Jag fattar inte vad fan det är frågan om. Kan dom inte prestera mer än i varannan match. Jag tycker det är ren j-la katastrof med det material dom har, frånsett att de är backkös då!!!!!! Som dom beter sig i dag är inte försvarbart på nåt vis!!!!!!!!!!!!!!!!!
Skit! Varannandag var det. Varför känns den här säsongen som en enda lång försäsong?
Sanny gormar på i pausen men han kanske borde tänka lite på sitt eget spel. Det är ingen slump att det ständigt är han och Jonsson som drar på sig utvisningar. Lagets just nu två sämsta backar i samma par, suck
Jag tror tamigfan jag blir tokig. Det är ett under att idioterna lyckas få på sig rätt skridsko på rätt fot, för mycket smartare än så verkar Timrå-lirarna inte vara just nu.
Shifta om i laget inför kommande matcher nu. 3:e linen starta, tillbaka med finska startkedjan...ja hitta på nått. Kan inte fatta varför man inte kan bänka vissa spelare...
Det finns ju inte en back som kan göra nåt konstruktivt!!! Slå pucken i rundeln är ungefär max. Titta på farten backarna har när dom transporterar pucken. törs kliva fram för det finns alltid nån som täcker upp om en back skulle ta in pucken i anfallszon.
Nu vill jag att Challe är arg, det skulle vara otroligt korkat att gå och vara nöjd med kvällens insats. Spelar man såhär kommer man åka ur i kvarten var så säker.
fighter: Är faktiskt märkligt att vi ska vara så kassa med det här spelarmaterialet.... har faktiskt tänkt i banorna att det måste ha med tränarbytet att göra, har en stark känsla av att Lill-Kenta skulle ha fått det här gänget att prestera mycket bättre än såhär
Kan inte fatta varför Robin jonsson inte sitter på bänken!!!. Vad är det challe och co ser i den mannen som ingen annan ser. Han är ju för fan sämst på plan match efter match. Direkt ansvarig på 2-0 målet pga sin idotiska utvisning när han som vanligt inte har ett rätt. Tror ärligt inte challe klarar att göra Timrå till ett lag år. En annan spelare som inte visar ett skit är Jonte, bänka han för fan när han inte presterar ett skit!! Kan nån här förklara vad Moe gjorde för fel förra matchen så han inte fick spela och inte petar RJ. Fan vad besviken jag blir.
Hälge: Ett SSK med en lååång skadelista, nykomlingar som dessutom ligger (låg) sist mot 3:an TIK, ett lag som räknas som topplag, som vissa har utsett tll ett möjligt mästarlag (inför säsongen)...dessutom snudd på skadefritt. Det ska vara t.r.e s.ä.k.r.a p.o.ä.n.g till TIK!!! Åtminstone om vi ska kunna kalla oss topplag även fortsättningsvis...
Det är inte svårt att konstatera att vi inte är ett topplag den här säsongen...
Klart att det var rättvist SSK-seger. De kör ju blod, svett och tåga. Vad sätter vi emot med? Jo hörnsnurr, ärtbössor och handväskhockey överlag. Man vinner inga matcher längs sargerna eller med såna bäbisavslut, och allra helst inte när INGEN går in och tar stryk framför kassen. Jag skiter i spelarkritik den här gången, men det var inte många som klarade sig undan med G...
BlackBay: Nej men kolla Challes CV, det är ju grymt. Ingen chansning alls, noway. Kentas ledarskap, hans meriter, hans prestationer bleknar ju i jämförelse