1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581367 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23

« · 2092771 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
Hahl Bundy 2.0: Butter drog ju till Leksand...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
sargad: Löökekedjan tror jag stenhårt på.! Dom snurrade friskt igår med Kringlorna. Får dom träna och spela ihop sig blir den kedjan livsfarlig.! Madsenkedjan gör ett gediget jobb! Vill hylla Albin Carlsson oxå som jag tycker har ett bra blick för spelet. Ska bli intressant att följa det här laget i år. Skulle vilja få in minst en bra backpjäs till!
I övrigt tycker jag det ser väldigt bra ut.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
Hahl Bundy 2.0: Prosit sitter väl i karantän? Blir nog svårt för dom att få in honom denna säsong 😉
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
sargad: Lööken börjar se riktigt mysig ut. Månne är det här säsongen när han blommar ut helt och blir en mer komplett offensiv spelare? Man har ju liksom väntat på det. Gillar verkligen hans senaste matcher där han börjat gå lite mer på mål och tagit fler avslut.

Synd att inte Lundin lyckades vinkla sitt avslut på den där bakom-ryggen-passningen några cm åt höger också. Sjukt snyggt spelat.

Hoppas Harde fortsätter i den här stilen också. Vilken jävla chef han var.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
Gäsp: Vilket oerhört löjligt tillnamn. ”Knubbis”... Är du lågstadieskolgårdens mest fruktade mobbare?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
Gäsp: 🥱🥱🥱🥱🥱🥱
Modo har alltså en Glader, en Toker och numera en Trötter... när kommer de andra 4 eller är ni ännu fler än 7?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
Tikkare: Kikade på målen. Jens lökade inte på isen igår ;-)
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
Gäsp: Källa på att det var dagen efter. Sen var det pga ändrade föruttsättningarna att lånen kunde stanna längre. Sen vad gör det dig om han ändrade sig eller ej?
Blir du lika ledsen och stött över sporchefer som hävdar att en spelare inte är aktuell för att sedan plocka in den. Eller sportchefer som säger att tränaren sitter säkert för att sedan kicka den.
När får man ändra sig enligt dig? Eller får man inte det?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
Hassan: kollat på matchen igen nu på morronen. Den där tacklingen Hardegård satte på Tälje spelaren är så fiiin.
Tycker vi döper om Ohårde till Hardwalled nu.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
Gäsp: En seger och du sprätter som en värphöna. Lugn nu och läs tabellen
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
Gäsp: Oj, vann ni en match?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
Synct: han behöver nog inte spela tyvärr
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
Gäsp: Vi vann mot Löven, nu behöver vi er inte grabbar. Haha, dem två var på tapeten redan i september om att komma till oss. Du förstår också att dom hade kommit även om vi vunnit, annars spelar du ju bara dum.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
Gäsp: Vi har en bätte SC än ni, deal with it 🤣
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
Synct: Gulligt att gullis knubbis ändrade åsikt efter premiären. I ert genrep var han fast besluten. Överbevisa mig gärna att jag har fel!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
Gäsp: Ja, det stod säkert och föll med den matchen, hade vi vunnit hade säkert inte Boqvist och Lundeström spelat här, eller hur? Nä...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
Synct: Förutsättningarna förändrades efter er premiärförlust din jävla guldfisk!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
mikenomad: Haha japp vi kör på det svaret! ooh jisses
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
Gäsp: Han sa väl att om förutsättningarna förändras så kommer man fundera på det, och HÖR OCH HÄPNA, NORDAMERIKA FLYTTADE FRAM SIN SÄSONGSSTART! Fågelhjärna, kommer hit och är dryg efter en vinst.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
Gäsp: Här kommer det, svaret:








Han ändrade sig aldrig. För det var inget att ändra
😉
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
mikenomad: Berätta..varför ändrade sig knubben så snabbt? Från ena dagen till den andra.. 😂
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
mikenomad: Haha bra försök men åter igen ett misslyckande 🥱
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
Gäsp: Hej. Värva en till utlänning, det går ju så bra för er. Glader choklader 🥳
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
Knylan: Samtidigt som knubben lipar över lån.. Dagen efter öppnar han upp för lån! 😂👌
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
Gäsp: gå och lägg dig och fira segern grabben!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
Hassan: Nä han smällde inte på Jonathan i huvudet. Det var en kolission. En fråga: Är han tacklingsbar lill grabben?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
Hassan: Den sekvensen dömdes ju tydligen som "krock" eller olyckshändelse.

