Wayne Gresky: Att hänga i forum och påpeka särskrivningar, syftningsfel med mera känns ju rätt onödigt.
Mer hockeysnack och mindre trams så slipper man skrolla förbi all skit du och Bisterfinnen skriver. Lätt att man missar de få ggr ni kläcker ur er något "on topic" då :p
Jag såg en liten modolid i väldigt ful hockeysvid,han var så ledsen han var så ledsen att det kom tårar....För Hahl på Krizan gjorde mål och taket lyftes av vrål..Och Harald stod där ja Harald stod där helt utan guldprål...
Erkänn det vore kul att få sjunga den...
Sjöng gärna med "Enkel tulipanmelodi"
Och om(läs när) det nu kommer spydiga kommentarer från Modohåll så... Coludn`t care less...
jokklas: Hade det varit någon som inte haft en officiell blogg hade jag inte brytt mig. Men jag gillar inte att personer som läses av många skriver slarvigt. Fel har en tendens att fortplantas då.
I övrigt håller jag med dig. Bort med skitsnacket om inavel och handikapp som ni brukar tycka är roligt och fram för en konstruktiv hockeydialog, om än med vissa gliringar.
Wayne Gresky: Å du kan inte ens stava till ditt eget alias, det stör jag mig på något oerhört. Nr 99 den störste genom tiderna är värd att få sitt namn rättstavat.
mikenomad: Det vore kul om det kom upp på hemsidan hur många biljetter som är sålda. Går det att göra så under seriespelet så borde det väl gå att göra det nu också.
mikenomad: Jag tycker också att det är lite märkligt. Själv stod jag ute i regnet igår i 35 minuter för jag var livrädd att biljetterna skulle ta slut väldigt snabbt.
– "Jag tror vi bara har ett matchstraff och en tiominutersutvisning, då blir siffrorna lägre. Vi bara kör på och håller käften, men det finns ju lag som har 20 tiominutersutvisningar för snack…"
Rätt skön kommentar av Sanny i dagen Expressen på frågan varför TIK leder fair play-ligan. Ingen som tvekar på vilket lag han syftar på ang. snack va...? :-)
Är det bara jag, eller är det fler som tror att denna holmgång mellan Modo och Timrå inte kommer gå till sju matcher, jag tror den går till 6 där Timrå avgör hemma i Eon Arena den 20 mars
lungan: Men du, ditt resonemang är ju ologiskt. Om det bara ska bli 6 matcher så kommer ju modo avgöra, för om tik vinner en 6e blir det ju en 7e sen som vi vinner.
Jensen_12: Om man lämnar alla naturlagar dit hän så visst kanske tik kan vinna 4 matcher men om man vill ha kvar en liten tå på jorden ska man nog inte ägna sig åt det resonemanget.
Jag vet inte vad det är men jag känner ännu inte samma tändning som inför fjolårets kvart. Och med nästan 1300 platser ännu osålda tycks jag inte vara ensam om det.
Det blir nog ändå utsålt till slut och jag räknar med att slutspelskänslan infinner sig när jag stiger in i arenan.
Jo de tror ja med.. Men dom vet ju att sussi snackar ju sönder matcher efter varje avblåsning.. Men som ni säger de är imorrn de är match och då är de slutsålt...