jens_88: Äh! Modoiterna är inte heller ödmjukheten personifierad men derby är derby och fulla läktare betyder cash på kontot. Om Malmö åker ur så tar vi i praktiken cash från Rögle istället. Deras bortastå blir glesare i ett par matcher och vår blir tätare.
Trist att Frölunda verkar vinna, och IKO möter kanske ett HV71 som inte har något att spela för i sista omgången. Även OM vi vinner denna känns topp 6 jävligt långt bort.
Tom Topp: Ska Brynäs undvika kval måste det nog till poäng ikväll så lär va ett riktigt desperat Brynäs i sista nu. För Timrå 's del tycker jag Lander borde få lite annan omgivning i sin femma nu. Får dra ett tungt lass där med Mieho( borde vara i en tredje eller fjärde femma) och Pettersson som trampat vatten ett bra tag nu o får inte ut det man kan kräva av en andra femman spelare...
Linkovich: JonteD: finns inte en supporterbas som är mer värd att åka ned i HA än Brynäsare. Högfärdiga jubelidioter som har en sån skev verklighetsuppfattning att man tror dom bor i Ryssland
SCAarena: Hellre Brynäs i SHL och Malmö till allsvenskan och Modo upp. Dagens fullsatta läktare talar sitt tydliga språk. Hellre fullsatt mot Brynäs eller Modo än halvfullt mot Malmö eller HV71.
Jåkkinen: nä när dom kör reprisen så ser man att det inte är mycket till knuff men hade ändå inte blivit förvånad om han hade åkt på en femma, speciellt när Kindvall blir skadad.
2 min är godtagbart, men att klacken ropar Alvarez är väl lite konstigt? Han sätter er i en jävligt dålig sits. Fan bättre att hylla proppar istället för hjärnsläpp. ;)
Först blir man deprimerad när man får läsa om årets siffror. Fast när jag tänker på vart föreningen var för tio år sedan så tycker jag nog att det har gjorts en jäkla resa! Så lite glad kan man nog vara ändå.
Strömberg vad gör du??
Nu måste JJ spela bra