Tycker det ändå borde varit utvisning a lá högklubba.
Men det är svårt att veta vad domarna såg där.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
Spock: Då är det väl mer inkonsekvensen man kan ifrågasätta. Jag vet inte vilken puck Dahlén separerades ifrån när Zetterberg smällde han i skallen..... för pucken var inte i närheten
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
Andersson: Domaren har ju rätt.

Syftet med tacklingar är inte, även om många gillar det, att sänka en spelare. Utan att separera honom från pucken. Jag tycker inte heller tacklingen är ful, men går ju inte att neka till att det är mer kraft än som behövs för att separera spelaren från pucken.

Det är ju också fullt logiskt varför detta börjat efterlevas mer. Om någon inte räknar ut varför, så räck upp handen.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
Hank: Frågar du mig och mina glasnerver så är det redan kört, fjolårets 0/12 pinnar mot Löven tog riktigt hårt på cojonesen. Inte ens när de vunnit serien sedan en månad tillbaka och vi jagat som dårar för att hinna ikapp Modo så lyckades vi plocka en pinne.

Nu i premiären slänger de in en plånbok och backar sedan hem i 2,5 period, dessutom dödar de oss med att skjuta tre skott i tredjeperren och gör mål på alla tre. Ridå för MITT psyke. Tur att det finns antydan till starkare psyke bland spelarna i årets lag, och en nivå på anfallsspelet som borde kunna skapa rejäl oreda även i Lövens väldresserade försvar.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
Knylan: Menar du verkligen att premiären hemma mot löven inte avgör någonting egentligen 🙈🙈. Vi som inte var på tå den matchen🙈🙈 Jag som trodde det var kört nu 🙈🙈
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
MrLöven: Gött att du är vaken! Visst, men det var en ganska muggig och trist match som premiärer inte sällan är. Rejäl kontrast mot den där holmgången som utspelade sig bara någon vecka innan i Umeå, även matchen i SCA-cupen skvallrade om något helt annat än vad det sedan blev i premiären.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
Woody: Här hamnar man på Apa och missar årets bästa match. Dax att se reprisen då..
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
Hassan: Ahaa... nu trillade femöringen ned hos farbror Sargad. Trodde först det var lagets inspelade poäng :-)

För övrigt en bra seger i kväll mot ett kompetent Sportklubben.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
Knylan: "varvat igång på allvar"...det borde väl inte ha varit några problem för er, ni mötte seriefavoriten på hemmaplan i första matchen och var inte på tå...är det, det du säger 🙈🙈!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
SMÅLAND: Härligt att ha Korsträsks Paul Coffey i storform :-)
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
Ska man sörja någonting just nu så är det att vi inte möter Löven förrän i mellandagarna, det hade varit snuskigt intressant om det första mötet kommit ungefär nu istället när lagen hunnit varva igång på allvar. Det hade nog båda lagen uppskattat, någon form av reality check.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
jå1: Helvete. Du har rätt! Ber om ursäkt.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
mightyquinn: Vore rätt konstigt om du ville förlora..
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
Synct: Ah, då förstår jag. Sorry!
Det lär ju vara ett rekord.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
Synct: 1 Jonathan är bättre än 10 Olle Liss
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
mightyquinn: Jag pratade om Jonathan.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
Hank: Där kan jag dock inte hålla med dig. Men vi ses i slutspelet (förhoppningsvis). Och väl där vill jag att vi vinner 👋🏻
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
mightyquinn: Dessutom är är 5 nubbar starkare än 4 kentää, källa: Småland
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
sargad: Jag kanske var otydlig, jag pratar om Jontes poängskörd efter 6 spelade matcher, han missade en match. Och ja vi ligger också på 15, vart lite rörigt där.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
Hank: Där är vi överens!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
Hank: Dessutom tacklar Hardegård hårdare.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
mightyquinn: 5 Hardegård är bättre än 4 Rahimi
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
sargad: Han missade ju Tingsryd borta...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
Andersson: Fy fan va skönt de e o va timråit!!!🤗🤗🤗
Låst ämne

« · 2092771 · »