1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582239 inlägg · 6215 ämnen

Timrå IK - HV 71 2005-10-06

« · 589142 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
Frella: Eller lira i Kattlådan...
Kommentera

Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
Dream Team: Idag kan man iaf inte klaga på anfallsspelet då man vaskar fram en hel del klara chanser. Däremot kan man klaga på uppbyggnadsspelet i försvars och mittzon. Framförallt kan man klaga på försvarsspelet över hela banan. Ser man till idag så är det där bak det brister, ingen back hänger med idag.

Calle Johansson helt över, och Koskinen var inne på 3 av 4 bakåt. Läge för bänkning? Han måste ju varit inne på 8 bakåt minst iår iaf. Sen kan man ju gratulera Krykov till pension, för att han skulle förlänga sitt kontrakt efter november finns inte i min värld. Karln ser att ut åka i kvicksand samtidigt som han inte kan slå en passning till rätt adress.

De spelare som stod upp idag är de som varit här längst. Robban, Hallin, Crippe och Gahn får beröm. Vidare krävs bättre kampinsats av samtliga i fortsättningen.

Välkomnar Manderville och antar att Laakkonen eller Regin får nöta bänken.
Kommentera

Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
Bergius: Äntligen en klok man!
Kommentera

Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
Jesse P: Känns som Skarin får ursäkta en kväll som denna! Bra stämning av klacken i övrigt också.
Kommentera

Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
Det verkar som kärnbränslet tagit slut för Koskinen och Krykov, krykov kan väl skylla på att han är otränad men koskinen han är inte vacker att se på just nu. Reaktorn läck i Timrå... =/

Robert Carlsson bäst i Timrå, visar vilja!!

Kommentera

Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
Dream Team: vi har väl helt enkelt olika uppfattningar om vad som är personangrepp och inte. Jag tycker absolut inte det är personangrepp att skriva t ex "han och han håller inte måttet" osv.
Skulle jag skrika tränarbyte, eller bort med den och den ur styrelsen osv (som jag inte gör) skulle inte det heller vara personangrepp.
Kommentera

Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
larry73: Men din rackarns jukebox! Asplund var bra ikv, gnäll istället på backarna (läs; 7, 9 och 52) som är en aning speldumma. Andra som får klart godkänt är Crippe, Nilsson och Laakkonen, de försökte att spela konstruktivt och kämpade medans tid fanns.
Kommentera

Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
Strindlund: ja grymt trummande

grym!!!! andra perioden av klacken
båda två;)
Kommentera

Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
LingaN: Tack Olle Friberg för att du trummar, fortsätt på samma sätt!
Kommentera

Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
Helg Ernest: You'd better belive.. In the same game Manderville sunk F. Norrena with a glamorous tackel, Go Kent Go... ( c :
Kommentera

Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
RocknRolf2: "Jag har INTE hängt några enskilda spelare ikväll"..

Men så behjärtansvärt av dig då. Bravo! Det tog säkert lika mycket kraft för dig att komma fram till det som det har gjort att haspla ur dig det du gjort just mot enskilda personer tidigare. Börjar vi ana ett trendbrott, trots allt..?

Du kan ju trots allt göra det lite lättare för dig själv, ja, dels att faktiskt slippa bli falskt anklagad för något du inte skrivit, och för alla andra här inne som nu trots allt försöker hitta ett spår av positivt tänkande i den här gästboken. Jag hoppas för ditt eget bättre vetandes skull att betänketiden för att komma på vad det är, inte är alltför lång.....
Kommentera

Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
Herminator: Ok Får väll tro dig då.
Kommentera

Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
Vilket tryck det var i klacken ikväll! Fy vad tråkigt att se Timrå förlora så här.
Nu väntar vi på Manderville!
Kommentera

Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
Helg Ernest: Nepp, i förfjol i kvartsfinalspelet.
Kommentera

Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
2-2 Kändes som en riktig Rembrant.
Kommentera

Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
actionleif: 2-2 har knappt styr fart, vaktmästaren öppnade dörren och tackvare de lilla extra luftdraget går den in. 2-3 skall han inte släppa in mellen benen som han gör. Asplund borde använt klubban och satt ner Benskydden i isen inte särat på benen som han väntade på ngt annat.. 2-4 se på vad Styf gör.....inget han markerar sin spelar på fel sida. Hade han varit mer vaksam så hade inte den styrningen kommit.
Kommentera

Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
actionleif:

Koskinen styrde in??

inte av vad ja såg på tven och reprisen iaf
Kommentera

Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
JanT: hahaha! :9 jo, vi vet precis hur det är med skiten. Vi minns fortfarande att vi var i ettan i närmare 20 år, varav merparten av dem aldrig ens i hockeyallsvenskan
Kommentera

Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
Tja! Man får väl se det som positivt att det blev tre mål framåt i dag....
Och viljan är det tydligen inget fel på...

Hoppas att mandy kan komma in och röja lite väg åt våra "lätta forwards" och lyfta lite med sin positiva attityd och kämpatakter...

Fast kvalserien kan ju bli jäääävligt spännande den oxå!

En djuuuuuuuuuuuuuup suck!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
Ann: Det är många målisar som vill kramas eller känna på Robban.
Det var väll i fjol Norrena kände med spaden ?
Kommentera

Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
RocknRolf2: Välkommen till Brynäs IF 2001-2005. Börjar ni redan hänga med huvudena? Som BIF'are har man släpat i skiten i 4 år! TIK går till slutspel, såsom Brynäs IF. Var så säkra! Upp med hakan!
Kommentera

Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
larry73: klipp dig, 2-2 styrde koskinen in .. lite svårt för asplund när den ändrar riktining så nära mål .. 2-3 o 2-4 är ju klockrena mål .. inget att göra åt .. försvaret helt över .. Asplund stabil
Kommentera

Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
Ann: Damer de e grejer de. Ni har fattat att supportrar ska stödja ett lag inte stjälpa.
Här har det neggotävlats så att man började fundera på att stoppa fingrarna i halsen, TACK ANN!
Kommentera

Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
RocknRolf2:
Hmmm...Du verkar inte förstå något allafall...

Ha nu ett riktigt härlig HS liv...

Själv ska jag trots förlusten sova riktigt gott..
För jag vet ju att det finns en morgondag och
även om jag inte vet hur den ser ut så är
det lockande att få vakna upp i morgon..

Sov gott alla...
Kommentera

Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
Känns Som några av målen var rätt billiga ikväll. 2-2 var inget kanon hårt skott som gick rakt igenom Asplund. 2-3 var både back och Asplund väldigt tveksamma. 2-4 vad gör Styf??? Känns lite segt i försvaret, samtidigt som vi noll med målfarliga spelare just för tillfället. Få se om Maderville med sin vinnarskalle kan få laget och lyfta sig. För helt ärligt var 2st av våra mål riktiga skit/tur mål. Så det var bara 1st "riktigt". Så vad gör våra forwards? många bra saker fram till avsluten då blir det rent ut sagt löjliga avslutningar. Men nu är det bara att kämpa och stötta Timrå, för det här laget kan visst bli ett bra lag i år.
Kommentera

Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
Bryter mej in med lite positivitet....

En STOR eloge till klacken i kvällens match...ni HÖRDES....mycket o bra...

En lite knackig inledning på matchen men Timrå gjorde en uppryckning o ledde matchen bitvis...

Domaren tänker jag inte ens kommentera...

Tror på detta jag positiv som jag är...nu sluter Manderville snart upp o kan förhoppningsvis lyfta laget lite...

Liv verkade gilla o kramas med Robban...fint o se lite kärlek på isen...

Over and out!
Kommentera


Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
gud: Visst är det lätt att argumentera när man överdriver nåt förbannat? av dagens inlägg är det bara 21.3 som är rent gnäll.
Däremot har du, redax 2, dream team m fl. gnällt på mig.
Kommentera

Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
Sune:
Var du o såg matchen ikväll??
Kommentera

Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
Sune: vem f-n gillar dödläge?
Kommentera

Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
RocknRolf2:

Ta och gilla läget nu förfan!
Kommentera

Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
RocknRolf2:
Lugn o fin nu....

Så du upplever att folk gnäller på dig?? Och du inser inte
varför folk gnäller just på dig??

