Nisse: Bra inlägg, Ja diskussionen som varat här några dagar om dåliga suppotrar är bara patetisk.
Jag älskar också Timrå som 99.9%av alla här inne. Det verkar dock inte finnas nån gräns på hur naiv vissa är.
Redigerad kommentar
Ambroo: Nej du har så sant. Corso som tredjecenter så okej då.
Man minns förr när man gick till ladan och fick se Riktiga Timrå ÖSA på nått fruktansvärt de första 10 minuterna, allt sånt är borta, ALLT!.
Demonteringen är TOTAL nu.
Jag tror det absolut viktigaste för Klubben är att få in en ny ledning, den lär ju komma av sig själv om vi åker ut, men om vi lyckas vara kvar så vill jag se några som brinner för Timrå.
kulltorp: Linkan skall inte skaka fram spelare nästa år, finns det nån heder i ledningen bör samtliga AVGÅ,
Måste ändå ha en liten förståelse för Corsos 10:a, han blev faktiskt hyffsat misshandlad sekunden innan.
erathoo: Hur kan då vissa kalla sig seriös sportchef?? En bra nog mkt viktigare fråga en nån pajas till kommentator, Jonasson har inte byggt detta lag iallafall.
Som jag sagt tidigare så förväntar man sig en offentlig ursäkt av vår ledning, men detta kommer inte att ske om inte Publiken visar missnöje.
Upp med en banderoll "Visa hjärta Tj o Linkan" eller nått, snart är det för sent.
Man blir så less man inte tror det är sant.
Måste säga att detta känns som en helt vanilg Timråkväll. Torsk fast alla är nöjda,
Låt oss nu göra som ledningen, dvs ingenting, utan tar nya tag, för vi hade förkvällen en jäkla otur att inte våra juniorer fixade flyget hem tidigare.
Redigerad kommentar