« Föregående · 2085151 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: tittade på Oskarshamn-Färjestad för några dar sen. Deras 50 personer gjorde ett jättejobb hela matchen och satte verkligen stämning på matchen. Jag trodde att det skulle bli lika bra och kanske ännu bättre på vår match men oj vilken besvikelse.......begravningsstämnig som någon skrev .......låt dom som kan hålla igång en klack få biljetterna.....det hjälper laget och blir roligare för oss i tv soffan.
Heja Timrå
Heja Timrå
+ 4
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Som jag sa ge biljetterna till RV/Västra stå.
Som det va senast mot björklöven så framstår ju en Begravning mer som en karneval i jämförelse..
Som det va senast mot björklöven så framstår ju en Begravning mer som en karneval i jämförelse..
+ 7
Sv: Apropå nånting...
Vem bestäm om vilka 50 som får se matchen?
Dä va ju rena rama kyrka i fredas!!
1 pers kan ju låta som 50...
Dä ska väl ändå höras?
Sitta tyst som musen kann man lik göra hemma i soffa.
Tänk 50 pers på ett rejält Explorer party innan match och två rejäla trums!!
Låta som 1000 pers!!
Nä tänk om för fan...
Dä ä fan inte söndagsskolan i församlingshemme!!
Dä hockey..blod svett å tårar!!
Dä ska rinna lätt!!
Tänk om och gör rätt nu på lillörda!!
Dä va ju rena rama kyrka i fredas!!
1 pers kan ju låta som 50...
Dä ska väl ändå höras?
Sitta tyst som musen kann man lik göra hemma i soffa.
Tänk 50 pers på ett rejält Explorer party innan match och två rejäla trums!!
Låta som 1000 pers!!
Nä tänk om för fan...
Dä ä fan inte söndagsskolan i församlingshemme!!
Dä hockey..blod svett å tårar!!
Dä ska rinna lätt!!
Tänk om och gör rätt nu på lillörda!!
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Spock: Kul med Jesper, nu blir det till att följa era metcher framöver för Jesper är verkligen en attraktion.
+ 14
Sv: Silly Season 2020-2021
Sputnik: Ser att Boqvist står som både C/Fwd på EP.
Vet inte vad han spelat mest sen tiden hos oss. Man borde sätta han med Dahlén hur som helst. Tycker Lijewall var stark med puck mot Björklöven och skulle vilja se han som center brevid Boqvist och Dahlén.
Vet inte vad han spelat mest sen tiden hos oss. Man borde sätta han med Dahlén hur som helst. Tycker Lijewall var stark med puck mot Björklöven och skulle vilja se han som center brevid Boqvist och Dahlén.
+ 1
Sv: Silly Season 2020-2021
Sputnik: Hehe ja nån gång ska ju vara den första för mig efter alla dessa år på HS😅
+ 1
Sv: Silly Season 2020-2021
Sputnik: Antar att Boqvist befinner sig i Sverige redan och är med i matchen på onsdag?
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Ha vi int tillräckligt mä spjutspetsar?
Än rejäl PB mä en rejäl bössa å fart unde rören å rejäl framför eget mål( Typ Hjalle ).
Kan nakka nån i nakken el i ansikte el i ryggslute el snärta av ett ledbann!!
Dä ska känn att stå i vårt territorium!
En ska ledas ut på bår!
Vi ä för veka bak!
Vi behöv en ” KILLER ” 🤯👈🙏
Än rejäl PB mä en rejäl bössa å fart unde rören å rejäl framför eget mål( Typ Hjalle ).
Kan nakka nån i nakken el i ansikte el i ryggslute el snärta av ett ledbann!!
Dä ska känn att stå i vårt territorium!
En ska ledas ut på bår!
Vi ä för veka bak!
Vi behöv en ” KILLER ” 🤯👈🙏
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{8839}: Lite sött och lite salt från dig på detta alltså...Jag tror att han platsar iallafall...
Sv: Apropå nånting...
Spock: det visste hela Nordamerika i samma ögonblick som Wayne Reinhardt sajnade.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Knylan: Världslaget Timra IK:
"Boqvist Loaned to Timra IK of the Swedish League"
Nu vet alla Devils-fans vilket lag det är som gäller i Europa.
"Boqvist Loaned to Timra IK of the Swedish League"
Nu vet alla Devils-fans vilket lag det är som gäller i Europa.
+ 9
Sv: Apropå nånting...
Knylan: Bra att vi också spänner bågen, ruggigt bra spelare allsvenska mått. Vi behöver en bra spelande back, kan han locka med sig brorsan tro?
