1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582043 inlägg · 6215 ämnen

Timrå IK - Frölunda 2008-09-22

« · 1064176 Till forumet


Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
Vi gav håve på däng. Nu möter vi frölunda. Låt oss ta tre nya pinnar och låta hahl och nubben lida på ett sportligt sätt.

Hur tänker ni er matchen på måndag? Hur kommer klacken agera mot tex hahl?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
othan: Jag känner ingen vrede mot Hahl what so ever. Spelare flyttar runt som beduiner i hockeyvärlden. Hahl har gjort sitt val. Han har dock inte gjort något extraordinärt under sin tid i Timrå. En lagom kort, lagom intensiv applåd är på sin plats. Nubben å sin sida var oerhört viktig för Timrå, och har gjort mycket för föreningen under en lång tid. Det faktum att han stal Riku, som jag inte tror hade gått till indianerna utan Nubben som sportchef gör att jag tycker att även Nubben får nöja sig med en lagom kort, och en lagom intensiv applåd. Åtminstone tillsvidare.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
Hassan: tror du det blir tacksamma applåder? NU tror jag du är ute och cyklar.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
othan: Frölunda kommer förlora sin 4e raka på Måndag och kris kommer att uppstå i deras proffsiga organisation.

Honken kommer få skäll och Nubben gråta.

Riku Hahl sträcker en muskel i axeln när han febrilt försöker ta pucken av Pääjärvi utan att lyckas. Borta 3 veckor.

Ulf Dahlen grinar ut i hockeykväll, säger att Timrå kör med otillåtna gallerpojkar och måste ha haft amfetamin i sportdrycken.

Själv funderar jag på att ta en lilling och bevittna det magnifika kalaset från läktare K.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
Berglund: Hahaha, klockrent! "Otillåtna gallerpojkar" :)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
othan: Dags att visa att vi är större än allt som media skrivit tycker jag. Tror inte att Hahl blir nämnvärt psykad av burop. Bättre att sätta dom på plats med en utskåpning eller nått :)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
Det här börjar att bli tjatigt, men varför ska det vara så svårt att uppdatera biljettförsäljningen?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
Längtar verkligen till matchen i morgon den kan bli precis hur bra som helst ! :D
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
Jacksson 71: Ja speciellt nu när frölunda går så dåligt. Kan ju blir en jävligt rolig match och en och annan propp ;)

Undrar on man spränger 200 Db gränsen när riku kliver in på isen ;)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
Cartman: Jag röstar för en unison visselkonsert så fort Ricky nuddar pucken under matchen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
mikenomad: förresten! Har han gjort några poäng än???
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
JimmyH: Huligantuta;)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
Cartman: haha ja, men hur skönt vore det inte att slå frölunda med alla experter som tittar på som dömt ut oss hela sommaren och med Riku på isen och framför allt Nubben på läktarn !
4-1 till Timrå ! :D
FORZA TIMRÅ FORZA TIMRÅ !
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
JimmyH: Inga hyllningsbanderoller a´la Micke Lind iaf...;-)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
mikenomad: Jag är på jag med!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
mikenomad: Även om hela Riku-affären är skum och aningen smärtsam kan jag inte undgå att hysa den största respekt för Hahl. Han var, enligt mig, långa stunder precis så bra som epitetet "Kejsaren" talar om. Han är en riktigt skicklig hockeyspelare och jag grämer mig över att han inte spelar för oss. Icke desto mindre kommer jag att njuta när han spelar, jag fullkomligt älskar att se honom spela hockey.

Hos mig kommer han inte få några burop. Jag kommer tveklöst att applådera honom som den hockeyspelare han är och är värd att uppmärksammas som.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
Cartman: Har ingen koll på det, skiter i karln så länge han inte spelar mot TIK. Kan dock sträcka mig till att erkänna att jag njuter hämningslöst ifall han och hela VF tokfloppar.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
Kerstin_k: Ricky stinker och hans kunnande på isen bleknar i jämförelse med hans agerande gentemot TIK. Duktiga hockeyspelare finns det gott om och så fruktansvärt mkt sticker han inte ut att jag kan hålla med dig i euforin av att se just honom spela.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
mikenomad: Jag tror att han inte han några poäng ännu:) Men förra året så hade han efter 3 omgångar 4 poäng...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
Undrar hur många platser det finns kvar?

*suck*
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
T T: Alldeles för många...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
T T: Håller med dig! Varför finns ingen info om antalet biljetter på Timrå IK:s hemsida?? Nå´n som vet, kanske???
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
T T: Har inte du säsongskort? Du kommer väl in hur som helst.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
othan: Jag tycker att både Nubben och Riku skall mötas av total tystnad. Helt enkelt låtsas som om att dom inte finns.

