Kvällens match
« Föregående · 629663 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvällens match
Portello: LHC gjorde sin plikt mot Timrå och Leksand snodde två pinnar av Modo. Det tackar vi för. Leksand lyckades för övrigt dra på sig 24 utvisningsminuter. Under förlängningen, alltså...
Sv: Kvällens match
Salcin: Är ju bara att hoppas att Renbergs skada är lindrig samt att Nordqvist är tillbaka.Vi har ju aldrig mäktat med att ta poäng då Nordan är borta.
DIF-SSK 3-3.Slut.
DIF-SSK 3-3.Slut.
Sv: Kvällens match
Salcin:
Enligt Radiosporten så var det av säkerhetsskäl som Renberg gick av eftersom han kände av ljumskskadan. Han bör vara frisk tll lördag om vi ska ha nån chans. Samma sak med Nordquist. Nu märks det att truppen är tunn.
Enligt Radiosporten så var det av säkerhetsskäl som Renberg gick av eftersom han kände av ljumskskadan. Han bör vara frisk tll lördag om vi ska ha nån chans. Samma sak med Nordquist. Nu märks det att truppen är tunn.
Sv: Kvällens match
Albert Hall:
Skönt besked att det var av säkerhetsskäl, vi hade torskat solklart ikväll även om han deltagit så var vettigt spara han till lördag.
Skönt besked att det var av säkerhetsskäl, vi hade torskat solklart ikväll även om han deltagit så var vettigt spara han till lördag.
Sv: Kvällens match
ernst udet:
Jag tror ditt tangentbord är trasigt.
På länken kan man köpa ett helt.
Jag tror ditt tangentbord är trasigt.
På länken kan man köpa ett helt.
Sv: Kvällens match
Portello:
Du glömde att vi tog en poäng mot Leksand (enligt Lex Väsby borde vi ju ha förlorat). Vi är alltså en poäng närmare er nu än vi var igår den här tiden.
Du glömde att vi tog en poäng mot Leksand (enligt Lex Väsby borde vi ju ha förlorat). Vi är alltså en poäng närmare er nu än vi var igår den här tiden.
Sv: Kvällens match
Reser bort över helgen så ni för hålla ställningarna här.
Ska bli skönt åka iväg till stugan över helgen och lämna civilizationen för 2 dagar.
När kommer hem igen på söndag kväll hoppas jag på att får läsa om en skönt vinst mot SSK.
Ska bli skönt åka iväg till stugan över helgen och lämna civilizationen för 2 dagar.
När kommer hem igen på söndag kväll hoppas jag på att får läsa om en skönt vinst mot SSK.
Sv: Kvällens match
Machulda,Omark samt Nordqvist nerflygna från Luleå till Södertälje.
Hoppas dom kan medverka idag.
Hoppas dom kan medverka idag.
Sv: Kvällens match
Kvällens domartrio:
Södertälje SK - Luleå HF
HD Christer Lärking, Solna
LM Mikael Ljungqvist, Tumba
LM Fredrik Carlman, Stockholm
Södertälje SK - Luleå HF
HD Christer Lärking, Solna
LM Mikael Ljungqvist, Tumba
LM Fredrik Carlman, Stockholm
Sv: Kvällens match
Härligt besked.Alla osäkra kort är med idag mot SSK.
Bara hoppas att dom är det hela matchen.
Bara hoppas att dom är det hela matchen.
Sv: Kvällens match
Portello: Luleå leder. Ställningen 1-2. SSK hade precis kvitteringen inne men målet var ur position.
Sv: Kvällens match
Portello:
0-1: Wallgren (Hynning)
0-2: Saravo (Fabricius, Lundberg)
1-2: Huokko (Boumedienne, Mapletoft), spel fem mot tre
0-1: Wallgren (Hynning)
0-2: Saravo (Fabricius, Lundberg)
1-2: Huokko (Boumedienne, Mapletoft), spel fem mot tre
Sv: Kvällens match
Kul att Wallgren får näta igen. Hur det nu än går i vinter med eventuellt NHL-kontrakt för Orszagh och så så är det grymt kul och hoppingivande att de yngre killarna verkligen visar framfötterna och att det finns gott hopp om att några av dem kan komma att bilda en ny stomme i LHF. Jag tror att alla lag mår bra av att ha en stabil stomme av spelare med lokal förankring.
Sv: Kvällens match
Man of Steel:
Yes, vi vann! Skönt att vi kom ifrån den dåliga trenden vi haft de senaste matcherna.
Yes, vi vann! Skönt att vi kom ifrån den dåliga trenden vi haft de senaste matcherna.
Sv: Kvällens match
Whoppee! Tre friska fräscha poäng! Fan vad skönt! Synd att planeringen inte gick ihop så att man kunde vara där och se det hela men vad fan, hellre en vinst när jag inte är där än en förlust som jag ser på plats ;-)
Sv: Kvällens match
Man of Steel: Och då var det slut, 1-2. Ingen höjdarmatch verkar det som men 3 poäng i alla fall.
Sv: Kvällens match
LL: Oj, jag hörde bara sista minutrarna av webradion och nu fick jag veta att det var den store Stefan Jonsson som var bisittare!
