1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

580185 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06

« · 2252848 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
ionloo: är det inte risk för att Gallo bara blir en ännu en brunkare i ett Timrå som egentligen behöver målskyttar? Jag hoppas att nubbens passivitet egentligen betyder att han är väldigt noga med vilken spelare vi bränner sista krutet på, att vi verkligen ska få valuta för pengarna.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
Costanza: Bäst och bäst? Vi hade flyt och vi var mindre dåliga än Brynäs. JJ räddade oss igår. En seger är trots allt en seger. Men det ser bedrövligt ut på isen fortfarande, Defensiven såg hyffsad ut trots allt igår, men så mötte vi ett skitlag också.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
mikenomad: De var två ankor jag hävde ur mig. Får ta tillbaka det.
Poängen med det är att det är.. ja.. det är lätt att köra drev.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
Tom Topp: Ni var bäst och vann!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
Modano: Ja en Hedström,Ledin,Jämtin,Wernblomtyp mä stake i kroppe!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
mikenomad: Faaan, ni vann!! Grattis så mycket från Ö-vik!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
Modano: Jag kan hockey. Ni vann som jag sa.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
Vargher85: Samma här en Gallo som kan grisa reta göra allt för att vinna obekväm för motståndarna men ÄLSKAD av TIMRÅ publiken hoppas NUBBS fixa det
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
Modano: Jag håller absolut med dig. Tycker att det trots segern är tydligt att forwardsbesättningen är för tunn. Vi har inte tillräckligt med spelare som kan hota på allvar. Galló skulle jag gärna se i laget då han har kapacitet att göra en del mål, samtidigt som han bidrar med ett ton energi. Därutöver skulle en spelskicklig center behövas. Hanzl kan styra en PP-uppställning, men det finns ingen som kan styra vårt andra PP.

Jag avslutar med en dålig diss: Alvarez! Harry Potter ringde. Han vill ha tillbaka sin osynlighetsmantel.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
Knylan: Viktig och skönt befriande seger! JJ var nog den enskilt största anledning till att det blev ett positivt resultat idag. Bra beslut av ledarteamet att ge honom fortsatt förtroende.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
sargad: Förjävligt. Speglar hur illa det är
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
UbbeNils: För övrigt ser du ut och gå under falsk flagg pajas Löven Modo Junis haha
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
mikenomad: Hört rykten om några fans som verkade vara i luven på varandra. Har också hört att vissa spelare kommer sent till träning...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
jå1: Haha japp
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
Modano: Timrå borde få 39 poäng för seger
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
UbbeNils: Vadå gnälla jag är så jävla glad för seger men även en blind ser att det måste ageras för att vi ska spela SHL nästa år. Men du tror tydllgen om man vinner en match får man 39 poäng vakna för satan
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
Gallo trettonde forward i Luleå ikväll igen. Kanske blir en flytt där under uppehållet ändå.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
UbbeNils: Är man Timråsupporter så ska man lida även när man vinner, det är sen gammalt!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
Modano: Kan vi inte få njuta ens när vi vinner? Snälla skippa allt gnäll, åtminstone när vi vinner :)
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
Rallarn: Som vanligt arrangemang är man helt värdelös på Nanne kanske var på hyllan eller nåt sen lockar man med henne och arenan släcks endast stå lyser upp Nanne står i mörkret 2 min innan månskenet från strålkastaren ser hon mitt på läktaren sen när Kikki tackas av med bla Hedström Koskinen ml st mot ryggen mot halva arenan ingen kamra och jumbon är svart.. mörker men till matchen 1 steg framåt som freddan sa i Radiosporten av flera steg som måste bli bättre plus för Jacob Johansson rena väggen och Erixon gör säsongens bästa match lika så Westerlund Lodin verkar sakna JO och att Bohm inte saknas mycket
Jobba nu på denna uppsättning in med chefen Strömberg
Och nåt byte nån spelare och vi kan hoppas Grattis förresten till vinsten satt som sen smäck inför hudrals bif fans
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
Hoppas inte Nubben och Torin tror det se bra ut bara för en seger. Finns så jävla mycket som måste åtgärdas både tränar spelar truppen ska förstärkas för att undvika nega kval. Måste satsa nu annars är epoken Timrå IK borta från finrummet för Alltid .Be om hjälp från sponsorer supportrar svich kampanjer mm ta vara på det här nu får den Aldrig igen
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
mikenomad: Tror inte det gör den svagare direkt
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
Hassan: Jag kör partybilen hos Sverigetaxi ikväll. Jublet vet inga gränser 🥳
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
mikenomad: Förvånar mig inte. Det ska inte vara 2 tuppar i en hönsgård... utan en tuppgeneral.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
ionloo: Det hoppas jag verkligen... man måste ju kunna andas mellan spyorna annars kvävs man. 😅
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
Hassan: nu är det ju uppehåll så vi behöver inte gnälla förrän tidigast 18/11 😄
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
mikenomad: Men idag får vi vara glada för idag vann vi! Imorrn kan vi börja gnälla igen
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
ionloo: Tack! Ja jag blir hemma nästa också 👍

