1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582085 inlägg · 6215 ämnen

Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03

« · 2403190 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
Dä ä bar å bryt å komm igen rabbuslingar!!
Låt dä rinna lätt i strupuslingen!
Vi krozz Rosengård på lörta efter vi vari i Christiania å rögat!!
Vi ä Timrå IK å vi ge fan allri upp!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
empa11: Jo jag förstår, men jag tänker då att man stjäl poäng att det andra laget egentligen borde ha vunnit. Ser inte den likheten med Växjömatchen idag. Tycker de hade relativt bra kontroll hela tiden och det är inte direkt så att vi bombar dem med 50 skott som Brynäs gjorde mot oss. Hade vi varit i ledning med 2-0 inför tredje och Växjö vänt mot oss och vunnit med 2-3 trots ett liknande spel som idag ja då skulle jag kanske sett det som en stöld.

Växjö är ruggigt kompakta i försvaret och står alltid rätt på blålinjerna. Sen spelar vi mycket bättre idag än vi gjorde senast mot Växjö. Men det offensiva spelet har brister precis som Ante är inne på.

Det är heller inte så bra att Lundin och Hartmann får de hetaste lägena med tanke på deras form. Skulle hellre sett Pettersson, Wedin eller Pääjärvi i dom lägena.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
thorwald: Nöjda givetvis, men tongångarna hade nog inte varit något annat än att vi stal poäng. Tycker det talats om att vi stal poäng både mot LHC och BIF, och till viss del med all rätt då vi stundtals blir väldigt nedtryckta. Det blev vi ju aldrig riktigt ikväll, när du talar om 3 någorlunda målchanser vill jag få det till 3 i vanliga fall rätt uppenbara mål (Lundins jagvetintevad, Pääjärvis skott på Larmiklubba, Tombolan i slutet där Larmi lyckas lägga sig på pucken). Sen har vi Dahléns friläge, Lundins dubbla frilägen i typ första minuten, vi har ändå några dragare från backar med mycket trafik som viner utanför.
Har Växjö ens mer än ett kvalificerat läge?

Men skitsamma. Vet inte vad jag ens argumenterar för. Fruktansvärt torsk att bevittna live iaf.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
Kedjorna bör komponeras om. Pääjärvi ska inte skjuta 3 skott på 4 matcher med 12 minuter per match, då är det något galet i det bygget. Låt de heta spelarna spela och sätt de mindre heta på vilobänken ett tag. Pääjärvi är ruggit bra när han får förtroende, samma med Walli.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
Tom Topp: Absolut. Man vinner inte med 3-0 om man gör massa fel. Men självklart vet de flesta med sig att resultatet 3-0 som stod sig efter deras vadå, 11 skott (?) är en parodi i parodin. 1-0 är inte mycket att säga om men både 2-0 och 3-0 är ju två mål som gör denna sport fantastisk men också fruktansvärd.

Tycker det är väldigt mycket som inte funkar optimalt från Timrås håll ikväll (och även det vi såg frukten av i sista mot LHC). Men det är lite väl att det ska straffas så här hårt (våra missade lägen, deras 2 sista flippermål, målis som breakdancar bort puckar man bara ska trycka dit osv).

Något jag kommer verkligen ge Växjö, är att de läste sönder vårt totalt uddlösa PP-spel. För i helvete vad kasst det är ibland, val av spelare i kombo med positionerna de spelar på måste verkligen revideras omgående.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
empa11: Hade vi nollat ett annat lag och vunnit med 3-0 så tror jag folk hade varit rätt så nöjda oavsett. Timrås signum denna säsong har ju varit att hålla tätt bakåt, så det hade nog varit något i stil med vad vi gillar. Och absolut vi hade sett det som att motståndarna skjutit alibiskott på oss om det varit omvända roller. Har hört de tongångarna mot fler lag denna säsong när vi tagit poäng, t.ex mot Brynäs när vi blev bombarderade. Vi skapar max 3 någorlunda målchanser i denna match, stora delar av matchen är vi inte farliga någonstans.

Sen kan man säga vad man vill om Växjös insats, men 0-7 på två matcher talar sitt tydliga språk, de är ruggigt bra på det som de gör.