*tar av mig kepsen av vördnad*
*tar av mig kepsen av vördnad*
Sv: Kvällens match
Albert Hall: Magic Jonsson! Hade garanterat haft ett hundratal landskamper om han hade spelat i DIF.
Sv: Kvällens match
Portello: men LHC-DIF 2-5??? Hur kunde det gå till? Kan dock inte säga att jag är så förvånad att Modo slår VF - det verkar som om VF i år har lika stort komplex för att möta Modo som vi har för att möta VF. VF har bara en pinne mot Modo i år, och de har inte spelat särskilt bra heller på slutet annat än enstaka matcher.
Men åter till oss. Skönt att vinna en match där förstafemman inte gör en enda poäng. Jag tror att det betyder mycket för övriga laget att känna att de också kan avgöra matcher.
Jaja, nu ska jag återgå till aktiviteterna här. Snart står middag och glögg med svärföräldrarna på programmet (smet undan en stund för att kolla hockeyn...). Ha en bra kväll allihopa!
Men åter till oss. Skönt att vinna en match där förstafemman inte gör en enda poäng. Jag tror att det betyder mycket för övriga laget att känna att de också kan avgöra matcher.
Jaja, nu ska jag återgå till aktiviteterna här. Snart står middag och glögg med svärföräldrarna på programmet (smet undan en stund för att kolla hockeyn...). Ha en bra kväll allihopa!
Sv: Kvällens match
Albert Hall: Drygt 12 minuters lång presskonf. finns på länken.
Eller rättare sagt.Länken går tillSSK:s hemsida.Och på hemsidan finns länken :)
Eller rättare sagt.Länken går tillSSK:s hemsida.Och på hemsidan finns länken :)
Länkar:
http://www.sodertaljesk.se/
http://www.sodertaljesk.se/
Sv: Kvällens match
Portello:
Ahha, den ska jag avnjuta. Jag läste förresten lite på SSK:s forum tidigare ikväll. Stackars Taavola. Och Hallin.
Ahha, den ska jag avnjuta. Jag läste förresten lite på SSK:s forum tidigare ikväll. Stackars Taavola. Och Hallin.
Sv: Kvällens match
Albert Hall: Läste också lite där.Men jag tröttnade rätt fort.
Tuff match väntar nu.Hv hemma.Hoppas det går bättre än sist dom var på besök.
Tuff match väntar nu.Hv hemma.Hoppas det går bättre än sist dom var på besök.
Sv: Kvällens match
Portello: Riktigt underbart komma hem efter en avkopplande vistelse hos min kusins stuga och läsa att det blev en Luleå-vinst.
Blir en spännande match på tisdag mot HV 71.
Blir en spännande match på tisdag mot HV 71.
Sv: Kvällens match
Portello: Kringlorna borde inte vara så förvånade. Tavve är den jävla suraste och tråkigaste typ som funnits inom LHF ever. Han tar effektivt död på all kreativitet och hatar spelare med talang. Däremot älskar han gnuggare, herr överstegnuggare.
Sv: Kvällens match
Till matchen ikväll mot HV dömmer:
HD Lars Johan Ryhed, Örebro
"En tackling är inte förbjuden"
citat Ragnar Karlsson.
Tredje-kedjan har en mycket viktig uppgift ikväll med att försöka stoppa Andreas Karlsson & Co, lyckas dom med det är vinstchanserna hyffsat goda annars kommer det att bli mycket svårt.
Extra viktigt också med PK/PP-spelet ikväll när vi möter det lag som hitills släppt in minst mål i serien.
HD Lars Johan Ryhed, Örebro
"En tackling är inte förbjuden"
citat Ragnar Karlsson.
Tredje-kedjan har en mycket viktig uppgift ikväll med att försöka stoppa Andreas Karlsson & Co, lyckas dom med det är vinstchanserna hyffsat goda annars kommer det att bli mycket svårt.
Extra viktigt också med PK/PP-spelet ikväll när vi möter det lag som hitills släppt in minst mål i serien.
Sv: Kvällens match
Bolivar: Nu leder alla hemmalagen.Hoppas det slutar så.
Är det Liv som står i mål för HV?
Är det Liv som står i mål för HV?
Sv: Kvällens match
Bolivar: Och gissa vem som har en äkta matchtröja med #7 ? ;)
Ragge ut två minuter nu.Hoppas att vi klarar detta.
Ragge ut två minuter nu.Hoppas att vi klarar detta.
Sv: Kvällens match
Poffa: fel! Jan Sandström är ju linjedomare, inte kan han väl döma med en LHF-tröja på sig?
Sv: Kvällens match
Bolivar: Olausson är het ikväll.
Jaja, vi ger i alla fall HV full huggning. Spännande fortsättning följer...
Jaja, vi ger i alla fall HV full huggning. Spännande fortsättning följer...
Sv: Kvällens match
Usch vad onödigt länge det är kvar av matchen. Kan man aldrig få känna sig lugn och trygg?
« Föregående · 629663 · Nästa »
Vad tror du om SSK-matchen?
Magkänslan är inte bra för tillfället hoppas det ändras fram till lördag.