1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 600328 inlägg · 6212 ämnen

Silly Season 11/12

Sv: Silly Season 11/12
Simmalugnt:Trisslott var det nubben skrapar för fulla muggar!!

Edb:

Alla låttitlar på Rising Force plattan skulle kunna användas i något sammanhang under match.

Timrå Icon:ja fy fan om detta är bara bajs prat . vilken kväll . och va många modoiter som kommer vräka sej av skratt 

Edb: Sedan kommer Perra ut på isen med en frånvarande blick;)

Timrå Icon:

Jamen det säger väl liksom sig självt att det skiter sig med Brendl nu? Modoliderna ska ju ha någonting att gotta sig åt i morgon också.

superfalle: Hehe! Ja men vi har ju iallafall kul vi :-)

mikenomad: Det är ju sånt här man vill snacka om här, och inte en massa modo-skit.

Men jag måste bara säga en sak: Om Modo värvat Bremberg och Brendl så hade jag varit vansinnigt irriterad och deprimerad.
Jag hade dock inte visat det utåt. Jag hade beskrivit Bremberg som slut, och Brendl som en dålig lagspelare som drar ner moralen.

Så det är nog bara en tidsfråga innan modoiterna börjar skriva sånt här hos oss.

Smokey:Osså åker man hem med 1 - 4 i arslet!!

hubbenorlen: Har vi värvat Brendl då? Finns det bekräftat?

hubbenorlen: Ja eller så sitter Forsberg och Näslund och tömmer sina Isle of Man-konton och drämmer i med storsläggan på Brendl själva :-(

mikenomad: Förvisso inte. Men jag väljer att tro att det är så. Och då brukar det bli så!

Om det nu är så, är det inte bättre att gå ut med att Brendl är klar så fort som möjligt för att locka fler till hemmamatchen ikväll?

Inte för å va neggopeggo men var det inte sebbe som var helt avskriven enl en intervju med nubben för några dar sen? Karln ljuger väl int?

Berglund: Ääääh det sprider sig så fort så folk kommer att komma springande till arenan med mjukisbyxor och whiskeyflaskan i näven :-).

Berglund: Precis de orden messade jag för en timme sen en som trodde sig veta detta. Jag är skeptiskt!

Berglund: Jag utgår från att Brendl är klar för Timrå till någon bevisat motsatsen;)

Berglund:

Fast han kan ju vara klar även om han inte spelar i kväll.

Det drar väl knappast mer folk på att han står i mittcirkeln och vinkar?

Simmalugnt: Jag tror garanterat att bara vetskapen om att han är klar skulle locka ett par hundra till.

Ambroo: Hade inte Brendl kontrakt November ut?

Timrå Icon: Dagens galenskaper har om inte annat visat på en sak; vi Timråiter är RUGGIGT svältfödda på lite action!

ChriZt3r: Där kom du in och mördade! Jag vet inte alls hur det är utformat, men det kan säkert brytas.

Ambroo:

Ett par hundra? Det låter ju fullständigt galet. 

"Har vi tur så kanske vi får se en skymt av Brendl i kväll, ptja vi kan ju lika gärna stanna för matchen också"

Jag säger inte att du inte har rätt, men det är rätt sorgligt.

mikenomad: Jaaaa men vi har ju inte ens börjat spela hockey än vi heller :-). Vi har bara transporterat lite puck hittills ;-)

Hälge:

Jag vet att sebbe kan tänka sig att åka hem, men som vi vet så är det inte bara att åka...han har dessutom en sambo som gärna vill att de stannar kvar på andra sidan.

Men något kan ju ha hänt de sista dagarna som jag inte vet.

Simmalugnt: Man behöver nog inte ens får se honom. Jag tror ju knappast han är här om det skulle visa sig att han är klar. Tror faktiskt det är så att hoppet tänds hos folk bara av vetskapen.

ChriZt3r:

Precis, Pavel har kontrakt månaden ut. 

Ambroo: Han har kontrakt med Pardubice November ut.

Fy faan, kommer sitta på rad 11 ikväll, kommer bli ett långt fall om det visar sig att alla dessa spelare dyker upp.

Nubben går fram som en ångvält!

Johnny B Goode: Sambo?? Men han är ju Timråbo??? En riktig karl! Inte fasen låter han henne bestämma när det gäller hockey????

Johnny B Goode:

Hon kan väl stanna där medan Sebbe åker hem? Ombytta roller liksom.

Kostiainen: Då kan det ju visa sig att han är klar men att man väntar med att gå ut med det, eller så har han en klausul som säger att han får bryta för utlandsspel. Hans agent verkar ju åtminstone inte lägga nån vikt vid det.

Ambroo: Nä nu slutar jag jobba. Nu ska jag åka hem. Då hinner jag inte sitta på hs längre haha

Timrå Icon: ja jävlar vad du har jobbat hörru ;-)

haggen: Tja...gör han det? Jag vill inte låta tjatig men har något av dagens rykten bekräftats? Jag jublar när jag ser det på åfisijella, innan dess gläds jag åt att det känns spännande att kika in här mellan varven iaf...

Johnny B Goode: Jag skrev ju också att det återstår att se om det stämmer. Jag tar inget för givet innan det står på officiella, varken angående honom eller Brendl.

mikenomad: Ha ha den har Dan var kul.
Nu kan jag meddela att det blir inte roligare än så här. Sorry.
Jag neggar.

Hälge: Vancouver måste ju säga sitt. Det kan skita sig.

nu fick jag en dålig känsla, blir fan ingen Brendl, Sebbe blir stoppad och vi torskar med 2-6 idag :(

Redigerad kommentar

Blizzard: BASTARD :(

Blizzard: Säg inte det. Jag kanske heter Norberg i efternamn. Fråga Bundy ;-)

Timrå Icon:

Anna Norberg?

Simmalugnt: Hahaha!

Timrå Icon:du och diffe . de är ni som har betalt för att sitta på hs 

superfalle:HAHAHA!

superfalle: Nääää jaaag...? Jag stämplar ut då jag loggar in ju ;-)

Timrå Icon: Gör du övertid nu?

mikenomad:

OB på HS.

mikenomad: Ja nu jobbar jag hemifrån ;-)

haaallå, brendel, hallååååå! oficiella kom igen nu då, det här blev ju bajs tråkigt!

Är inte Brendl klar imorgon så räknar jag iskallt med att det inte blev något med den saken!! isf får vi nog ställa in oss på en Starkov.

Redigerad kommentar

« · 1427473 · »