Bissett19: "Sylf hittar nog på nåt ska du se..."
Ja, det är det jag är rädd för.... :-)
SH: "Greisstzky"
Funkar inte.
Vi har ju redan en Gretzky i laget och risken för sammanblandning är för stor... ;-)
Redigerad kommentar
Bissett19: Haha, det fanns definitivt likheter med Crosby i utseendet, dock var engelskan lite sämre än Crosbys ;)
Det var inte dåligt att få Greiss till priset som sportexpressen uppger, om det stämmer vill säga. Sundlöv har gjort det här riktigt bra i så fall.
Andra sportchefer sitter nog och kliar sig i huvudet nu och tänker: Vafan, hur lyckades Sundlöv med det där då?
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Peja: "Svedberg har stått många matcher i rad, trots att han inte alltid har briljerat... Tror du inte att det delvis kan bero på att han överglänser Bjurling på träningarna?"
Visst fasen har träningarna en viss inverkan, hur mkt är svårt att säga.
Men i det här fallet tror jag definitivt att Svedberg har utstrålat ett större lugn och förtroende under matcherna plus att han möjligtvis kanske varit lite vassare på just träningarna.
Jag menar att helhetsbilden av de båda ur tränarnas synvinkel talar till Svedbergs fördel alla dar i veckan.
pastorn: Jag antar att han ville veta vilka styrkor Greiss har som målvakt men det blev lite fel..
Ja, för jag var på matchen mot Linköping. Då såg det ut precis som på bilden med klubbmärken och lagens namn.
Även Svedberg har väll haft exakt samma problematik som Bjurling, men har har väll ändå presterat något så när även det visat sig att även han inte håller för elitseriespel, inte än åtmindstånde.
Bjurling kan beklaga sig hur mycket han vill men han borde se att den nivå han spelat på inte håller och att klubben inte kan förväntas ha tålamod för att han eventuellt ska hitta tillbaka till någon gammal storform.