Kan på heder o samvete berätta för dig att jag är minst
lika besviken som du är...Men under alla år sedan jag började
ÄLSKA Timrå IK och det är redan innan du ens var född har jag
lärt mig att det går upp o ner..Kan man kalla det rutin??

Självklart så inser även jag att vi behöver lätta lite på plånboken o få en lite nytt i laget..Men jag upprepar inte det 243 gånger om dan...

Sedan så spyr jag INTE galla heller som du gör i dessa 243 om dagen..
(Siffran 243 är ju som alla förstår något överdrivet..Men det känns allafall som det)


Psst..
Det finns mer jag kan ta upp..Men jag hoppas att det har gått fram...??

Psst 2
Jag har ett fruktansvärt förtroende för allt ifrån matrialare till Ordförande
i TIMRÅ IK när det gäller spelartrupp o dyl..

(Sen detta med tallarna är en helt annan sak..)

FORZA TIMRÅ IK
Kommentera

Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
Marcus: Hallå pucken var ur zon
Kommentera

Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
Ambroo: jo snart kommer väl moralens väktare
Kommentera

Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
Ambroo: fyra st, idiot!
Kommentera

Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
RocknRolf2: Tsss...din stackare, jag har hängt tre jag... så på mej bara, flickor!
Kommentera

Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
Dream Team: visst. Men jag är också bestämd när jag inte gillar att bli anklagad på falska grunder. Jag har INTE hängt några enskilda spelare ikväll.
Kommentera

Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
RocknRolf2: Vänligen men synnerligen bestämt, kan du inte testa att variera dig i din besvikelse åtminstone litegrann? De senaste sjuttioelva inläggen bottnar väl i ungefär samma saker....
Kommentera

Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
gud: mitt gnällande är fan inte i närheten av antalet inlägg jag får stå ut med där folk gnäller på mig. Ge er för fan! man har väl rätt att få vara besviken när förlusterna radas upp. Mitt inlägg 21:34 är det enda jag kan betrakta som gnäll. Det till dream team var bara svar på tilltal
Kommentera

Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
RocknRolf2: en verbal bitchslap, betydandes: 'det börjar bli oerhört jobbigt att höra ditt evinnerliga malande'. Ser Dustin Hoffman framför mig; 'who's on first...'.
Kommentera

Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
RöDaBaSkErN: jag försvarar inte att klanka ner på enskilda spelare med dom här förutsättningarna, inte heller tänker jag disskutera värvningarna då det inte går att få ogjort men att säga att det enda som är åt helvete, är backarna, då det endast produceras 2 mål från forwards efter 11 perioder?

Sug på den ett tag.
Kommentera

Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
RocknRolf2:
Nästan läge för dig att logga ut o dunka huvudet i vägen istället..
Känns nästan som om att du kan få det tungt ikväll med ditt
jävla gnällande...
Kommentera

Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
RocknRolf2: Är det skönt att sitta och kunna säga; "ser ni, vem var det som hade rätt"?? Är det nån slags rättvisa du skapat helt för din egen del, eller vad är det?
Kommentera

Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
Synd att det kom så sent.. Det man får se som positivt är ju att vi fick sista målet och att inte gubbarna gav upp..
Kommentera

Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
Bragd-Birger: vafan är det nudå?
Kommentera

Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
Dream Team: Man behöver väl inte hänga enskilda spelare men faktum kvarstår: 1 mål på 11 (om jag räknat rätt) perioder från forwards...och chanser har ju funnits i den här matchen. Kan man se det som något annat än otillräckligt?

Korrektion:
2 mål nu.
Kommentera

Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
RocknRolf2: Seriöst, bär din sorg som en man. Lid snyggt istället för att agera jättebebis.
Kommentera

Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
Dream Team: vem har hängt enskilda spelare? Vi ser ett kollektiv som är för tunt i princip i alla avseendet. Jag är inte direkt förvånad, snarare bara besviken att det ska vara omöjligt för Timrå att helt etablera sig.
Tycker ni fortfarande att det här är det bästa möjliga lag man har kunnat fixa efter resurserna?
Kommentera

Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
RöDaBaSkErN:

2 matcher.. 1 hemma och 1 borta..
Kommentera

Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
Dream Team:

Håller med.. Av den enda match jag sett så är det backarna som sviker mest..
Kommentera

« · 589142 · »