Mappe: Är detta första gången vi ligger under i årets elitserie? Eller iaf första gången vi ligger under när vi gjort första målet? Eller är jag ute och cyklar :P.... KOM IGEN NU TIMRÅ
TIKbiff: Hur i helvete kan man välja att stå och frysa och förlora en massa pengar på en massa allergiframkallande köttklumpar som frustande flåsar förbi, när man kan se älskade SERIELEDANDE TIMRÅ IK ta sig an ett av de tänkta topplagen i en euforisk arena som badar i rött och vitt???
Jag förstår mig inte på människor ibland.
Förövrigt tror jag att det blir jävligt tungt i kväll med Sannys frånvaro och så...
ståpäls: Va dj,, kul för honom då. Får sitte å vänta på Arlanda då de ärsliga SAS ställt in 1730 flyget, vilket medför att jej missar minst 1a perioden mot LHC idag. Fy pepparn för SAS....
65selander: Så är det nog, jag är nöjd i alla fall. Sen långnäsa åt de som tycker man ska hålla käft, gilla läget och ge upp fast man är kund. Tror nog att de protester som måste ha strömmat in hjälpte till en hel del i detta.
"Janken: Jag ser att du har läs och skrivsvårigheter eftersom du inte kan läsa och förstå vad jag skriver"
Dyslexi = Läs och skrivsvårigheter
Vilket jag tolkar som att du anser oss båda vara dyslektiker.. eller??
Fatkiskt är det på det fastsalget av fosrkare att det saknar betydlelse om man katsar om bokstväerna mitt i orden. Texten är fullt läsabar så länge man har de förtsa två och de sista på rätt ställe! :-)
Det var faktiskt den förre Timrå spelaren Micke Johansson som först på hög nivå som gjorde den finten dvs så kallade "Kenta" dragningen. Han gjorde den mot Leksand i kvalet till Elitserien våren 1981 tror det var 1-0 målet. På radion sa dom att han tappade in pucken men rättade sig senare att det var en dragning.
Janken: Ja, du ser du klarade ju inte ens att läsa klartext i svaret du fick. Läs det som står, inte det som du tro det står mellan raderna. Det är jag som är dyslektiker.
X-Län: Visst att OJ hade stora brister som coach men han hade ju i alla fall visioner om att klubben skulle släppa sin losermentalitet att vara nöjda med att vara en liten klubb och ta steg framåt. Även Kapanen andades framåtanda, han ... | Läs mer