Jag tycker ändå denna match var ett fall framåt jämfört med förra matchen mot Växjö, men det egna spelet 5vs5 och även i PP har en del att önska fortfarande
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
empa11: bättre eller inte! Växjö spelade smart, och visade inte upp några svagheter. Timrå har en högre högstanivå på spelare, men det är lite för ojämnt material. Men så har dom också haft några säsonger till på sig att bygga lag!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
thorwald: Nja men nä. Om VI hade varit Växjö denna kväll hade såååå jäääääääävla många skrattat ut vår insats, konstaterat att vi stal poäng och dömt ut vårt anfall efter noter. Så givetvis är vi det spelförande ”bättre” laget om man ska se det så. Eller menar du med handen på hjärtat att mentaliteten bland våra egna fans hade varit att vi stängde ner motståndarna, var det bättre laget och att de endast sköt alibiskott, om vi bara byter färg på tröjorna? Svara ärligt nu.

Sen är det fruktansvärt frustrerande att vi är ineffektiva och vissa individuella insatser blir man spyless på. Men vi förlorar inte matchen på att motståndet var bättre.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
kulltorp: Precis! Trodde man spelade till sig en plats och att ingen plats är given i laget trots bakgrund/lön. Walli har varit outstanding många matcher nu, uppe med honom tillsammans med dahlen och lander NU.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
HKN: Ibland behöver man bara en kasse för att förändra matchbilden. Det är klart att chansen hade varit extremt liten men det är ändå 4 minuter att spela på, man måste ju försöka. Om inte annat tycker jag man är skyldig fansen det.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
thorwald: Ja det enda jag saknar idag är att Ante våga kasta om i femmorna lite. En sån som Walli kan skapa vad som helst ur ingenting. Men han fick väldigt lite speltid.
Lite feg coachning enligt mig.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
vi fått första målet
blir helt annan matchbild
jaa just de- vi måste göra mål oxå
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
Olle: Och varför han ska göra det? Förklara är du snäll? Man kunde inte sätta in 1 jävla mål i 5 minuter då hur ska man vända från 0-3 till 4-3 eller 3-3 i 2 minuter? Spelet va helt katastrof. Hartmann och Lundin måste försvinna och andra kedjan måste göras om.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
vonDöbeln: Tycker inte vi var bättre än Växjö. Möjligtvis var vi bättre första 10 min, sedan blir vi uppkäkade och Växjö får matchen precis dit de vill. Vi har inte verktygen för att förändra matchbilden. Vi var bra på att passa runt pucken och skjuta några alibiskott. Förutom 2-3 målchanser där iskalla spelare får chansen hade vi inte mycket att komma med.

Det enda som var positivt var att vi inte släppte in 3 mål i första perren som vi gjorde förra gången vi mötte Växjö. Men vi borde haft något mål i första eller andra, för sedan tappade vi ork och koncentration.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
vonDöbeln: Lite så känner ja också! Har man själv utövat lagsport vet man att de kommer sånna dagar när precis allt grinar emot. Trist som fan då en 3a idag hade smakat.

Vi ska inte glömma att 4 av 6 lag framför oss har lirat en match mer. Kör över Malmö på lörda! 😎
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
Nu har känslorna lagt sig och man kan andas utan påse igen!

Idag är vi det KLART bättre laget men förlorar på att deras målvakt står på huvudet och att det bara är en sån match där allt går emot oss, de får en studs i bröstkorgen som går in medans deras målvakt får en klubbspets på vad som skulle varit vårt 1-0 mål.

Förluster händer, idag var vi värda 3 poäng men Växjö hade packat ned rånarluvorna i trunken.

Bryt ihop, kom igen. Vi har ändå tagit poäng 7 matcher i rad.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
Zäta75: Vi behöver inte Rattie, vi behöver att våra stjärnspelare, som avlönas med top dollar, presterar varje match, precis som stjärnspelare har betalt för att göra.

Är man spelaren som kickar ut Rattie ur laget, plockar ut en högre lön än Rattie och har bättre meritlista än Rattie, då är det minsta man kan begära att man levererar som Rattie.