+ 7
Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Sist var han en talang och hoppas att han har utvecklats , då var det mycket solo .
Ingen direkt koll på honom
Ingen direkt koll på honom
Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Gillar Boqvist och han kommer höja kvalitén. Hade väl helst hoppats Nubben fixat en spetsig back för hela säsongen. Förhoppningsvis är han aktiv på den fronten.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Knylan: hmm. Gillar det inte riktigt. Bra spelare, vi har tunn trupp, billig lösning...men ändå. Känns lite löjligt.
Jaja.
Jaja.
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Karlskoga borta skulle jag kunna tänka mig att inte åka till, så den blir bra för mig. Även Väsby blir bra att "åka" till då slipper man ju den långa pendelturen ;-)
+ 2
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: om jag får gissa tror jag att Jonte kommer ha en längre startsträcka i år. Förra året låg han och fiskade, gled i hemjobbet och undvek dom flesta närkamperna. 95% energiallokering till offensiven.
Jag tror att vi kommer att få se en lite annorlunda Jonte i år. Vill han bli en mer komplett forward och kunna ta en plats i NHL är det spelet utan puck han behöver jobba på.
I går tyckte jag mig se lite av det. Han jobbade betydligt mer i båda riktningarna. Så, låt oss ge honom tid.
Annars var förstalinen inte jättehet. Lööken såg iskall ut. Lundin behövde draghjälp. Hoppas på klart bättre tendenser redan på onsdag.
Jag tror att vi kommer att få se en lite annorlunda Jonte i år. Vill han bli en mer komplett forward och kunna ta en plats i NHL är det spelet utan puck han behöver jobba på.
I går tyckte jag mig se lite av det. Han jobbade betydligt mer i båda riktningarna. Så, låt oss ge honom tid.
Annars var förstalinen inte jättehet. Lööken såg iskall ut. Lundin behövde draghjälp. Hoppas på klart bättre tendenser redan på onsdag.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
{8839}: ja VH har dopat sig till en 8e plats.. DE MÅSTE PLOCKA SINA POÄNG INNAN NOV FÖR SEN BLIR DET FÅ
Sv: Apropå nånting...
Ja håll fåttfarandä på att om vi fått in Ledin å Strömberg had dä sätt bättre ut!
Strumpans Lena hannleder å Ledin orädd framför kassen å stångas!!
Vi väg fåttfarandä fö lätt på isen!
Nä ska vi sänk Boförs hemma på lillörda så krävs dä att vi lämna läpstifte å hannväske hemme!!
Strumpans Lena hannleder å Ledin orädd framför kassen å stångas!!
Vi väg fåttfarandä fö lätt på isen!
Nä ska vi sänk Boförs hemma på lillörda så krävs dä att vi lämna läpstifte å hannväske hemme!!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
43:52 4-3 (EQ) DIF 62. Ågren, Manuel (1
43:52 4-2 (EQ) DIF 62. Ågren, Manuel (1)
Får Djurgården 2 mål på en gång , fusk på swehockey .....
43:52 4-2 (EQ) DIF 62. Ågren, Manuel (1)
Får Djurgården 2 mål på en gång , fusk på swehockey .....
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{8671}: Håller med. Men det lät ju som att det kommer komma in enligt Nubben igår.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Synct: tycker nubben ska krypa till korset och plocka in korttidslån. Om alla andra lag fuskar sig till framgång så är det bara att räta in sig i ledet, varför ge dom andra lagen gratisfördelar?
Tycker spontant att det är lite äcklande att se hur man dopar lagen men man får anpassa sig till de nya förutsättningarna.
Tycker spontant att det är lite äcklande att se hur man dopar lagen men man får anpassa sig till de nya förutsättningarna.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Synct: Säkert nån som redan undrat men jag har inte varit inne sedan igår e.m och orkar inte scrolla. Vem var det som hade lånat Jontes tröja 54 igår mot blöven?
Sv: Apropå nånting...
{8839}: Har bara sett några minuter, och Sörensen har lekstuga med MODO det lilla jag sett nu iaf, det märks att han spelar på en helt annan nivå.
Sv: Apropå nånting...
Sitter och tittar på sportkanalen MoDo och Vita Hästen ... 2-0 till V H
Detv blir inga lätta matcher framöver , VH är bra och säkert fler lag som blivit bra med dessa lån .
Detv blir inga lätta matcher framöver , VH är bra och säkert fler lag som blivit bra med dessa lån .
