1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581787 inlägg · 6215 ämnen

AIK - Timrå IK 2012-12-28

« · 1544917 · » Till forumet


Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28

Nu lägger jag ner säsongen.

Nu ska jag supa ner mig ännu mer o försvinna bort från allting. Hatar allt som har med Timrå IK att göra.

Är så besviken att det gör ont in i märgen. Må jag aldrig vakna igen.

Må klubben försvinna för alltid. Varför hålla på den här klubben? Finns det nåt skäl?
Jag är i affekt o jag kommer att vara i affekt... Länge!

Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Klart att Domaren inte avgör några matcher, men jag tycker nog att de var snubblande nära att uppnå detta idag:

- 3 min i pp istället för fem, eftersom TIK åker på en tvåa för att försvara sin målis. Kvitta två roughing kanske?
- Förlorat pp då han blåser för många spelare på isen? Njaaaaa....
- utebliven 2+2 och fyra minuters pp i slutminuterna när en icke puckförande Crippe croas checkas över näsan. Kollission eller ej spelar ingen roll
- Hagos utvisas för "hand på axel" eller liknande under sista 7 minuterna...

Och detta händer sista 10 typ...

Jag vet att domaren inte avgjorde matchen, men nog fan fick de ett ass i alla fall. :-)

Att sedan sitta och lyssna på en partisk jävel i Cmore som tyckte att Hagos utvisning var solklar och att Crippe kanske åkte på en lite hård tackling... Det är svårsmält en sån här dag. 1-0 i historieböckerna, inget annat kommer någonsin synas!

Btw, var det 11 raka mot AIK På Hovet? Nån som fortfarande går dit?
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
haggen: nä jag tänker inte att flera pp lägen hade vunnit matchen åt oss helvete heller men vi hade haft mer energi om vi hade dömts på samma premisser. Nu gick kraft åt till att döda bp o fokus hamnade antagligen rätt snett. Vare sig det är proffsigt eller ej...
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Agenterna som lura på Timrå skiten måste sitta och skratta åt Nubben och ledningen och få pröjs för det oxå.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28

Gäsp: När skulle tvillingarna ansluta?

farm4.staticflickr.com/3027/2633079321_5b6973e81d.jpg

Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
73Sjöbba: Kämpa på
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Gäsp: Jag förstår att klockan är slagen för länge sedan och att det är dags att sova. Vill du att jag ska göra en välling åt dig?
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
De måste ju ha något i kontraktet att de ska förlora? Får de inte lön så att de strejkar?

Jag tycker synd om alla pojkar och flickor som går till skolan och hejar på Timrå, de är ju totalt chanslösa att försvara sig!

Alla på jobbet säger detsamma " Timrå skulle må bäst av att åka ur ES"
Jag säger : ah, kanske för Timrå men inte mitt hjärta känns som att om denna klubb åker ur och av någon anledning inte går i konkurs så tar det kanske 10-15 år innan vi är tillbaka på allvar om allt sköts rätt? Det är min uppfattning?

Hockeyintresset kommer till 90% dö för mig om Timrå försvinner , kan inte hålla på någon annan klubb än dem! Hejjat på dem i 22 år.. Känns mer är tungt just nu! Som när ett barn inser att tomten inte finns förtidigt ..tomt !

R.I.P Mitt kära Timrå..

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Dunc: De slår sig också för bröstet o säger - Jag är ö-vikare! haha.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Ja Zäta det jävla rövhålet får fan tänka om nu när det blir lockout hela säsongen. 
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28

73Sjöbba: Gäääääääääääääääääääääääääsp

Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
spud: Stick o böka i skithögen du. Timrå är alltid bäst!
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Blizzard: Man är ju inte utspelade, men faktum är att vi de senaste fem säsongerna förlorat typ 30 Av 25 "sexpoängsmatcher". Därutöver blir vi nollade av BIF i utematchen, nollade av Växjö, nollade av Sop AIK i årets viktigaste, indianar in kvittering mot AIK i årets näst viktigaste, misslyckas med alla chansvörvningar i år... Etc etc.

I fjol i KS hade vi spets. Vad har vi i år förutom Nordgren?

Vi är klara för KS nu - det begriper ju vem som helst. Klart att Monten inte ska ge upp, men klubbledningen bör naturligtvis inse detta. Dags att skramla på kistbotten och satsa den sista 25 öringen på två klasspelare - alternativt NHL spelare om skämtet däröver nu inte kommer igång.

Kanske kan vi hitta ett par NHLspelare som inte kostar too much. Väna precis till fönstret stänger och plocka sen in dem med minsta möjliga tid kvar.

Sist men inte minst: Nubben och Tommy: Ner och praa med Zug. Jag vill se Z i kvalserien! Kosta vad fan det kosta vill. Där borde det gå att tigga ihop sponsorslantar till två månaders förs. eller vad det nu är! Fan heller att jag ser Z i nått jävla schweizerlag när TIK går mot sin undergång...

See u in KS boys
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
spud: 6a Pga fusk.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
spud: näe, modo ligger 6:a, är inte bäst.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Taurus:
Pratade med en med ruskigt bra insyn i klubben och Hen kunde inte fatta hur sittande styrelse kunde beviljas ansvarsfrihet.

