JimmyH: Vad anser du då om Spagetti-målisen?
Jag vet för lite.
Tycker han ser lite liten ut. Jag hade väl hoppats på nåt bättre men men.....
Hahl Bundy:
Tycker ni skall ge Belissimo en chans innan ni sågar honom vi fotknölarna, vi leksingar är världsmästare på att såga spelare innan vi sett dom, fall nu inte in i våra gamla spår ;)
Han är bättre än ni verkar förstå. Jag har sett honom massvis med matcher och han är förbaskat bra. Så det så ;)
| 35 | 2.88 | .920 |
| Bofors | 49 | 2.23 | .923 |
Redigerad kommentar
mattias - 74: Dålig länk då Montén sägs vara aktuell för dom.
Knappast va?
Timrå Icon, Blizzard: Jodå, det ryktas. En målvakt ska vara klar och det ska tydligen vara Bellman. Fortfarande givetvis ett rykte men jag finner stor rimlighet i det hela.
Jaha här har man varit borta hela dan o hoppas att det skulle vara nåt trevligt att notera...typ nån ny spelare....men icke!
Huge har i vanlig ordning behaga skämta med oss Aprillo. Kan bara konstatera att ju mindre hjärna man har i huvet desto mer plats finns det för dumheter...dvs en Brynäsare.
Dagens behållning är .....Nomaden med ett fullständigt briljant inlägg.
Det räcker så annars får jag höra det av honom resten av livet.
Redigerad kommentar
Timrå Icon: Första känslan var förfäran, nu några timmar efter ryktet kom så är jag positiv. Det kan bli succé. Han har onekligen gjort det som ska krävas av en allsvensk målvakt för att få ta steget till elitserien. 49 matcher och 2.23 i räddningsprocent och en starkt bidragande orsak till att Karlskoga nöp en tredjeplats. Det är respekt.
Självklart är det en chansning för en klubb i vår sits, men vad har vi för andra alternativ? Vi måste chansa och sedan skapa bästa möjliga förutsättningar för att påverka chanstagandet i positiv riktning.
ersson:
Han var inte usel nån match i KS däremot hade han sina dippar men usel var hen definitivt inte. jag tyckte han var den särklass bästa målvakten tillsammans med Hanses i kvalserien och det säger jag trots att jag är leksing, ni andra får gärna motbevisa mig.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Mackelito: Som du kanske kommer ihåg sas det en gång att det skulle vara/ bli ett * sammarbete * mellan klubbarna ,jag vet inte om det någonsin kommer att bli , men om det blev skrivet på papper tror jag inte.men nu om någonsin skulle det passa .
Men man kan hoppas !
Hur som helst så hoppas jag Crippe kommer hem, OTROLIGT kompetent spelare och ett stort hjärta. spelar ingen roll att han haft lite av en mellansäsong, men trots att han har haft det så spelar han i ett lag som spelar final och då är man inte oduglig.. Nej Crippe är en riktigt bra värvning om det går i land... vad jag minns så var det många som INTE trodde på en värvning av Alf... menar Jonte. Det visade sig att även utan sommarträning var han en riktigt bra värvning förra säsongen...
Nä Nytt blod samma stolthet!!! Slutspel 12-13!!!!!
Berglund:
Bellisimo är en fantastisk målvakt, han har vunnit så många matcher åt Karlskoga säsongen som var. Jag tycker han är absolut en målvakt för Elitserien efter det jag sett av honom och det är ändå en hel del med tanke på att mitt lag mött dom 5 gånger samt 2 matcher i kvalserien. Han är grym.
Kerstin_k: Ja, det känns som om det skulle behöva hända något på "in-fronten".
Oavsett om det gäller någon junior som flyttas upp eller något mer spektakulärt. Även om jag tror/inser att det kommer nog inte så mycket spektakulärt till denna säsong...
exakt min tanke somsagt :)
men nu ska jag inte såga nå mer, nu ska jag bygga upp honom igen, för jag tänker inte få skit kastat på mig om han visar sig vara en ny jävla Fasth som utvecklas ovanligt jävla sent :)
Sådär, nu har jag hyllat och dissat. kan inte få fel längre =)