Sv: Apropå nånting...
fermo: Dplay sänder bara vidare de linjära sändningarna som går i CMORE fotboll och liknande, inte om matchen går via streaming eller på cmore live 2 - live 5.
Oavsett så går det ju pengar till CMORES kassa.
Om än lite lite mindre.
Är det bara jag som fortfarande bojkottar?
Oavsett så går det ju pengar till CMORES kassa.
Om än lite lite mindre.
Är det bara jag som fortfarande bojkottar?
Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Gorkyman: Har skummat igenom Björklövens supporterforum, otroligt mycket fokus på att kasta skit på Dahlen och det är som att de vunnit Stanley cup 7 år i rad där inne.
Kommer aldrig hysa några sympatier för den klubben.
Kommer aldrig hysa några sympatier för den klubben.
+ 19
Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Sputnik: Så har det känts i många år, mer prio på forwards. Hoppas verkligen man lyckas hitta en till riktigt stabil backpjäs under säsongen. Enligt mig bygger man bakifrån. Riktigt stabil målis (Där tror jag man lyckats) - sedan en stark backbestättning (Där har man lite att göra) och sist anfallet. Men tror man kör på devisen att - anfall är bästa försvar
+ 3
Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
danne80: Håller fast vid att vår akilleshäl är Backsidan. Syntes likaväl igår som vid förra säsongen stundtals. Att våra backar sätter sig i onödig knipa när man inte är under jättehård press, Visst kommer Hardegård och Westerlund ta kliv under säsongen. Vi har ju Svensson som är härförare på sitt sätt men jag hoppas Nubben jobbar hårt på den där spelskickliga backen som även Andersson sagt han saknar för att göra truppen komplett. Då skulle Westerlund och Hardegård kunna ta rygg, gärna en back med lite rutin också. Är han högerskytt och harett bra skott så gråter man ju inte heller. 🤓
Lite intressant att Modo kunde störa Björklöven så pass förra säsongen och vi har så svårt för dom men slår oftast Modo å andra sidan. Kanske Modo med sina mer pucksäkra backar kunde ta sig ur Björklövens press på ett annat sätt och ge en ytterliggare dimension till att kunna kontra på Björkarna?
Lite intressant att Modo kunde störa Björklöven så pass förra säsongen och vi har så svårt för dom men slår oftast Modo å andra sidan. Kanske Modo med sina mer pucksäkra backar kunde ta sig ur Björklövens press på ett annat sätt och ge en ytterliggare dimension till att kunna kontra på Björkarna?
+ 3
Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
danne80: Jämfört med träningsmatchen i Umeå senast kändes den här premiären känslomässigt avslagen. Löven såg mer taggade ut. Klart besviken på anfallsspelet. mycket spel ute på kanterna och i hörnen, svårt att komma in på mål och skapa riktiga målchanser, svagt powerplay. Resultat: 1 mål.framåt .För dåligt
De som tyckte vi gjorde en godkänd insats hänvisar nog till att vi hade mycket puckinnehav, vann skottstatistiken med 30-21,hade 6-4 i pp. Men vad spelar det för roll. Det är målen som räknas!
Härligt att vi nu äntligen är igång och det blir säkert bättre framöver!
De som tyckte vi gjorde en godkänd insats hänvisar nog till att vi hade mycket puckinnehav, vann skottstatistiken med 30-21,hade 6-4 i pp. Men vad spelar det för roll. Det är målen som räknas!
Härligt att vi nu äntligen är igång och det blir säkert bättre framöver!
+ 2
Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
goleafs: Jag är dig enig, lite så är det. Klar det rör upp känslor om man ända gången kommer in hit och diskuterar är de gånger man just vunnit och vill ”rör om i grytan”.
Lätt att det blir så här då.. Grattis till vinsten, vi reser oss igen;)
Lätt att det blir så här då.. Grattis till vinsten, vi reser oss igen;)
+ 4
Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Powerplay var ett skämt igår, Hardegård säkte tempot. Och dom där höstlöven han skickar iväg är inget att gå i exstas för, det blir nåt mål ibland men inte så konstigt när har 50 försök
Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
TIK1928: Ok! Oödmjukheten är iallafall inget jag står bakom. Är man inne på ett annat lags forum tycker jag man ska sköta sig.
Lite enögdhet på sitt eget forum hör till :)
Lite enögdhet på sitt eget forum hör till :)
+ 8
« Föregående · 2085151 · Nästa »
Tja, ni får nöja er med en av SHL:s bästa forwards när han var frisk och spelade i Brynäs. Borde bli en skaplig tillgång för er....