Jag tror ni kommer igen, ni är ringrostiga idag. Ni har ju grym offensiv spets och det är bara att ösa på. Djurgård har ni enormt bra chans på (om det blir kval). Trots att jag surnade till lite så tack underhållningen ikväll. Skål för fan.
{297}: Freddan tar bort den bästa PP skytten från sin Favvoposition och efter det rasar PP spelet ihop. En av många anledningar man är som ett frågetecken till Freddans logiska lösningar.
{8399}: timråboken behöver verkligen inga skriftliga bidrag från stjärnor som du. Kan du inte bara sluta skriva så slipper man tjata på moderatorerna att stänga av dig?
Zappaholic: hahahah så du tycker med fullast allvar att det inte är onödigt att skada spelare när man klart och tydligt har vunnit matchen??? får rahimi flashbacks
{7043}: Linköping åker till Växjö och vinner med 4-1. Det är väl den största skillnaden mellan oss och våra bottenkollegor. Att vi aldrig skulle kunna göra något liknande.
Kerstin_k: håller med men då kan man också säga att nubben är den enskilt största anledningen. Freddan skulle fått sparken för 25 omgångar sedan. Timrå IK drivs just nu inte som en professionell hockeyklubb med existensberättigande i högsta ligan.
{8399}: Tuff tackling, absolut, men inte på något vis värd en utvisning. Der ser ut som att Bohm lite får skylla sig själv som öppnar sig själv helt för den smällen. Hoppas det gick bra.
Zzz: JUST NU är vi stabilare än Djurgården. Det är en hel del omgångar kvar. Djurgården har och kommer förmodligen fortsätta göra förändringar i laget. När det väl ska spelas om det så kan det lika gärna vara DIF som är det stabilare laget.
{8399}: solklar armbågstackling. Spelar ingen roll om den varit schysst heller, där måste någon sänka brynässpelaren direkt. Man måste stå upp för skadade lagkamrater.
{297}: Är rädd att Freddan kommer att vara den enskilt största anledningen till att vi inte spelar i SHL nästa år.
Oförmågan att få laget att vara påslagen direkt vid nedsläpp och oförmågan att göra nånting - vad som helst - åt matchbilden är två oförmågor som Djurgården kommer att nyttja.
Sedan är det ju en del spelare som heller inte riktigt håller måttet. Målvakterna exempelvis.
vonDöbeln: Jag förstår, men som utomstående så hade jag tippat er på kval och nu när Djurgården klappat ihop har ni fått en straffspark. Ni är ju mycket stabilare än Djurgården. Men hade vissa förväntat sig mer så förstår jag besvikelsen.
thorwald: Och Bohm blir fult överkörd och trots att matchen är helt körd så kan inte en enda timråspelare väcka mod för att veva med Brynässpelaren. Patetiskt att se vad Freddan gjort med det här laget. Spelarna skiter totalt i varandra. Snacka om dysfunktionell grupp.
thorwald: Man var nöjd med honom i offensiven. Majoriteten av Oskarshamns supportrar var tydliga med att han var en säkerhetsrisk bakåt. Och det visste Timrå om också.
Sputnik: Ut med Freddan och Ante säger jag. Dom har fan inte kompitensen för det här. Dom har tappat spelarnas förtroende. In med en ny röst! Hade Jonte Dahlen vart i laget så har han styrt upp det här utan Freddan och Ante i båset !
Rattie är vår överlägset bästa spelare och den enda som verkar tycka det är kul att spela hockey varje dag.. Om han är blir långtidsskadad är det kört japp
Hur redo var Timrå idag?
Hartmann tacklade, Strömberg tacklade och Svensson tacklade övrig åkte och säckade som Bohm…
Det råder dock inte den minst tvekan om att Eklind träffar Bohm på hakan med sin högra armbåge.
Det betyder inte att det var med flit…
Vad har det med enögdhet att göra?