« Föregående · 2007324 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Huge: Hur lyckas Blomqvist inte göra mål där? Helt otroligt! Hade smakat med 0-3 där! Första matchen på länge som är riktigt rolig att titta på👍🏻
Sv: A proposito de nada
Huge: Solklar utvisning på Volden. En sån där utvisning som hemmalag får med sig...
+ 1
Sv: A proposito de nada
Huge: Han knuffar ju för fan bort målburen. Jävla sopdomare som inte ser det.
+ 10
Sv: A proposito de nada
Huge: Fast nu är Malmö med i matchen. Det var man inte innan de fick sina pp.
Sv: A proposito de nada
{2064}: Forslunds är klumpig, Molins oflyt. Han träffar hjälmkanten i follow throug:n vid rensningsförsök. Bra BP i komb med ineffektivt och stressat PP av Malmö. Det får båda lagen gärna fortsätta med....😀
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Vill dom hitta vägar att bjuda in Malmö i matchen? Varför så många utvisningar...
Sv: A proposito de nada
{8846}: Ja och när grottmänniskan Anrell står och hugger eller kommer och tacklas 5s efter att pucken är bortspelat så spelar man ”rejält”...
Sv: A proposito de nada
{8846}: Ingenting om de bägge tvåorna som Malmö skulle haft i sitt PP.
Förstås...
Förstås...
+ 2
Sv: A proposito de nada
Huge: Nåja, det otroligt klantiga utvisningar vi tar. Så onödigt att bjuda in Malmö i matchen så tidigt.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Lindström: Wikegård säger att det var den klaraste 2an hittills i matchen. Alltså va 🤦♂️
Sv: A proposito de nada
Rödin1912: Och nu var det en solklar tvåa på Rödin när han nuddar skåningen, som spelar över.
Haha....
Haha....
Sv: A proposito de nada
Zebrorna har garanterat spelat en 1 på tipset...
Han tar Rödin för något som MIF gjort 157 gånger hittills i matchen ostraffat ..
Han tar Rödin för något som MIF gjort 157 gånger hittills i matchen ostraffat ..
+ 1
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: fin aktion av mannberg fixar PP,osar som vanligt (denna sässe) av självförtroende
Sv: A proposito de nada
Huge: brodecki är jäkligt bra hittills denna match också, han hade ordentlig show bakom kassen precis innan målet där man även såg att han letade efter zorro möjlighet💪
Sv: A proposito de nada
lapad: Utvisningen på Forslund är väl ok. Han håller fast klubban. Men malmöspelaren sätter ju upp klubban i ryggen och upp under armen.
Sv: A proposito de nada
{8846}: Ojojoj!
Snacka om att DET målet var viktigt för både Desch och laget. Härligt, go Desch, go!!!! 👊😀👍
Snacka om att DET målet var viktigt för både Desch och laget. Härligt, go Desch, go!!!! 👊😀👍
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Ser riktigt bra ut idag. Det är bara att fortsätta jobba i samma takt.
Sv: A proposito de nada
munkas: Gäller att vara fortsatt ödmjuka och inse att endast extremt hårt arbete är det enda som kan vinna matchen.
Sv: A proposito de nada
Frånsett match 1 så är detta bästa bortaperioden hittills. Oroande med dålig utdelning. Brukar blir sårbart...
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: ”Vore kul att höra Munkas analys av första perioden ;)”
Mycket bra period. Med normal skotteffektivitet skulle det vara 0-3, 0-4.
Detta är dock långt ifrån klart. Surt.
Mycket bra period. Med normal skotteffektivitet skulle det vara 0-3, 0-4.
Detta är dock långt ifrån klart. Surt.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Chanzone: Det i kombination med att BP ser stabilare ut. Vem vet snart kanske PP+BP ligger på över 100% då är man på väg åt rätt håll.
Sv: A proposito de nada
dAVydov: Ja, det är alltid en förbannat obehaglig känsla när man inte får den utdelningen man "förtjänar".
+ 4
Sv: A proposito de nada
Hescores: Nja, sett till dagens PP så hade ytterligare ett PP. varit att föredra.
Ang val av straffskytt: om inte Söderström själv avsagt sig att slå straffen så känns det märkligt att han inte fick chansen, även om Scott normalt sett inte är nåt dåligt val.
Fast Scott brände väl 2 st mot Luleå och en högerfattad Söderström med 100% i PS hade man ju helst velat se.
Ang val av straffskytt: om inte Söderström själv avsagt sig att slå straffen så känns det märkligt att han inte fick chansen, även om Scott normalt sett inte är nåt dåligt val.
Fast Scott brände väl 2 st mot Luleå och en högerfattad Söderström med 100% i PS hade man ju helst velat se.
+ 1
« Föregående · 2007324 · Nästa »