Johnny B Goode:
Hej alla negativa supporters, tänk positivt!
Det finns en liten skillnad mellan människor, men den lilla skillnaden gör en stor skillnad. Den lilla skillnaden är attityd. Den stora skillnaden är om den är positiv eller negativ.
Tifo förslag på Torsdag:
Corso
Hirscho
Vampola
Tack Perra, vi glömmer dig aldrig
Förstod att han skulle försvinna, såg det på han när han tackade klacken i sista matchen mot djurgården. Sa det redan då när vi åkte därfrån att det var hans sista match med Timrå.
Modano:
Sedan kan man aldrig ha en ensam tjeck i ett lag. Har aldrig funkat och kommer aldrig att göra det heller. Man skulle tryckt in Majeski el Skrbek så hade han med all sannolikhet trivats mycket bättre!!
haggen:
Om backen som Linkan hade på gaffeln är en bra back för laget så hade nog antagligen Nubben slutfört den dealen!! Var glad att Nubben är tillbaka! Tänk 3 år bakåt ist!!!!
Blizzard: Sonnenber förlorade sin gloria när han pratade i media om att han ville hit, och gav sken av att det var Timrå som inte tog hit honom...
Problemet hela tiden var Sonnenbergs knä, han kunde inte spela. Han blev erbjuden kontrakt men drog sig ur själv i sista stund.
Men visst grymt saknad av oss alla!!!
Nisse:
Sitter säker eller inte, det skiter jag i. Det jag efterlyser är självinsikten att han borde göra något annat.
Men han är ju tjänstledig, Don't quit your day job som jänkarna säger.
Blizzard: Om en enda en till skriver det så är det bara att ladda med silverkulor!!
Eller är det varulvar det.....?
Timrå Icon:
Det lär inte vara mycket till brasa det. Maken till håglös lallare får man leta efter, länge.
Simmalugnt:
Ja hade Linkan varit kvar istället för Nubben så hade vi förmodligen haft Vampola kvar, nya tränare i båset samt en tjeckisk back på väg in.
Hur hade det smakat?
Timrå Icon:
Fast det verkar mest vara någon prestigegrej. Han VET att allt suger just nu, men att säga upp sig vore att förlora ansiktet och erkänna att det är han som är orsaken till att allt suger, trots att han inför säsongen gjorde ett stort nummer av att han minsann har så mycket heder i kroppen att han inte skulle vara kvar om han inte brann för uppgiften.
Edb:
Lustigt, Perra får supportrar att avgå på löpande band, men själv sitter han tjurigt kvar.
hubbenorlen:
Absolut den spelaren man behöver. Sedan att han kanske lite "obekväm" utanför isen får man bara ta i ett sånt här läge. Prestera man inte själv så är det bara att knipa käft om nån annan kan hjälpa till på isen!!!
hubbenorlen: Ja men varför skulle han trivas bättre än de andra stjärnorna? Här vill man samla alla under en korkek så de kan sitta och lukta på blommorna tillsammans.
Näe nu lät jag som modano.......
Redigerad kommentar
hubbenorlen: Det börjar suga riktig näsapa det här. Sitter vi verkligen nöjd med målvakterna?? Såg att en målis körde extra med Tarvis idag på lunchen i Eon. Men en ny hade man ju velat se på torsdag...
hubbenorlen:
Visst blir det pengar till en riktigt bra back nu, men en riktigt bra center måste ju som sagt oxå in nu. Annars har jag Linkan mera som en framspelare än målgörare. Han hitar ju dom där "omöjliga passen" som Vampen oxå gjorde. Nu gäller det att hitta en Brendltyp som inte måste lägga pucken till rätta innan han kan skjuta!!! Men jag anser att 2 st riktigt bra defbackar måste in då man läcker som ett såll bakåt. Framåt har trots allt målfabrikationen varit lika bra som topplagens.
Abron:
När om inte nu får man vara negativ då?
För om man går igenom detta i en positiv anda då har man antagligen ett aldrig sinande förråd av Valium.
Redigerad kommentar