Olli Nomadinen : Undrar om OJ får på tafsen av OJ den större om han skulle göra nåt liknande mål som han gjorde i år? Såna får man väl bara göra om man är gammal i gamet o ligger på 30,40 poäng/säsong?
Kulltorp: Om Rögle slår plasten ikväll 🥳🍺🇺🇿 så bjuder Lilla farbrorn på en öle nån gång under nästa säsong om de finns nåra som e intresserade!!🍺🍺 Dag o match kan vi se till nästa år! Obs! De gäller bara dom som hänger här inne o är TIMRÅITER 🇺🇿😎 blir de bra??
Timrå4ever: Tror tvärtom att det blir tvärstopp för Rögle om det blir SAIK i final. Deras chans skulle vara om Frölunda på något magiskt sätt går till final.
Beträffande ledarstaben i A-laget så är jag skeptisk till målvaktstränaren. Han hade två mycket bra målvakter till sitt förfogande, som säsongen innan låg i toppskiktet i SHL, men lyckades inte få någon av dem att blomma ut ordentligt. Båda gjorde bra matcher emellanåt men ingen av dem höll någon längre tid. Om nu dessutom Hyvärinen kommer att agera videocoach så försvinner en uppgift till även om också Robin är uppsatt som videocoach.
HyvväOlli: "Han hade två mycket bra målvakter till sitt förfogande, som säsongen innan låg i toppskiktet i SHL, men lyckades inte få någon av dem att blomma ut ordentligt."
En ny målvaktscoach kommer inte att förändra två redan rutinerade målvakter och få dom att "Blomma ut" över en säsong, på så kort tid kommer han inte göra dom till två mycket bättre målvakter, är väl mer det vardagliga, drills, jobbar extra med dom med det dom redan har.
HyvväOlli: Jag är också tveksam till målvaktstränaren det borde gå framåt och inte bakåt som det gjort nu. Vi får hoppas att det var tillfälligt och inte beroende på honom.
bar mofftak: Håller med vad gäller interference-hockeyn, så djävulskt tråkigt att titta på och dom randiga står som byfånar och låter allt passera. Det där är inte kamp för mig, inte den kampen som gör hockey till en rolig sport.
Tom Topp: Ja där slår dom oss med hästlängder på exakt alla plan! Känns liten men tar in 6300 lr något sånt vilket är precis lagom. Bra restauranger och barer där man kan se matchen live vilket jag saknar i våran plywoodvelodrom.
Vi har vår mediakub som är större men en stor kuk är en klen tröst i en fattig familj..