1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582106 inlägg · 6215 ämnen

Timrå IK - AIK 2010-10-16

« · 1291756 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Blizzard: menar du seriöst att klacken sjung så efter denna match?

hmm.. jag gillar att man inte bara är medvinds suppar men kämpa timrå kanske vore bättre...
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Bergius: jag är försiktig med avgångs kravet å nöjer mig med om en zamboni förare får gå! =) fast tj kan uppenbarligen dra åt helvete enligt mig vi har definitivt INTE samma tankar runt hur man ska vinna es 2010/11
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Blizzard: Folk reagerar väldigt märkligt i chock;)
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
haha palla timrå suger fan

Klacken är sämst på flera år och orka sjunga vi älksar timrå efter slutsignalen med 1-4 torsk -.-
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Manderville: Hehe, eller Jocke Nilsson som kunde hålla i pucken sista 3 minuterna av sista perioden om timrå ledde. Men det är svunnen tid...
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Kerstin_k: ja det är alltid lättare att spela 3e period när man ligger under med 3 mål ä motståndarna inte har samma offensiva vilja längre!
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
tompap71: Vadå klubbval? Lirar brynäs med träklubbor för att komma så nära begreppet träskalle man kan komma?
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Beklämmande insats av Timrå IK. Pinsamt rent ut sagt.

Vart har vi vår förstafemma som ska sätta tempot? Ingen av finnarna syntes ju i matchen, inte nån av dom! Vart har vi folket som är villig att göra skitjobbet? Vart har vi stoltheten?! Funkar ju jävligt bra att bara spela 3:e perioden... Fy fan.
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Smokey:

Nej vi behöver inte skylta med våra smarta sidor, det syns i klubbvalet ;)
tro det eller ej, men jag tippade faktiskt Timrå före Brynäs i den slutliga tabellen i år, därför är det lite skönt att ni torskar när vi vinner.
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Kanske motivationen å gnistan beror på ekonomiska problem, ingen lön förra månaden????
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Splittra Finnarna nu!
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Patrick Polly: Tacka vet jag Jörgen Eriksson, det var en kille som kunde spela sarg ut!
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
spud: Det var en miss att släppa honom, inget snack om det...
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16

söder över: kommer säsongens första krav på avgång riktat mot TJ, PJ, CE eller SL ikväll?

Just det Challes gäng vann idag också.

Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
tompap71: det räckte att aik var aggresiva i mitt zonen så spårade tik tåget ur fullständigt!!!

kontrollera å ha enskilda samtal med spelare kanske?

lära sig av sj hur man ska hantera sådana här urspårningar?

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Äh nu börjar det kännas Timrå igen, de senaste veckorna har varit för bra för att vara sant, ingen oro eller ångest nu börjar det likna något...äntligen tillbaka i ångestträsket!!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
tompap71: Precis. Men brynäsare behöver aldrig skylta med sina smarta sidor.

Blubb, blubb, blubb... Funkar väl lika bra för dig?
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Smokey: Jag mår illa. Det är dax att millionlirarna gör rätt för lönen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
LHC på måndag kommer inte alls att kännas krystad...
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
tompap71: ja int faan va re tik tik tik iaf!
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
tompap71:

Neee fy vad elak jag var nu, men lite skönt var det.
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Patrick Polly: Robin Lindqvist gjorde ju åtminstone mål ikväll, alltid nåt ni kan vara glad över.
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
RTS: nä å det behöver han fan inte vara heller det är framför allt hirso som fäller den där kedjan.

pikken räcker det med att han är stark utan puck för dvs vara jobbig i närkampspelet å frramför motståndar målet samt finnas till med sina höger skytts egenskaper i pp han kommer inte rätt eftersom det inte finns något att komma till...

spräck upp finn kedjan.nu!!! dom kan få nya chanser fram över men nu är det katastrof fan i mig...
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
RTS: Frälsare eller ej, jag hade verkligen trott att han skulle vara bättre än Peter Nylander, men just nu håller de samma klass...
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Smokey:

AIK AIK AIK :)
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Bissett19: Alla som förstår ångest påverkas av en sådan här match. Det sämsta man sett på många, många, många år:(
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Bissett19: Jag är för upprörd för att kunna ge ett bra svar.
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Manderville: Pitten var inte allt för bra idag men man kan inte lasta honom för förlusten på nått sätt, inte mkt till hjälp...

