Det är som många påstår sig veta att Jonte bor här o där men är det någon som VERKLIGEN sett grabben med något flyttlass här i stan oavsett var?....dvs nån som verkligen sett killen o inte bara har en massa lösa rykten tagna ur luften.
Känner på mej att denna säsong kan bli rätt rolig....längtar som fan till måndag.
ståpäls: Även jag kan fela, men några kalla fötter är det inte tal om... Vill man prata adress och relaterat så finns ju en perfekt censur här på HS och det är att bubbla.
kulltorp: Menade inte att "jag visste före". Tycker bara det är konstigt att "Bulla" sagt det till folk helt öppet, när det hävdas från alla andra håll att inget är klart. Konstigast är att Jonte verkar veta minst ; )
Ambroo: Trodde nästan man skulle få läsa att det var klart i morse i tidningen men icke, pressrelease under dagen för att se honom skrinna in på isen ikväll?
Kerstin_k: det är väl ytterst tveksamt att Jonte ska bli klar för TIK i detta skede. Han är ju inte löst för ankorna än, så ni får väl hålla er till tåls tills dess iaf.
Bara 3,5 timmar kvar till ispasset, tror knappast Hedström skrinar ut på det, men drömma kan man ju alltid, skulle gissa på några dagar till innan det löser sig helt.
Berglund: Nej att träna lite med kompisarna kan ju knappast ses som ett kontraktsbrott, samtidigt blir det ett skönt besked för oss fans om han visar sig, med eller utan presentation.
Vem har uppdaterade uppgifter om JH:s förhandlingar med NHL ?? Om jag sutte på kansliet och fick en påskrift i dag skulle jag nog spara en sån godbit till 18:00.... Spektakulärt så det stänker!
Berglund: Iofs så var han "hemma" i Skellefteå så sent som igår kväll så chansen är väl ganska liten. På en skala 1-10 så skulle jag gissa på en 3:a att han skrinnar ut...
Albert Hall: Det senaste uppgifterna gör gällande att tidigast på torsdag kommer det en underskrift. Dock hänger det givetvis på NHL, men han är "sten klar" för TIK i den bemärkelse att så fort det löser sig därborta, vilket det kommer att göra, så skriver han på.
Belthor: Jonte är hemma i sommarstugan i Bjässviken nu. Men enligt min referens var karln i Sundsvall som så sent som i fredags nere i Sundsvall. Han var uppe på Haga med några polare och kollade på hus i området.
Vad det nu skall betyda?
Trodde flyttlasset redan gått till Majorsgatan 37?
ernie eagle: Majorsgatan 37 står tomt fortfarande,,,var nog förra ägarna som hämtade det sista häromdagen.. frågan är vem som skall bo där om hedström kollar hus på haga ;-)
TIKbiff: Antingen är killen bara ruskigt slug och vill gäcka lite med journalisterna genom att lägga ut villospår eller så kollar han faktiskt på hus åt sig själv å sin familj eller agerar smakråd åt någon polare?
Turerna kring Sveriges mest kända sjuttioetta går vidare ;-)
Följande text ur dagens ST lockar till spekulation;
"Som fortfarande kan få ett eller annat nyförvärv till. Ett par NHL-meriterade finnar och kanadensare är under uppsikt och kontakt finns även med Kent Manderville. Däremot är inte Dallas Yared Hagos aktuell för Timrå."
JonteD: Även om det är försäsong och tidigt tycker jag man kan se redan nu att Genborg kommer att ta en ordinarieplats i SHL från start. Vi får avvakta fler matcher men han gör en mycket fin debutmatch. Roligt att se!
Känner på mej att denna säsong kan bli rätt rolig....längtar som fan till måndag.