Nu ligger vi klart bättre till än vad någon kunde hoppas på men samtidigt är det en oerhört jämn tabell. Har vi 5 poäng ner till kvalplats?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
roger_sundsvall: Ante sa något som vi alla kan hålla med om. "Offensiven" var problemet ikväll.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
Labban: Definitivt inte, den positionen i laget har motbevisat samtliga ”experter” så här långt. Jäkligt kul för våra burväktare.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
En näsbränna 🔥
5 mot 4 i 5min
dahlen fri
lundin efter
ej mål
håller inte
mot ett spelskickligt växjö
larmi bra i målet
men för i helvet* hur många skott mitt på?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
Olle: Klockrent.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
Läktarproffset: Ok det är lugnt, tack. Ja JJ gör kanske inte sin bästa match, men samtidigt är det svårt att vara målvakt när man knappt fått röra puck under hela matchen sen åker på frilägen och slumpskott utifrån. Vi har två bra målvakter, det är inte där skon klämmer som jag ser det.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
kattan: Ja Hartmann är ju den som enligt mig är närmast att värma bänk när Halloran kommer tillbaks.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
Zäta75: Ja jo.. Jag hade väl agerat likadant men är i affekt och en plastapa bredvid sig var inte vad jag behövde efter skådespelet 😅

Som du säger saknades en Rattie ikväll, som gör det där oväntade i ett läge där allt går emot. Vi har ju egentligen bättre saker än Rattie i laget, men det syntes fan inte ikväll.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
Labban: Då ber jag om ursäkt, då har jag nog blandat ihop dig med någon annan här. Johansson är och förblir våran bästa målvakt. Men han ska kunna kritiseras likväl som våran andra målvakt. Ikväll hade han en sämre dag på jobbet än vad vi är vana att se honom. Hade inte heller speciellt mycket backup från våra backar vid returerna. Men som nämnt så vinner man inga matcher om man inte gör mål.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
Sputnik: Walli - Lander - Dahlen?

Walli: Krigar till sig pucken i sarghörnet.
Lander: kommer som understöd, vinner pucken.
Dahlen: i mitten. pang ett farligt avslut?

Emil och Dahlen är livrädda i sarghörnen. och därmed tappar vi puck och får kontring emot oss. Där måste vi vara starkare i en produktiv kedja. Vi får ingenting gratis i denna ligan
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
kaofl: ”livrädda att gå bort sig”, jag vet inte. Gör inte Växjö en helt perfekt bortamatch? Dom släpper till 2-3 riktigt farliga lägen på hela matchen, stänger ner Timrås stjärnor totalt och gör själva mål på ett friläge och på chanser där dom, till skillnad mot Timrå, har trafik på kassen.

Nä vi blir spelmässigt utskåpade. Igen. Målen kommer bara i lite annat tempo ikväll. 0-7 i målskillnad på två matcher. Vi klarar inte av Växjö, vi får vinna mot andra lag istället.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
empa11: Känslan på plats var att en kollektiv handledsförlamning smög sig in i laget efter det missade 5-minuters PPt.
Sällan har man heller sett en målvakt som räddat så många gånger utan att veta om det som Växjös.
Jävligt surt, men det här ska Malmoe få lida för på lördag. Bring it on!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
empa11: Rattie gör 2 mål. Satt ett friläge. Vi skulle behövt ha kvar honom även om jag vet att många av er ogillar honom på det sätt han drog till LHC
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
Olle:
Pettersson - Hanzl - Pääjärvi
Dahlén - Lander - Wedin
Walli - Andersson - Alvarez
Hartmann - Lundin - Blomqvist

Hade mer än gärna satt Lundin och Hartmann på bänken just nu. Halloran, Oliver, Värmhed eller Boyce hade gjort större nytta.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
empa11: Poäng i 7 raka matcher tror jag vi hade.

Väldigt tråkigt med en plastsupporter bredvid dig som beter sig som en idiot.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
Hej gänget, i bilen på G hem från arenan och stämningen är väl ungefär som hem från akuten efter att man nyss fått beskedet att pappa inte överlevde knivattacken från killen som tjejen var otrogen med. Och anledningen är:

- En supporter till plastens moder satt precis bredvid, skrek som att han nyss fått vetat att kommunen pumpat in några ytterligare miljoner vid varje turmål. Milt irriterande
- Vi skjuter mycket men blir helt fel lägen mot ett lag som parkerar hela Växjö kommun tight framför en målis som sekunder innan nedsläpp sålde sin förstföddes själ till Lucifer för maximal tur i 60 minuter.
- Trodde på riktigt att det var Hartmanns kväll. Funkar verkligen inte offensivt för grabben, kommer ljusglimtar men blir ledsen över hur lite han får uträttat sett till sin kapacitet.
- JJ:s räddningsprocent måste halshuggts efter en match där han var mer än mänsklig. Dålig hjälp vid målen också kanske, men nja. Synd att han skulle bli så straffad bara.
- Nollade i en fullsatt arena och god stämning, även om sittplats kunde varit mer aktiva.

