Olli Nomadinen : Mike; du satt jävligt bra till. Kan du snälla filma tifot och dela det. Vi hamnade högt upp på L och kommer inte att se det ordentligt.
Se till att vinn ikväll nu och skapa ett krislag av LHC efter 3 omgångar.
För mig skulle det perfekta vara ifall LHC åker ut, tror inte de har samma förutsättningar som DIF och HV att studsa tillbaka direkt. Så missar Modo i år kan det vara bra läge nästa med ett LHC som går ner.
Olli Nomadinen : Sitter o passar på vildsvin just nu nere i Örebro!! Känner lukten av de laget ända hit i skogen men följer erat tugg hela tiden 🤠🤠!! har surrat me Jonte o de blir åka av i kväll!! RÖD O VIT HOCKEY DYNAMIT!!!!!
Tarasov: Precis som många andra satt jag och spekulerade i huruvida det var bra eller dåligt för oss att LHC torskade mot både Örebro och SAIK men sedan kom jag på mig med att det där är ju bara jävla "loser mentalitet" från förra säsongen.
Timrå IK 2022/23 torskar faan inte en fullsatt hemmapremiär mot Clüben, eller nåt annat jävla SHL lag för den delen heller.
Detta är den nya verkligheten... lika bra att jag vänjer mig med en satans massa framgångar och sånt skit
{7043}: Tycker att Andersson är bättre än Lundin på att driva puck, och har dessutom ett bättre positionsspel. Lundin är starkare och bättre längs sargerna. Således har jag inga problem att se Lundin på kanten och EA i mitten.
Men jäklar vilken konkurrens det blir när Wedda ska in. Holy fucking smokes.
Tarasov: Modano står redo vid bänken, blir ett handväskrapp på spelare i fråga om man inte gjort backcheck eller gått in ordentligt i det fysiska spelet i sitt byte!
Dubbeld: Så kan ju alla som spydde ut att Didde alltid är skadad ta lärdom att domedagsteorier inte passar lika bra denna säsong 😏 (har redan knackat i trä pga jättejinx, chilla)
Olli Nomadinen : Ja och står väl inte precis och faller med Lundins vara eller inte som Center precis. Intressant att se vem som får stå över när Wedda kommer in. Förmodligen Boyce, då Alvarez ändå bidrar med en del tyngd framför mål etc.