Jajjen: Hot är aldrig tillåtet och jag har alltid tagit bort sådana inlägg samt tagit ett privat snack med personen i fråga. Jag vet inte om du syftar på något speciellt inlägg som jag kanske har missat, det må vara hänt, att jag missat något någon gång. Men som sagt, hot kommer aldrig tillåtas. Det finns ju en regelbok som vi följer.
I samma regelbok står det även att man inte ska skriva inlägg som saknar intresse för övriga, därav mitt senaste inlägg. Jag tyckte att det blev en allt för omfattande diskussion om saker som saknar intresse för övriga helt enkelt.
Vi ska inte diskutera moderation här i det öppna forumet egentligen heller, enligt samma regelbok. Kände att jag ville bemöta ditt inlägg nu i alla fall. Har du synpunkter och åsikter om modereringen framöver så tar vi det privat :)
Redigerad kommentar
mk: "Efter att ha läst den senaste tidens icke- debatt om absolut ingenting.
Så framstår det tydligt och klart att Huge bara blir mer och mer ensam."
Ajfan.
Tycker att det verkar vara rätt så många som håller med mig om att den där plus/minusfunktionen lika gärna kan skrotas då den oftast missbrukas och därmed inte fyller nån större funktion.
Så jag vet inte om jag är så speciellt ensam i det här fallet.
Eller var det nån annan "ickedebatt" du avsåg?
I övrigt kunde jag inte bry mig mindre.
Jag ser det snarare som hedrande att bli utpekad som ensam i ett träsk av mestadels skitkastande gnällkärringar, som tror att man vet allt, och att man framförallt vet bättre än erfarna och utbildade tränare/ledare.
I rättvisans namn bör nämnas att det även finns många nyanserade och vettiga skribenter härinne, som jag vet håller med mig i mångt och mycket.
Så när det kommer till kritan så tror jag du och dina sektmedlemmar ändå är relativt ensamma, även om ni hörs mest.
Och tomma tunnor brukar som bekant skramla mest...
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Burken: " Totalt snedvriden artikel."
Nja, helt snedvriden är den ju inte.
Finns ett par spelare som oavsett behov i resp lag, borde förstärka laget ifråga alla dar i veckan.
Tänker på ex Wallin och Tjärnqvist.
Finns säkert ett par till...
Burken: För att klassa en artikel som tveksam eller inte måste man ha samma kunskaper, insyn och tillgång till de förutsättningar som journalisten haft vid skrivtillfället.