Vi trycker ner, pressar och tröttar ut Assyriska långa stunder i andra men får ingen utdelning. Fortsätt så här så blir det något mål och kanske, kanske tre poäng.
#71 Jonathan. Vilken stjärna och lagspelare. Skärp dig! Wake up.
Det är synd att detta går ut på att göra mål, för det kan vi ju icke. Annars en bra andra period, vilken skillnad. Andra linan skapar mycket men skjuter för lite! Pärssinen får gärna skjuta direkt. Han är dock den enda som är med i matchen i vår miljonkedja. Att kedjan varit dålig i försvarsarbetet på slutet är ju givet. Men nu får fan Jonte och Hahl vakna. Då vinner vi.
adde_1337: men man ska ju ha pengarna tillbaka. Inte tänkter man betala för att se 2 perioder. Men det borde väl inte vara några problem, bara man mailar tillbaka kvittot.
uhahl: Kan vi komma överens om att sluta att älta den där jävla fjollans namn här inne! Vill jag läsa om honom så kan jag logga in på Northpowers forum!
actionleif: Sanny verkar lycklig... Skulle han skänka en krona till rädda barnen för varje svordom i den där intervjun så skulle de få in nog med deg för att kunna rensa upp bland gatubarnen i Bukarest.
TD: vilken match såg du?... var rätt många som tyckte att Modo-matchen var helt ok, jag klagar inte i varje fall... förutom på effektiviteten men dom spelade helt ok