För en fluga gör ingen sommar, hoppas Nubben fattar det. Har hört att Freddan och Ante ryker ihop rätt mkt pga olika syn på spelsystem och så. Att det är jäkligt otydligt för spelarna. Man blir inte chockad direkt....
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
JanneH: Jeremy Colliton får gå från Chicago enligt folk på Twitter. 😁
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
Rallarn: Ja för till skillnad mot för Bohm finns det klar utvecklingspotential på Albin.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
Andersson: sjuk eller skadad för 2 matcher sedan så troligen samma nu.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
Nyss hemkommen från ladan, gud så härlig islossning, mål, poäng och emellanåt en del bra spel också. JJ riktigt stabil. Man får ändå ge det till de som stannade hemma i protest. Det tycktes fungera! Hoppas ni håller er hemma i fortsättningen också 😆
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
JanneH: Albin Carlson blandar och ger ikväll, vet fan inte vilket betyg han ska få. Ena stunden är han "valpig" och på dekis, nästa situation mästerlig och smart. Ge honom några matcher så tror jag det finns bra sparkapital för att bli en ordentligt etablerad SHL-back.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
Sputnik: en tjeck, en kanadick och en ny coach... om tomten kan tänka sig komma redan i november
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
Svedberg verkar stå kvar i DIF-målet ... Armalis sjuk ?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
Eaxelsson: #inmedmixerstaven
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
Hakning-Henrik: tror faktiskt att jag måste gå upp i brygga! Det kommer att göra ont, men det är det värt!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
Äntligen (Gert Fylking) nu ska det firas 🍾🍾🍹🍹🍺🍺🕳🥅🏒
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
Rallarn: minns när Nilsson i DIF försökte peta ut ögonen på Koskinen vid nåt gruff framför kassen, blev det ens två minuter? Var ju kuben på den tiden i och för sig.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
Charliejfz: TACKOM å skål tamjefan ikväll rabben! 🙏🥳🥃
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
Hassan: brukar inte skriva här men härligt för er och laget. Hoppas att ni kan bygga vidare på dagens match.

Derby spelas bäst i SHL. Helst slutspel.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
Octagon: 5-0
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
Rallarn: Kan han stanna kvar även efter uppehållet tro ?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
Andersson: Koskinen borde gått ett varv runt isen till stående ovationer, en äkta rödvit krigare som man aldrig kommer att glömma.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
Sputnik: Snarare att Kalle K hälsade på . Vem törs förlora då ?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
Soulless: Var när tränarkojan slopade Olle Liss råd det vände ikväll. 😉
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
Klämde fram ett par lyckotårar i kväll...fy fan vad skönt.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
Nisse1: Känns smutsigt att önska er vällycka men ni får gärna hålla er kvar. Grattis till en välförtjänt seger!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
Under 4 i insläppta mål i snitt...3.88👍
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
Brutet kontrakt
Låst ämne

« · 2252848 · »