Johan J: Gud vad manligt det skulle vara. Vaxade ben och sidentrikå på bästa sändningstid, prime time liksom. Då skulle man nästan tvingas till att sända i SVT24 för att censurera bort lite barn.
Mackelito: Nej, men jag tror inte på nån av de du räknar upp.
Den jag inte har nån koll på är Annsi Salmela, där kanske vi har en chans. Men om man ser till historien så har vi egentligen inte fått nån(utom Jonte) som det talats om vara intressant för flera lag tidigare.
Alla andra du räknar upp känns som riktiga högoddsare. Aalto var tydlig att han inte alls trivdes senast tex.
Jensen_12: Jupps. Dom svenska ska ju ha så mkt betalt.. Även fast dom är för dålig för den lönen dom vill ha.. :) Men en tjeck vore inte helt fel heller..
Jensen_12: Det är väl pga att det är så dyrt att värva inom sverige.
Så här tror jag om timrås backbesättning nästa år: Styf Robin J Lotvonen S. Erixon E. Moe Kokko eller Skogs Junis på återväxt 1 förstaparsback. Typ Pesonen/Salmonen/Lars Jonsson(som känns helt iskallt för mig iaf)
Jag skulle gärna ta tillbaka Aalto faktiskt. Han är verkligen inte bra defensivt, men där har vi redan barckar smo håller måttet. Vi behöver en poängstark back som kan och vågar gå på skott.
Mackelito: Varför skriver du i ditt inlägg som om det är klart att Jonte lämnar TIK? Det är definitivt inte klart. Det är bl a på det sättet som felaktiga rykten skapas. Fy skäms!
Mackelito: Du skriver "(inga negativa kommentarer nu)". Ja men hur i helvete kan du önska att Lotvonen ska ha familjeproblem???Om du menar allvar (vilket jag hoppas du dementerar) så har du inte många hästar hemma.
Knutte: Det jag menade var att det skulle vara något i den stilen att hans barn skule få gå i skola i finland... Alltså samma sak som med Koskinen .... för det är ju också ett familjeproblem ? i varje fall så alla har skrivit.
Men så kan det inte vara , Finland är ju dummare , och som nåra skrev IN MY ASS att finland har bättre skola , men så är fallet , finland är topprankade bland dom som får bäst betyg och mycket bättre dicipilin har man också, såg på tvn igår att dom hade bytt plats med lärare från sverige och finland , den finske lärarn som fick en klass i Sverige fick en chock så som de svenska barnen höll på ...
Mappe: Tack för tipset , men jag rör mig väldigt ofta , jag spelar dessutom ishockey 5 ggr i veckan så ....
Walla : ' Läs texten noga igen kanske du ser att jag skrivit DRÖMLAG , för jag tkr inte Jonte tillför något och därför tkr jag han ska lämna...
TikBiff : Jag gillar inte hans sambo , jag är nog lite för ung för hon och jag har aldrig träffat hon heller...
Uddan : Man kan ju vara trevlig men ändån inte tycka om Lotvonen , eller går inte det?
Uddan: Men fattar du inget eller? , Det här är ju bara mitt drömlag , inte somm det kommer bli ? Det känns mer som att det är du som inte har ett rätt. Angående Lotvonen menade jag bara att det skulle vara samma exempel som med Koskinen .....
Måste bara skriva mitt i allt att jag hade en sån underbar dröm. Surt att man skulle vakna, nämligen så att Aki Berg kom till Timrå lagom till slutspelet.
Mackelito: Lotvonen har 1 år kvar på sitt kontrakt, eller hur? Kalles går ut i år. Vore det inte smartare om du har skrivit "han är så jävla dålig så jag hoppas Timrå bryter kontraktet".
Det finns en oskriven lag som säger att man snackar aldrig skit om familjen eller morsan, det är en fredad zon.
Om man vidare ska dra "en vit lögn" borde den vara åtminstone vara lite trovärdig. Det borde finnas fnska spelare vars fru och barn flyttar till Sverige, herregud vad illa det ska gå för deras barn i en svensk skola.
Jag undrar om vi inte ibland glömmer bort att vi har ett motståndarlag på andra sidan som inte vill att Timrås stjärnor ska åka 8or runt dom. Kan det vara så som Leksands huvudtränare sa inför matchen, att EP och Dahlén är bra ... | Läs mer
För övrigt kanske det kan vara bra med en Modoit som sportchef. De vet juh hur man skickar SMS iaf... Eller det kanske bara var Lundström...