom dom aldrig passar.

Som hämnd alibimarkerar Erixon alltid i Bp. Låter forwardsjävlarna jaga ihjäl sig mot backarna för att hånfullt släppa in ett skitmål. Rindells hämnd består i att ramla och tappa puckar. För att inte tala om backarnas jävulskap - på ren pin tji - med att slå usla pass i uppspelen så att forwards inte får med sig pucken i fart.

Forwards tar ut sin frustration genom att ge fan i att jobba hem, ständigt gå bort sig och låta backarna möta fler motståndare.

Där, mitt i mellan, står Ante och försöker få ordning på grejerna.

Behaglig seger för OÄglee

{9566}: traktor? Brukar det inte vara en Permobil?

Zäta75: Jag tror dig inte helt enkelt.

Undras om Ante Geniet plockar JJ snart?

erathoo: Forsmark och Boyce

pingvin: Torines var ju som en öppen bok om allting. Nu är boken limmad, igenspikad och lagt en traktor på den.

Jåkkinen: Ja det låter mest som folk vill hitta faktorer att skylla på..

Bee: tycker nog Forsmark som vanligt ändå får godkänt... en av få

« · 2628483 · »