Det är ett av de bästa sätten att behandla "svikare". Det blir då deras egna tankar som kommer att fräta i själen. Det fungerar betydligt bättre än att lägga "ved på glöden". Alltså, ge inte Riku Hahl tändvätska i kväll!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
Jag tycker det räcker om vi spöar Frölunda idag, helst en förnedring med stora siffror. :-)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
LennartA: Om du har behov av biljetter så kan du klicka på "köp biljett" och genomföra en bokning, då får du reda på om det finns några kvar.
Om du enbart vill veta hur många som finns kvar, kontakta TIK's kansli.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
Nu tar vi dem, nu tar vi dem, nu tar vi dem, nu tar vi dem!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
Hoppas Challe vågar matcha "bollibompakedjan" mer idag!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
jonmannen: Jag hörde att några i publiken ville ha in "brödrostarna" när de ville se ungdomarna spela. Antar att man avsåg galler för ansiktet. :)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
Fet-Ecke: Själv brukar jag höra dom benämnas som durkslagen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
Hata Nubben och hata Hahl!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
jojje_timrå: Hata Dan Jablonic!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
T T: Varför ska vi hata Jablonic ??? Killen fick ju inte vara kvar i Timrå och ska han då tacka nej till jobbet i Frölunda ?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
Ja hata alla jävla göteborgare!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
Annars tycker jag de är dags att släppa de där med nubben och Hahl, nubben har gjort så fantastiskt mycket för Timrå och avslutningen blev ju skandal helt klart, men tycker inte vi behöver stå på läktarn och håna varken snubben eller Hahl, låt oss fokusera enbart på våra rödvita krigare och stötta dom.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
Snoop: Alltså visst har Nubben gjort mycket men han svek oss. Nu är han hatad och kommer alltid vara det! Håna båda två under hela matchen och sjung på! HATA FRÖLUNDA, ÄLSKA TIMRÅ
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
jojje_timrå: Tränat in denna tills ikväll?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
actionleif: Exakt så där ska det låta på läktaren ikväll! Visa erat största hat mot fiskrensarna i götet!! Hata verkligen!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
Seriöst inga hata-ramsor, det är bara barnsligt.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
jojje_timrå:

Vore det inte bättre att koncentrera dig på att stötta timrå istället för att fokusera på att hata Frölunda så mycket det bara går ikväll.

Tänk på det goda som Nubben gjort i Timrå istället för att hata honom.

Inte hata bara älska heter det visst
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
Alltså, Man älskar Timrå och hatar alla andra! Sjöng hat ramsor om frölunda och bra ramsor åt timrå. Nubben har gjort mycket, men har man väl svikit en gång så får han fan skylla sig själv! Hata nubben och Hahl!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
jojje_timrå: Ja klart jag inte heller är nöjd med allt som hänt, men om vi ska stå och håna nubben och hahl så är de inte ett plus för Timrå heller, ja mena spelare vill väl inte spela i Timrå när dom hör att man blir tokhånad för att man sen spelar för ett annat es lag, så jag tycker iaf vi skiter fullständigt i dom och bara hejjar på Timrå IK :)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
Snoop: Men det är ju exakt så dom ska känna! Dom känner hur pass mycket fansen älskar laget och känner att dom vill vara med i klubben och inget annat!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
jojje_timrå: Dom förväntar ju sig att bli utbuad o hela fadderrullan, men istället så dånar de bara vi älskar Timrå ramsor och Timrå vinner, tror dom blir chockade då.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
Snoop: Hata och Älska!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
Snoop: Det där är en jättefin, söt och naiv tanke, men varför skulle Frölundaspelarna överhuvudtaget reagera på att Timråklacken sjunger ramsor riktade till sitt eget lag?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
Knylan: Finns ingen anledning att sjunga hatramsor när felet begåtts internt.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
Uno Gordon: Utveckla.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
Jag hoppas verkligen att Timrå vinner ikväll. Så att mina Timrå-vänner i Östergötland o Småland inte deppar ihop totalt. Hatramsor kan va bra men i detta läge är det onödigt att lägga massa energi o ork på det. Det är helt klart bättre att fokusera på sitt egna lag istället.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
Knylan: Jag vet att konspirationsteorierna är många. Men med tanke på vad Nubben gjort för mig kontra TJ så är valet enkelt. Fokus bör ligga i första hand på Timrå ikväll. Men Nubben är samma person som han alltid har varit. Han är precis som mig. Beundrad av många, hatad av vissa. Men jag föredrar folk med ryggrad även om de har ett vasst munläder framför sköldpaddor som sticker undan huvudet så fort det hettar till.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
Uno Gordon: Men hata alla föutom Timrå! Vi ska sjunga hat ramsor varenda jävla match. Vi ska visa vår kärlek till Timrå och vårt hat till alla andra!
Kommentera

« · 1064176