Jensen_12: Ett välkommet tillskott i defensiven. Ingen offensiv back alls utan tydligen vad jag kunnat läsa en kille som kämpar hårt och är jobbig att möta i för motståndarforwards.
Såg dessutom ett antal klipp på Youtube med honom med varierande fightresultat.
diffe: jag är inte P.Forsberg, men om jag fick välja så blir det colorado men om jag var P.Forsberg så skulle jag sluta att skämma ut mig genom att vägra inse att min karriär är över. Så det skulle bli skridskorna på hyllan!
Nog för att det är låg säsong för hockey men att ägna så mycket kraft för att klanka ner på skåningar i en silly season-tråd bara för att en patriotisk Malmöit ägnar tid åt att skriva provokationer är även det ganska lågt.
Jag ser gärna lite mer höjd och byte av samtalsämne.
Blizzard: dom dumma danska bönderna är ju dom som håller på samma politik som du: "släng ut invandrarna" Skåne borde ju vara nära himlen (Himmler) för dej!
Penga kåta spelare fy fan för sånt skit som bara tänker på sig och inte på vad de kommer i från. Pengar ger inte evigt liv fatta det foppa näslund modin mm. Tur att Zäta inte är så som dessa penga horer.
söderbergh: "...det är lika kul att hälsa på här varje gång". Förstår att du är avundsjuk på oss vars favoritlag engagerar hela Sverige jmft med "ditt" skitlag som inte ens engagerar i den egna hemstaden.
mikenomad: fan killen är ju halv dansk (kolla på efternamnet, lr de behövs inte han bor ju i danmark tamefan) sånna där dumma bönder ska man inte lyssna på.
Skarin: Det är snart dags att helt ge upp de namnkunniga centrarna. Det vore nästan bättre att satsa på en eller två renodlade forwards för att sen skola om Jonte och även köra Pyrret som center än att kriga om spelare av Wandells kaliber. Forwards av rang finns fortfarande på marknaden och här är inte urvalet så urholkat så att samtilga "riskerar" att hamna i de pengastarka ligorna.
Dream Team: Jag fick höra en helt ny version kring Markus Näslund och varför han inte valde att lira på höstkanten med MoDo Hockey under lockouten på tåget ner till Gbg och det var allt annat än skattetekniska skäl om man säger så.
Sedan om det ligger någon sanning bakom den teori som jag fick serverat för mig är ju en annan femma.
Men jag ger er en ledtråd och taggar två hockeyspelare så kanske ni kan pussla ihop det om ni tänker ett steg längre och vid sidan om.
250kg kärlek: Jag tror spud kommer att få svårt att förklara det, för då måste han först förklara det för sig själv och det kan bli svårt. Det andra trollet tycker jag att vi fortsätter att ignorera.
250kg kärlek: He he, du gav väl just svaret själv - att ni är mindre vetande. Det är därför det är lika kul att hälsa på här varje gång. Ni Timråsupporters ligger i en klass för sig att sakna kontakt med verkligheten.
Jacksson 71: Thoresen, Wandell, Modin och Ekman. Fan det är roligt att läsa det här forumet. Vad har ni förlorat och vad har ni värvat? Inse vart ni är på väg eller har ni gått in i en kollektiv masspsykos?
Blizzard: Hedström ska inte spela center tycker ja.. Där av att den spelaren skulle hamnat i andra eller tredje linan beroende på var Bagarn kommer att lira!
spud: Jo, för att inte tala om Markus Näslunds hjärta för MoDo. Det vill inte säga lite det! Där har vi en lirare som verkligen brinner för sitt lag. Eller nåt.
Har sagt det förut men kan säga det igen..Börjar nästan bli ett mantra nu.
Det mesta talar för att Fredrik fullföljer sitt kontrakt med Columbus och sedan lägger av. Familjen trivs oerhört bra där borta och har talat om att bo kvar där efter karriärens slut. (ni kan kolla tidigare inlägg mot artikeln om ni vill...)
Om han skulle komma hem till Sverige och köra något år vilket just nu är HÖGST osannolikt så blir det i Timrå IK, ingen tvekan om den saken.
X-Län: Visst att OJ hade stora brister som coach men han hade ju i alla fall visioner om att klubben skulle släppa sin losermentalitet att vara nöjda med att vara en liten klubb och ta steg framåt. Även Kapanen andades framåtanda, han ... | Läs mer