Mindre än en vecka kvar till drabbning mot Modo. Hockeyabstinensen gör sig påmind men kommer att stillas under denna match mot länsrivalerna. Det blir ju perfekt att skrika ner julmaten och sedan komma in i normala rutiner igen.
U137: Vi har för tunn trupp. Bara en massa norskar och gamlingar som är trötta och mätta. Sedan har vi inte en Challe som kan dra in flera tusen i timmen till klubben ;-)
mikenomad: Iofs. Nu förstår jag varför dom har så oHållberg ekonomi. Det måste vara Svart-vadet om norskarna om dom skulle F(l)oppa eller ej. Personligen Tuokko jag att man ska inte hålla på med Sondell gambling, men målvakterna Bjuhr på så mycket så dom måste väl gambla.
John K: Jag åker till Alperna (Avoriaz) inatt... Därför gav jag Bo Wasa mitt grundseriekort med tillägget att han får betala vad han tycker det är värt. :-)
henrik: Beskedet var väldigt väntat. Mycket kan man säga om Nolaskogsarna men så dumma i huvudet kan de bara inte vara att de riskerar sin gullegris för resten av säsongen i en match mot Timrå. Hade han spelat hade de betytt slutet för hans karriär! Timrå hade mosat honom direkt!
Lumber Jack: Det måste vara härligt att ha elitseriens bäste spelare i laget. Tänk om han spelade matcher också. Då skulle inget lag gå säkert. Men, huvudsaken är att han kan spela sista finalmatchen. Då tar ni guldet.
Annars: krossa fjollorna nu. Givmildhet är vackert i juletider, men det får vara någon gräns för hur dumsnäll man kan vara.
Hahl Bundy: Va faan, Foppa hit och Foppa dit. Finns det inget annat för sportjournalisterna att gotta sig åt? Nu gäller det dagens match och då är det 3 poäng som gäller. Nu far jag till E-on och vi skall krossa Modo.
Turkiska Tiken : samtidigt tycker jag att det känns skönt att föreningen tar ansvar för ekonomin! Det är inte bara några säsonger nu som gäller, förhoppningsvis så kommer vi vara i SHL en lååång tid framöver!
Vad tror ni, blir det tre poäng eller?