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Kattgubben: jo det blir det...
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
73Sjöbba:

Är PPV-kommentatorn TIK:are?Han lät jättenere sista tre minutrarna jag såg och hörde...
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Patrick Polly: Pikken är ingen frälsare, det har jag sagt sedan Juni.
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
RTS: Måste vara tröstlöst att heta Pitkämäki i detta gäng.
Lander, Sebbe och Röymark som knappt är torra bakom öronen kan ju faan inte bära hela laget på sina axlar.
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
73Sjöbba: Men ta det med ro, vi ligger ju femma, eller nått sånt kommer att stå i ST imorgon när Linkan något kryptiskt uttalar sig om Timrås trevliga tabelläge, och tillägger att Hynning var fantastisk i Torsdags.

Avd : Noll koll
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Inte ens radiohelvetet klarade ett fall från tredje våningen utan att gå i tusen bitar. Nu hoppas jag Timrå sänder nästa match via röksignaler.
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Fy fan vilken dålig insats, det borde vara många som skäms ikväll när de tittar sig själva i spegeln. Röymark, Hallin och Axelsson slipper skämmas men resten bör fundera på vad de sysslade med ikväll.

Spelare som Hirscho, Pikken, Gabbe, Jokela, Halonen, sega råttan etc visar ingenting. Skäms på er!
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Nåja...... vi kan iaf trösta oss med att sämre än såhär blir det inte.
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Olle: FY FAN VAD DÅLIGA DOM ÄR FYYYY FAN! DE FLESTA BORDE FAN AVSTÅ LÖN DENNA MÅNAD!!!! LATA BEKVÄMA JÄVLA SOPOR!!!!

SONNIE!!!!!!!

obs dom flesta betyder inte erixon b svensson röymark axie å hallin men dom är antaglingen så billiga att dom kan få dubbel lön...

lindbäck kunde stå på huvudet å ta allt även åke kan det men pitten kan faan inte göra det...

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
RTS: Jo, jag ville inte skriva: -Vad var det jag sa?
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Smokey:  Hörde att Giffarna lånat ut sin mentala tränare till TIK inför denna match......

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Såja då var 2000-talets sämsta timråmatch snart till ända. Varför är det ingen som buar? Har alla redan gått hem?
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
73Sjöbba: Den har kommit
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
TJ skulle kunna tjäna miljoner på att anordna en ångestfestival i Timrå!

Mörksvarta partytält, tungt surt rödvin, blygrå pölsa och Kristina Lugn som läser dikter från en nersläkt scen...

Sedan kan vi visa kvällens match i slow motion och givetvis i svartvitt på storbilds-TV... Losec blir huvudsponsor och Gatufesten kan räkna sina dagar som ledande festival i Medelpad. Leve ångesten!

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
NU är det kris! Avgå alla! In med vem som helst! Piss å skit å vadenecum!
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Manderville: strax kommer 4an
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Olle: Men då kan man utan tveksamhet med säkerhet säga att Linkan o Co misslyckats totalt med truppen.

Har man spenderat alla pengar och stå där med långnäsa och en trupp bestående av tolv forwards?
DEt skulle vara intressant att höra den förklaringen.
Timrå verkar ALDRIG lära sig något av historien.

Inte konstigt att Sponsorer börja knorra om hur det sköts i Timrå.
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Olle: Det är bara dags att förbereda sig för raset i tabellen.
För övrigt är det skrattretande att de hade "lapp på luckan" på stå när det utan problem hade gått in flera hundra till, men pengarna kanske inte behövs.....
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
söder över: Ack ja! Det är synd och skam att det har blivit ett så dåligt spel inom laget! Dem borde prata mer på plan, veta vart man har varandra och kunna samspela mer som en kedja och inte som individer. Röymark verkar spela väldigt bra men han kan ju tyvärr inte bära hela laget! :(
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
RTS: Det är helt klart ett supernaivt tänk från ledningshåll och att öht kommentera tabellplatsen från TJ efter 9 omgångar är inte snyggt.

Men men. Finns det inga pengar så finns det inga pengar. Efter den här matchen ställer jag om mina förväntningar till plats 8-10. Just nu spelar vi naturligtvis sämre än så men något värre scenario vill jag inte ens föreställa mig.
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Manderville: Nr 9 tycker jag har varit bra hittils, utan att se denna match.
Man skall komma ihåg att han spelar med en sopa.
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
RTS: Första gången jag lämnat arenan efter 2 perioder, men jag spiller inte mer tid på detta luftslott.
Är det nån som helst heder i spelarna sänker de sina löner till 25.000/mån, tills de inser att det är ett privilegium att spela i Elitserien och ha en publik som betalar för att se dem.
Skandal.......
Kanske dags att skicka hem 9, 13, 33, 44 och 63 som troligen kostar närmare 1 mille/mån.

Redigerad kommentar

Kommentera

« · 1291756 · »