Lub: har aldrig hört en sån genomgående sågning som Brynäs fått nu i uppsnacket, inte ens vi förra säsongen. Så dåliga som studion vill ha dom, det är dom inte. Klassisk Wennerholmare mot oss.
eliassjo : såna där tacklingar som Svensson åkte på nu ser man ibland och jag kan för allt i världen inte förstå varför inte domaren tar en interference. Svensson är inte i närheten av att vara puckförare när Brynäsaren skiter i pucken och tacklar honom. Det där är tamefan minst en tvåminutare. Hög skaderisk.
Per HApps: Första kände jag direkt att han brukar ta 9 av 10. Det andra målet var massor av täck och ingen tavla i min bok. Å andra sidan har JJ skapligt många på pluskontot i hur han räddat oss deluxe förr.
Olli Hahl: våra förstaperioder ser ut som vanligt igen. Totalt bedrövligt och passivt spel. Sen att Brynäs får utdelning på varenda halvchans dom får, det är ju en annan historia.
KulltorpsOlli: Vi är redan uppe i en bättre nivå. Jag tror inte Brynäs orkar spela såhär i 60 minuter. Vi får inte ge dom en större ledning att spela på nu.
Det här vänder i andra, svagt av jacke första oc svensson får ta på sig andra. En sheriff värd namnet låter inte en forward ha tebjudning framför kassen.
Forza Timrå IK!