ChriZt3r:
Nu har vi avverkat bensinpriser och skvallerforum, borde det inte vara dags nu att börja snacka hockey?
Nån som är sugen på NHL ? Inte långväga bort heller. Nått för maskeraden kanske? eller sinar kontanterna för någon
KORITFW: Tror nog att problemet är att han ej går in på 2 kedjor i något annat lag än Timrå, bara att kolla på hans säsong i Luleå, nog för att dom var katastrofalt dåliga offensivt, men ändå.
Sedan lär han få en fin lön i Slöddertälje :)
Redigerad kommentar
Du har även fel om att det finns trådar om var man hittar de bästa hororna. Det är nämligen inte tillåtet enligt flashbacks regler.
Att "outa" misstänkta personer är heller inget som förekommer som du påstår. Vanligtvis skrivs namnen i kod.
Du har även fel när det gäller hets mot folkgrupp. Det är förbjudet. Men det förekommer en sådan ton, vilket jag naturligtvis inte ställer mig bakom.
När det vapenannonser har jag aldrig sett en sådan.
Drogerna. Flashback "hjälper" inte dig att köpa droger. Alla såna inlägg är nämligen förbjudna. Att sedan folk frågar varandra är en annan sak.
Du får ha vilken åsikt du vill om mig i den här frågan. Jag bryr mig ärligt talat inte.
Jag lever i vilket fall som helst hellre ett samhälle där Flashback är tillåtet, än i ett samhälle där det är förbjudet.