Hassan: och hos oss på Brynäs sida tycker vi att ni fått matchen precis det ni vill. Öppen mittzon och spelvändningar stup i ett. Ett spel som Manner avskyr och inte alls passar truppen. Lär kunna gå hur som helst.
Woody Jokinen: Ska bara säga att de va nära tv blev en lerduva jag skulle kasta o tanten skjuta efter första tio minuterna men nu tar vi nya tag i andra!!!!!!😬😬😬🔫🔫🔫
JonteD: Jag tycker det ganska okej ut hittills. Deras är deras målvakt som håller kvar dem i matchen. Det krävs mer än 4 måls ledning inför sista för att Brynäs ska känna sig säkra. Det är sen gammalt, eller åtminstone sen i fjol.:)
söder över: Jag förstår att känslorna tar över i bland. Så skall det vara när man är supporter. MEN, ett lag har ett grymt, (och för deras del) positivt matchtempo, medans det andra varit hemmavid och kört slalom mellan koner under en längre tid. Klart att det visar sig. Jag är glad att det bara är 0-2 inför andra. Nu har vi kanske också kommit in i det och har definitivt chansen att vinna den här matchen. Jämför två boxare, en som varit vaken och preppat sig till max, den andre kommer direkt ur sängen. Klart första ronden sen förjävlig ut, sen blir det jämnare…
FH - avdammad: Jag tror också att det här kan gå att vända. Men jag tror att nyckeln är att Brynäs INTE får nått tidigt - eller mer - mål. Inte att Timrå får det. Där kommer matchen avgöras.
Står Brynäs kvar på 2 mål har Timrå 40 minuter på sig. Och där har man visat att man är giftiga att vända.
Rallarn: Exakt. Skjut mer istället för att spela runt och hitta öppet mål. Inte kört än vi tog ikapp 4 mål mot Malmö, men inte ofta det händer. Gör Brynäs 3-0 tror jag det blir väldigt svårt.
Ser ut som förväntat efter det långa uppehållet och möte med ett lag i matchtempo. Hoppas sista minuterna visar.på att de börjar komma igång och kan göra match av det. Brynäs bättre men känns väl inte super heta heller va.
söder över: men för helvete! Sluta gnäll. Ett laga har matchtempo och positiv trend. Det andra laget har inte spelat på evigheter. Vad fan trodde ni? Har ni någonsin spelat i någon lagsport själva? Har vi ett ”hyfsat” resultat efter första, kan vi vinna detta. Ett matchande Brynäs mot ett yrvaket Timrå, vad fan tror ni?
Montén Python: Hoppas verkligen TS. har lite nya ide'er vad gäller uppspel, hålla i och inte "dumpa puck" i tid o otid. Rörligare PP och inte att han har förutfattade meningar om vilka som skal vara på isen vid PP. Inte vara rädd att ... | Läs mer
Väldigt synd att han tilläts stå redo mitt i slottet…
Man räcker inte riktigt till.