Poäng i 5 raka va? Förlust skulle väl komma. Suger bara att det är mot det här fartdödande fuskbygget, där vi också i 9 fall av 10 säkert vinner en sådan match.

Ska nu ge katten den mat den tycker lite mindre om, för i vår familj lider vi tillsammans. Så laddar vi om och hoppas att detta bara var en match där det inte ville sig.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
Vi möter ett Växjö som är livrädda för att gå bort sig och väljer att spela en total anti-hockey och bara sticka på eventuella kontringar. Brukade tycka att Växjö var ett av få lag som vågade spela sitt eget spel på bortaplan mot de andra lagen i toppen men det verkar ha förändrats sen Jönsson klev in i båset.

I övrigt gör vi en blek insats lägena finns men skärpan är absolut inte där, hört att krysset alltid är ledigt, idag var det väldigt mycket skjuta där målvakten står. Flera spelare kändes tunga och gick inte alls att känna igen idag. Hoppas att vi kan studsa tillbaka mot Malmö.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
Kerstin_k: Instämmer i allt förutom det sista. Vi kommer inte att vinna en match mot Växjö denna säsong. Tur att vi bara möter dom fyra gånger på en säsong för det blir nån förbannelse över dom här matcherna. Det är helt overkligt att man missar ett läge som det Lundin sumpar. Kan inte se att den tog på hälen på målvakten, tycker det ser ut som Lundin får upp den pucken nån/några decimeter från isen och träffar bakhasorna. Hade han lagt den efter isen så hade det funnits exakt 2 cm på hela isytan som kan blocka pucken och det är målvaktens skridskoskenor på längden.

Det är för dåligt.

Kalla tillbaka Oliver Johansson och in med Värmhed. Sluta misshandla Walli, han måste få chansen i en andralina. Vilka som ska nöta bänk behöver man inte ens gå in på, det ser ni alla. Spela spelare som genererar energi, ställ av energitjuvarna som drar ner tempot.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
Läktarproffset: Ganska creepy av dig att vara så långsint och hugga bara för att jag kanske tycker Rautio borde tagit några puckar i någon match. Jag har gett Rautio cred de två senaste matcherna han stått. Har du problem att jag föredrar JJ framför Rautio? Verkar som det. Börjar JJ spela katastrofalt dåligt lovar jag att omvärdera, men tills dess ser jag ingen anledning. Vore kul om Rautio fick chansen mot Malmö. JJ hade innan denna match bland de bästa räddningsprocenten i ligan så tycker det inte är märkligt att man gillar honom.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
kulltorp: tyvärrr förlorar vi troligen mot Malmö. Dom lär vara rejält revanschsugna efter senast. 4-1 till Malmö blir det.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
Kerstin_k: precis! Så jävla nattsvart var det inte!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
kulltorp: hata dessa jävla plastlag
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
Kerstin_k: 3poäng mot Malmö så är vi 3 poäng efter Växjö.
Förluster kommer.
Jag är nöjd.
Vi är ett topplag, vem trodde det för ett år sen?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
hockeyärnice: Samtidigt möter Timrå ett jävligt bra motstånd. En målvakt som har räddat allt (Lundins skott tog han med hälen). Dessutom har Växjö maximal utdelning och får kanske lite väl oförtjänt 3-0.

Fram till turmålet 2-0 var det ändå relativt jämnt skägg. Sedan blir det ju enorm pyspunka med både tvåan och trean.

Men Växjö gör allt rätt idag och spelar sig ur allt vad press (och Timrå pressar risigt) heter på ett imponerande sätt. Dom spelar med ett jävla tålamod. Samtidigt som Timrå inte kommer upp i standard och skapar väldigt få farliga lägen. Och man är sjukt ineffektiv när lägen väl kommer. Växjö däremot skapar heller inte speciellt mycket men är å andra sidan löjligt effektiva.

Poäng i sju raka skojar man inte bort och en torsk mot Växjö är ju heller inte pinsamt. Det som grämer är ju framför allt att man inte gjorde något bättre av 5 minuter PP. Det hade kunnat göra den här matchen annorlunda.

