1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582347 inlägg · 6215 ämnen

Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29

« · 1521402 · » Till forumet


Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
Zappaholic: VAAAA! Vem var det! Säg då! Jag ska fan i mig plocka fjädrarna av den hönan! ;)
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
Modano: Hur gammal är du?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
Olle: Bara att hoppas på att AIK gifter sig med Perra for life
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
Blizzard: Bara passa på att glädjas nu då, HV kör över Rögle totalt.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29

Ambroo: Tja eftersom en av era fans gick in och lallade i vårt forum efter ni gjort 1-0, bra tajming där, så får ni väl tåla samma tillbaka.

Räkna riktiga målchanser du...det får ni inga poäng för dessvärre.

Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
Olle: så är det, för hoppas man på vinst och klagar på förlust då ljuger man för sig själv enligt HS, så det är bara att ta förlusterna med glädje så länge dom andra torskar. Härlig teori detta!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
Blizzard: precis! Vi visste ju att vi skulle behöva "heja" på andra lag, eller åtminstone missunna andra. Dagens match är det bara att glömma, nu får vi heja in HV71-vinst mot Rögle istället. Det är Rögle och AIK som ska förlora matcher, vi behöver inte primärt vinna våra.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
vem fan bryr sig, vi ska ju ligga där nere i botten endå, eller hur? helt enligt planerna. Fuck hockey!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
Zappaholic: Jag tycker vi kan räkna ramträffar å tvåettor istället, alltså riktiga målchanser...

Sen får man väga in vad det är för en typ av förlust innan man kliver in i ett motståndarforum och går på. Du har en sällsynt taskig tajming.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
Dream Team: sebbe var bättre i dag men blek offensivt... Det var carlsson som gav bort den här matchen framför allt. När vi för en gångskull vinner en tekning i egen zon (bagarn) så bestämmer sig 58 för att köra kladdamedpucken marathon...
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
KORITFW: Vad jag såg så gick pucken ut i nätet direkt...då är det puck out. Tror inte jag såg fel men man kan ju inte vara helt hundra.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29

superfalle: Jag tycker det är ok att retas och provocera lite lagom, det får man ta. Och räkna med rejält mothugg får den som provocerar också göra. Lite munhuggeri ger ju matchen en extra krydda för oss fans.

Låga personangrepp, tillmälen som horor etc kanske vi kan klara oss utan

Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
söder över: Hmm.. kan jag ha sett så fel? Ja, #58 och #50 är kanske snarlika varann. Då ber jag Sebbe om ursäkt om så var fallet! 
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
Olle:Ska det vara sån där mesig inställning kan du lika gärna börja hålla på ett P-12 lag..;o)
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
Dream Team: Det var ju Carlsson.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
KORITFW: japp bagarn rakade upp o ut...
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
Olle: Man leker inte mot något lag i ES. Men som matchen utkristalliserar sig så är det bedrövligt hur man agerar sista 10min i 3e per. Man ser ut som rädda, håglösa individer som slussar över ansvaret på sina gemene. Hur kan det bli en sån oerhörd matchförändring iom att BIF gör 1-2? Sug in samtal med en psykolog nu , för detta är pinsamt att behöva gå igenom. Hade varit nästan lika arg om det "bara" blivit en poäng idag. Stå upp för f-n nu gubbar. visa lite eld kommande matcher, vill se svarta ögon i 60 min, inte 30. 
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
Dream Team: sebbe var väl inte ens inne då? 58 0 6?!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
superfalle: vi verkar ha målvaktsproblem men det skiter man väl i. Så länge vi har två lag bakom oss så ska vi ju vara nöjda.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
Var sista puck out korrekt?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
Zappaholic: de jag har problem med är andra lags fans på timrås sida . Fattar liksom inte poängen . Skapa konflikt som man slipper stå för . Vad är de för mening? Stor i käften och dryg är man väl för att man vill slåss . Svårt att dra på nån en smäll genom en dator . Eller också är de den ynkliges möjlighet att få vara med
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29

jå1: Ok, jag omformulerar svaret. Jag kallar er Timrå, vad andra kallar er får dom stå för på egen hand.

Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
Hälge: Det avgörande 3-2-målet såklart. Missade du det?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
Zappaholic: Näe, jag frågade om det inte var det vi kallades. Du klev in och klagade på olle när han svarade.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
Zappaholic: Det var inte du, det var en annan som kallade Timrå för hortimrå.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
Hälge: o dreamteam: ja vilket mål menar du nu?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
jå1: Du påstod att jag kallat er för inavel och horor...jag kallade er för Timrå. För det är väl det ert lag heter?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
Zappaholic: Sa aldrig att du sa det? Men var det inte du som tyckte att det var en lämplig nivå när olle kommenterade?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
Nej, nu skiter jag i det här. Lika bra att försöka göra något vettigt av den här lördagskvällen. Hockeymässigt var det i a f en riktig skitupplevelse. Totalt jävla meningslöst!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
Olle: haha. Ombytta roller efter den här matchen . Jag är så förbannad så jag vill slå sönder lägenheten . Och din kvalserie hjälte vill jag inte direkt suga av
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
superfalle: Jag räknar skotten också...men framför allt räknar jag målen. Problem med det?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
Timrå Icon: Jocke är för helvete ingen jävla 1a målvakt bjuder ALLTID på skit mål SOPA. Har inte dåren släppt första har man alldrig torska och sista sitter han ner som en tokig sundsvallsbo innan man lägger upp den över "nollan"
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
Dream Team: Sen är det dags att ta itu med Nordgren-kedjan. Har dom varit inne på ett enda mål i 5-5? Tror inte det. Däremot sprutar det in bakåt.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
jå1: Bittert va? Nå, jag väntar fortfarande på ditt svar...du sa att jag kallade Timrå för inavel och horor...när gjorde jag det?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
Zappaholic: haha . En skott räknare . Hej gubben . Kom till pappa så får du glass
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
Dream Team: Vilket mål menar du nu ? Om du menar vid något mål...
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
Nu ska vi ju tänka positiva tankar, det är ju svenska mästarna vi förlorar mot. Man åker inte till Brynäs och leker hem matcher. Nu förlorade ju AIK och Växjö också så ingen större skada skedd.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
Dream Team: Bra kamrat av er, fan viken moral ni har i laget. Jag hoppas att ni klarar er från kvalserien.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
fredriko74: jo, alla blir väldigt skitnödiga, det måste vara nåt med luften däruppe, giffarna gör precis likadant.....
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
Bragd-Birger: Sebastian Erixon, återigen. nu gav han bort pucken bakom mål och i Brynäsägo kunde man få in pucken på mål istället för att Sebbe hade vårdat den på ett bättre sätt. Det får fan inte se ut sådär match efter match!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
fredriko74: Dessutom vet vi att dom är jävligt vältränade. Nog orkar dom trampa på. Men nu har vi sett flera matcher på rad att man börjar fega efter ungefär halva matchen. Det är inte orken det tryter på.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
Zappaholic: tokdominerade? Har nån sagt det?......vi gjorde en bra match...och om turen varit någorlunda jämnt fördelat hade vi tagit 3p...
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
erathoo: Ja, om det blir svårt att stänga matcher, varför i h-vete försöker man då envisas med det? Spela som man gör i 1a, visst att orken tryter med den frekventa skridskoåkningen, men iaf att man möter upp dem högt upp i banan. Nä, nu tar man emot dem utanför Lundström och låter dem komma inpå kassen i parti och minut. Från en bra genomförd match av TIK första halva matchen, så blir det till slut en fiaskomatch som man vill glömma helst inom 10 min. 
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
Zappaholic: Mm, för det är bara skotten som räknas? Spring hem till mamma nu lillgubben.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
foppa78: Vad härligt ödmjuk du är! Du borde vara riktigt nöjd att ni tog alla tre poängen ikväll istället för att hålla på och surra om för lite mål.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
Om timrå spelarna inte vill bli kallade för små patetiska kycklingar så behöver dom rycka upp sig. Patetisk vad man viker ner sig.
För det är exact vad dom gör!

Pussys!

Jävlar vad jag blir förbannad! jag blir!
KÄRRINGAR!

fbk var bättre än oss medanas vi ger bort den här
matchen! Fan släpp av dessa för kvällen kärringar i hudik så då dom kan gå hem

Fjompar!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
erathoo: Äh, spelar de så här har dom inte mycket att hurra över.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29

Det här var värre än FBK-matchen. Då var motståndet övermäktigt. Här var det lätthanterligt, ända tills Timrå bestämde sig för att lalla ner sig. Vad var det för jävla uppspel? Varför slutade man checka? Hur fan kan man vara så totalt ovetande om varandras rörelsemönster i egen zon?

Nej, såna här förluster kan vi inte ha många av. Då blir det garanterat kvalseriespel. Utan no fuckin doubt.

Varför, varför, varför är Timrå plötsligt fega? Upp till bevis, Monty.

Hockey är en skitsport!

Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
41-18 i skott till oss...ja, ni tokdominerade och fick oss att se ut som skolpojkar!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
Rooster23: Fy fan vad jävla tragiskt! När Jocke gör en kanonmatch dessutom
Kommentera

« · 1521402 · »