Hassan: oki ursäkta mig jag missade detta,jag lyssnar på den vanliga radion det känns ju bra,men vi får hoppas dom inte backa hem för tidigt för då klipper religösgänget till omedelbart.
Matchen blir ju dubbelt så spännande med webtv då timrå i ena sekunden har ordnat spel i offsensiv zon i pp, sändingen hakar upp sig och vid nästa bildruta så har hv nästan ett friläge.
So far so good ^^ Dock ar ljudet pa webradion samst, det typ hackar men det ar en spannande match iaf ^^ Onskar jag kunde fa se matchen men ar man i New York sa ar man >.<
Jensen_12: Jag har exakt samma problem. Skriv ett utförligt mail till canal plus om problemet. Formulerar du dig på rätt sätt så brukar dom vara ganska frikostiga med att dela ut en gratisbiljett till nästa match ;)
fighter: Absolut. Får bara hoppas att man kommer ut lika starkt i andra och inte låter HV börja andas för det finns ju faktiskt en hel del rutin i det laget. Man får hålla sig ifrån botbänken, det är ett som är säkert.
Pääjärvis passning bakom målet är för övrigt genial, det ska bli hur spännande som helst att se den femman i andra.
Kul att vi leder! 2 perioder kvar iochförsig, men detta ska nog hålla.
Är det någon mer med säsongskortet som har problem med bild och ljud? Min bild fryser någon gång/minut och jag har inget ljud. Någon mer med samma problem?
Riktigt vass första period! Timrå ser riktigt taggade ut. Samtliga nyförvärv spelar riktigt bra, utom möjligtvis Skogs och Persson. Wandell kan bli en storskräll, och hur bra blir egentligen Lander/Pääjärvi den här säsongen?
Matchen är dock långt ifrån vunnen. HV lär tugga igång allt vad det lider.
fighter: Själv tycker jag det ser livsfarligt ut varje gång HV får fast pucken i timrås zon. Man verkar inte vara helt på det klara med sina roller i formationerna.
Nog för att gillar SCA arena, men sanningen är väl att den har spelat ut sin roll! Den andas hockey och kan bygga upp en helt fantastisk stämning! Men för alla sponsorer och andra rika knösar behövs det en fjantig evenemangsarena. ... | Läs mer