Att skylla på Arenan som gjordes i tid och otid för att skylla den dåliga ekonomin på var bara falsarier.

Man har kastat pärlor för svin på medelmåttor till spelare.

Nollan har ett omöjligt uppdrag, så enkelt är det.
 
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Blizzard:

Bedrövligt att det får existera i ES
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Blizzard: vi har 1 där. Hur många har ni? Boyce friberg? Måste kännas bra att ha sådana framgångar både hos seniorerna och juniorerna..
Modo är länets bästa lag i alla nivåer!
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Blizzard:

Var typ en siffra jag drog till med. Men mera än 11 var det nog har jag för mig. Men det spelar ingen roll hur mycket dom hade haft dom grabbarna
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Taurus: 11 vet jag att vi haft, när hade vi 40milj i eget kapt?
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
hubbenorlen:

Det är ju nu man ser frukten av T Johanssons jobb tillsammans med gamla styrelsen. Man hade 40 millar i eget kapital som man har lekt bort med sin inkompetens.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
hubbenorlen:Jajamensan, och så kan man äntligen säga upp det fördömda Csports-paketet och bara ha kvar viasat istället.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Robinson var helt jävla kass.

Nu kan vi slappna av o spela ut för vi har inte särskillt mycket att spela för längre...
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Manderville: vi sköt upp det 2 säsonger iaf. (då vi klara oss precis på modos bekostnad och nu senast)
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Hur dags går supporterbussen till Örebro  ?
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28

Det är bara att konstatera att iår kommer vi åka ur.

Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28

Per HApps: äää ny match på söndag med grillbuffé!;)

Bit ihop o kom igen.

Förresten, det är nu det kommer visa sig om Nollan är bra eller inte som kapten. 

Frågan är - handlingsförlamad eller ej?

Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
spud: hur många har ni i JVM? Foppa känns lite gammal....

 
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Per HApps: Det är lika bra att ställa in sig på allsvenskan. För sanningen är ju att om vi inte kan ställa ett bättre lag på isen än så här, så har vi inget i elitserien att göra.
Punkt slut.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Nu får dem väl för fan ta in en sniper, för pengar vi inte har om så krävs. Något jävla snack om budget håller inte, det om något är väl i sådana fall gott ont!
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Hälge: Förmodligen är det så. Men det man retar upp sig på är att hur i H-e kan såna som Crippe, Molinder o Friberg få spela så pass mycket o Anton Wedin knappt få spela.
Monten känns vek nu. In med Tommy Andersson
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
haggen:
Ärligt så börjar det kännas som att jag skiter i det nu, livet är för kort för att lida varje vinter. Ryck plåstret nu. 
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28

söder över: Kom igen, detta var en match som inte kan skyllas på domaren.

Vi har inte folk som kan sätte pucken helt enkelt, dags för Nubben, som suttit och rullat tummarna i ett halvår tar fram spader och hjärter ess. 

Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Tjalle: 15-25 antagligen.



Hagos, 3-4 utv han tar när vi jagar kvittering i 3:e, bra diciplin på karln. 
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
RTS: Som alla andra ö-vikare - fy faan vilket skabb!
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Per HApps: Vilken dum kommentator. Första frågan till Lundström: -Vad är du mest besviken över?
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Per HApps:

Fy fan. Det är det sämsta jävla laget man ställt på isen någonsin. Man mäktar inte med att göra ett enda mål på ett bottegäng i en sån viktig match!! Man har forwards som håller AS klass med några undantaget. KS är klar
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Hahahahaha! Fjollor är vi allihopa allihopa...
Exakt samma matchbild som senast. Timrå ik bäst men domarna är med på aik tåget osså bjuder aik på ett par idiot överkörningar o där viker vi ner oss...
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Jaja . De va ju lite kul där i början på säsongen , vi vart klara för kvalserien ungefär vid samma tid i år . Så nu kan man ägna sej åt andra saker än hockey tills i mars . Over and out
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
erathoo: Ähh. Fan! Nu blev det ju precis tvärtom. :(
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
1-0, oddset på det?
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Ytterligare en svart dag för svensk hockey, tyvärr. Det är synd om människorna.....
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Då var det klart för kvalserien. Trist.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Sebbe som snackade slutspel i dagens Sundsvalls Nyheter, han måste ha menat Lilla SM. 
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Är totalt omöjligt att få powerplay idag.
Vad krävs
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Per HApps:Oavsett om Timråspelarna sätter sina avslut eller ej, så betyder ju inte det att domarna har rätt att negligera sin uppgift på planen, nämligen att döma på ett korrekt vis..Det är inte bara Timrå som har misskött sina arbetsuppgifter ikväll om man säger så...

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Ja nä men hög klubba och interference är tillåtet på hovet..
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
RTS:
Timråspelarna snackade slutspel innan jul, det om något är fan patetiskt. 
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Nu är vi Klar för Kvalserien. !!!
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Synd om hagos men odiciplinerat att lägga armen på axeln på en råtta... dom ramlar då...
Kommentera

« · 1544917 · »