Sune: Wikegård lyckades att trassla ett halvtaskigt djurgården till semi 04/05.. En taktisk målvaktsvärvning och klok taktikcoachning lyckades och TIK fick bita i isen... Underskatta inte Wikegård.. Tänk vad han skulle kunna utföra med såna stjärnor som Svebba! :-)
Wikegård är överskattad som tränare....har inte vunnit ett skit. Bara för att man är bra på att sitta och prata i TV så behöver man inte vara en bra tränare...
ståpäls. Jag skulle inte ha något imot att skriva ett 2 års kontrakt med Kenta trots att han vart 5 år i klubben !!!!!!!!! Jag är ganska övertygad om att Jonte,Sund,Svennson,Pärssinen mfl. håller med. Jobba på att Kenta/Micke ska fortsätta 2 år till så kommer SM-Guldet inom kort. Men om så inte blir fallet , se till att Wikegård får sparken från SVT,och att tar familjen med sig från S-holm och blir Sundsvalls bo i 3-4 år framåt.
74050: Nej, Många..kanske tom. de flesta skulle också precis som Duha sparat länken som en kul påminnelse om hur det kan bli med stora o små nyheter i media.. keep on...
Red Rocker: Kvällens match känns litegrann som det gjorde innan frölunda timrå, oviss.... Jag tror dock att det blir minst en poäng..... Slår till på 3-3.
Helg Ernest: Nu har jag scrollat igenom hela tråden.. Och tror inte jag har missuppfattat någonting...
Vad gäller dina raljanta påhopp och påståenden om dyslexi mm. kan jag bara svara... Du sätter nivån alltför lågt för att jag skall klara av bli irriterad ens!
tjobba: Klart den kryper närmare för varje match som passerar...Men om/när den nu ska komma så hoppas jag hellre den kommer ikväll än på lördag...men bäst vore ju om den dröjde ett tag till...
Konstigt att vissa timråiter redan glömt vad som skrevs i Frölundas GB förra och förrförra säsongen. Tveksamt om det ens hade gått sex omgångar innan första guldgratulationen kom;)
tjobba: Förlusten är känts nära väldigt länge, speciellt senast. Men inte en tendens på att den ska komma. Lika vackert försvarsspel ikväll, och det ska nog bli poäng ikväll igen
hellge: Verkar som om växtkraften i den övikska myllan avtagit betänkligt de senaste åren. Är väl lite grann som med övergödning; fantastiska resultat i början, därefter sämre och sämre tills marken är helt förstörd. Numer verkar det mest komma upp Enströmare och Dahlbergare ur den tidigare så respekterade plantskolan. Och ärligt talat: behöver vi fler sådana?
Ann: Blir tufft ikväll. Tufft utan Kalle och Sanny.. vi kommer ju dessutom allt närmare en förlust. Hoppas bara den inte kommer ikväll, även fast det känns lite så.
Janken: Jag ser att du har läs och skrivsvårigheter eftersom du inte kan läsa och förstå vad jag skriver. Men du kan vara alldeles helt lugn. Du är inte ensam. Jag har dyslexi. Men jag orkar inte förklara en gång till, så du får nog scrolla tillbaka och läsa en gång till.
Det är speciellt synd att de går till Frölunda, då de så sällan flyttas upp eller får chansen i A-laget.
Skicka plantorna till MoDo vetja, där vårdar vi våra plantor med ömmhet. Kraftig, näringsrik och mycket bördig mylla kombinerat med lång erfarnehet och massor av kärlek. Sen har vi färdiga världsspelare.
74050: Du har genom ditt uttalande fått en plats i mediahistorien. Grattis. Läst i dagens ST:
"Grattis Timrå! Ni har dödat Elitserien redan efter sex omgångar. Lycka till på vägen mot SM-Guldet! Brynässupporter med signaturen 74050 på hockeysnack.com."
Helg Ernest: Lägg ner! Om VF had skickat in en känd buse som åkt fram och crosscheckat Pärsinen in i sargen.. Om någon hade åkt fram och dragit till Hallin med handsken i nacken.. Om en 95 kilosbit hade tacklat ut Sundh halvvägs över sargen.. Men att skicka in den, förhållandevis, snälle Martin Plüss för att kroka i ena grillan med Sannys i sarghörnet... Med 4,5 minuter kvar av matchen.. i omgång 6... Nä! Ge dig!
Du lever i verkligheten! Filmen Slagskott betraktas som en kultrulle... Det är ingen dokumentär....
John K: Jo, visst är det långsökt. Men skulle ju kunna vara en strategi också. Inte för jag tror nått sådant om någon. Men möjligheterna finns ju. Ungefär som du får 10 år för ett mord, sköter du dig bra är du ute efter 5 år. Det är nog många som har sådana teorier också. Äh. det exemplet var ju ännu sämre. Som har hänt under ES spel då. Laget ligger risigt till, dom skickar in en att nita någon i motståndarlaget för att få dom ur balans. Som jag skrev till 65 selander. för att inte försprånget skall bli så stort. Allt går ut på tjuv och rackarspel. Shack fast med hockeyspelare ( c :
Observera att jag skrev inte att det var så, utan det är en möjlighet att göra så.
Basen: Precis som förra året då, då visades också förhållandevis många av våra hemmamatcher i förhållande till bortamatcherna. Tråkigt det, när man liks är på plats vid samtliga hemmatillfällen, så är det ju bortamatcherna men vill se på TV...
Helg Ernest: Befängt, omoget och skrämmande att ens tänka tanken att en spelare skulle göra den kalkyl du beskriver. Om så vore fallet skulle han väl i så fall siktat in sig på en forward som är målfalig och ofta avgör matcher. Nej, tänk om Helg Ernest!!
LingaN: Bara tanken på det hela gör att man förundras hur folk tänker, eller om dom ens tänker? Ja, det jag pratar om är givetvis de som ens kan tänka tanken att Plüss på något sätt försökte skada Sanny med flit. Ni som nu valt den linjen, lyssna på er själva och sätt tanken i ett litet större perspektiv än det röd-vita för en gångs skull. Det borde räcka med att göra det för att inse hur ruskigt fel man är ute.
Jag låter mina vidare argument i ärendet vila så länge, så får vi se om jag får skäl att återkomma.
X-Län: Visst att OJ hade stora brister som coach men han hade ju i alla fall visioner om att klubben skulle släppa sin losermentalitet att vara nöjda med att vara en liten klubb och ta steg framåt. Även Kapanen andades framåtanda, han ... | Läs mer
Kolla Marcus hockeyfilmer.