Några spelare behöver ställa sig framför spegeln och fundera på vad man håller på med. Hartmann power forward? Lundin SHL-center? Ante; är det verkligen rätt spelare på rätt position just nu? Eller skulle möjligtvis någon kunna flytta på sig?

Några andra behöver bara glömma den här matchen och ta sikte mot Malmö. Lander, Dahlén, Strömberg, Svensson, Hanzel, Strömqvist och nästan alla andra. Kan så mycket mer men idag var det blött krut i alla situationer.

Så jävla becksvart var inte det här. Nästa gång tar Timrå Växjö.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
Läktarproffset: Jaså? Jag har klandrat Rautio i en match denna säsong när han släppte en puck över axeln ur dålig vinkel, efter att ha släppt in några liknande puckar tidigare på försäsongen bland annat. Efter det så har jag skrivit att han var bra de senaste matcherna han stod, men det verkar du ju missat helt och hållet. Du får gärna sluta skriva skit. Jag erkänner ju också att inte JJ gör någon stormatch, vad är ditt problem?

Sånt där passivt aggressivt skit är bara dina hjärnspöken. Att jag tycker JJ är vår bästa målvakt står jag för, men Rautio har spelat bra de senaste matcherna också.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
Dubbeld: 34-18 i skott och 0-3. Bedrövligt inte ofta man ser
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
DenRöda: Larmi håller inte med dig…

Inte jag heller…

Han tar lite första puckar oskymt och på SHL nivå är det ett måste.

De hetaste lägena tar han utan att veta…

Räddningen på Hartmanns läge i 1a var nog den enda som faktiskt var riktigt bra.

JJ torskade helt klart kampen dock… där var det returer och svagt bollsinne rakt igenom ikväll.

Så blir det ibland.

Jag tror spelarna tyckte det var skönt att vara hemma igen.

Två poäng ner till 10e plats!

Timrå geggar på igen!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
Dubbeld: Oskarshamn skjuter 11 skott mot Färjestad borta. Vinner med 3-2. Det var ju ett resultat vi kunde klarat oss utan.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
Dahlén fri, skjuter över och sen får Lundin chansen när målisen står med ryggen mot och Lundin lyckas på något sätt träffa målvakten istället... 1-0 där så hade det nog inte gått ändå... Nej, håller med föregående talare om att tanken verkade vara tömd redan innan match. Och jag ber om ursäkt för mitt jinxande, fast vi släppte inte in 4 mål. =P
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
Zäta75: Råttan nätade 2 ggr också
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
hockeyärnice: Malmö förlorade med 3-5 hemma efter att ha lett matchen under längre tid. Det blur nog inga 7-0 till oss igen på lördag
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
Olle: Jo är flera som sagt det nu att Dahlén och Pettersson inte borde spela tillsammans. Kan väl hålla med där. Lander kan inte göra allt fysiskt jobb själv i varje match. För att Dahlén och Pettersson ska producera krävs perfekta förutsättningar, så fort det blir lite tuffare försvarsspel klarar de inte av det alls. De vågar heller inte utmana.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
"Vi försöker och försöker" GÖR NI DÅ FAN INTE; STÅR OCH SOVER PÅ ISEN

FÅR MED ER BRA MYCKET PP TID SOM NI INTE KAN GÖRA MÅL PÅ FÖR MAN SKA PASSA OCH PASSA OCH PASSA

Herregud, så mycket för att "dumpa tanken" tanken dumpades fan innan matchen på någon sportbar inne i Sundsvall verkar det som.

Wedda försöker iallafall, Dahlén klappkass utan puck, står och observerar.

Stenqvist horribel i försvarsspelet.

Lundin och Hartmann får på något jävla sätt så jävla mycket istid men gör fan inge nytta med den.

Märkte det fan redan i förmiddags när Timrå la upp "Ante Inför Växjö" att det skulle bli en torsk, karln ser ut att halvsova redan där.

Framför hemmapublik också, som man har väntat efter en bortaturne men nej då här ska vi spela de sämsta spelet vi kan göra.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
Växjö läser Timrås vilda-västern-inspel varje gång och är snabbare på pucken vid varje kamp nästan..
Tycker väl att vissa i laget borde kunna göra mål i de chanser som de får under spelets gång med.
Wedin försökte verkligen höja pucktempo i PP men vi är väl för bekväma nu när vi låg bra till i tabellen, vad vet jag.
Låst ämne

« · 2403190 · »