Rip Kirby: Med facit i hand så känns det som att Genborg kanske rent av blev Lundmarks "ersättare".
Tänk om vi behållt Lundmark och aldrig värvat Genborg liksom. 😬
Men nu blev det en ännu bättre lösning. Då Genborg kommer tillbaks sen och Lundmark förmodat kommer peta ur nån på bänken när JVM killarnas är tillbaks (läs förmodat Lilja).
puffe2: Tack, vi kämpar på men lär inte göra sand till guld den här säsongen heller. Ja jag pudlar lite på mitt tandutlåtande. Nöjer mig med att konstatera att han inte gjort en Klopp iaf. Ser ju sådär ut för era SHL-ambitioner men nu har ju Hinken till slut lättat på lädret och det är långt till april
steveroper: Medhåll. Det är fullständigt obegripligt vad Florida Panthers som förra säsongen var bästa laget i världens bästa liga såg hos Lundmark. Vad skulle han kunna ge laget, vad skulle han kunna komplettera ett redan perfekt lag med? Nu har det inte alls sett lika stabilt ut hittills den här säsongen, mycket på grund av skador på fel spelare. Men alldeles oavsett, om du som i Lundmarks fall droppar ner i hierarkin i AHL, ja, då är du på jävligt fel plats från första början.
steveroper: Målvakter är alltid suspekta som ledare, men tandvården överlämnar jag till expertisen då. Tycker ni gör det bra i finserien, för lite Jonny Cutz bara. Kämpa på så vi får mötas i finrummet kommande år då
puffe2: Galen man med taskiga tänder. Ja det kanske är målvakten i honom men han sänder inga bra vibbar sedan Ante/Freddan gate. Visade prov på en självbild och självkritik som utåt föreföll sådär. För att vara snäll
Lite lustigt ändå. För drygt 15 månader sedan var man på ispremiären och såg en valpig Lundmark som med julklappsögon likt en 5-årings gled in på isen och insöp atmosfären i SCA arena och att få befinna sig i SHL-omgivning. Såpass att han gjorde en liten ofrivillig piruett vid presentationen och skrattade gott åt sig själv tillsammans med publiken. Nästa vecka glider han in på isen som en home coming star från NHL (nåja) hemswishad av oss supportrar. Jag vill hävda att det ff är en lovande div 1/HA-spelare vi swishat hem och förväntningarna bör vara därefter
JonteD: Du hoppades säkert ett syrligt svar tillbaka så nä, håller med dig det blir nog flertal år för MoDo kvar I HA. Timrå hoppas jag tar chansen nu när de har etablerade spelare. Kan bli tufft framöver.
Vill hålla god supporter kontrakt emellan oss. Lillebror/storebror skitsamma.
Vargher85: Japp köp loss Herman nu så han blir spelklar Dec-Jan Oskars behöver stålar och med sponsorer privata mm så fixa du det Nubbs KÄMPA hela vägen som med Lundmark
Rip Kirby: Känns som att Träff kommer ha anbud från alla SHL-klubbar till nästa säsong. Grym skott och en fysisk spelare. Ironiskt nog precis de egenskaper som HV saknar…
Alla ni som oroar er för syftet med swishkampanjen och vad pengarna ska gå till. Jag har lugnande besked till er. Att Timrå IK får in för mycket pengar i plånboken är inte ett akut problem vi behöver hantera för stunden!
Jämtland!! Tillägnad JonteD
www.youtube.com/watch?v=2jAP70VnJUc&list=RD2jAP70VnJUc&start_radio=1