Ambroo: Ja, det såg onekligen hemskt ut. Han är ju inte en glaslirare som lägger sig för minsta lilla heller. Håller tummarna att det inte är värre än några veckor, men det känns lite väl mycket önsketänkade.
Lär väl bli till att läsa om eländet i morgondagens tidning. För på hemsidan lär det inte komma ut någon annan information än Kenta snackar och matchreferat.
Skulle inte varit fel med den här segern på Hovet när vi var där. Men den är sitter inte fel den heller men ändå :)
Nån som vet vad som händer när man vunnit budstrid på sportauktion.se på en tröja? Har inte hört ett skit sen jag vann Pelle's. Apropå han så vet nån vad som hände med axeln? Är väl bara journalisterna som vet det kanske :/
mikenomad: Undra hur pass mycket frånvaron av skadade spelare i vårt led kommer att spela in. Spännande att se hur omflyttningen i kedjorna kommer att se ut. Undra vem som får förtroendet i förstalinen. Österholm, får han fortsatt förtroende? Några förändringar får vi garanterat se.
Jag tror personligen att HV är ganska sugen att nypa poängen här. Dels för att det är något av en seriefinal, dels för att vi leder serien och alla vill slå oss och sist, men inte minst, för att vi körde över dem borta i sista perioden. Helt klart en tuff och svår match.
mikenomad: Grejen var ju att han fastnade i isen så att de krånglar är nog ett understatement. Jag skulle tro att de kan vara så illa att någonting slets sönder, tyvärr...
JimmyH: Det är så förbaskat att skadan skall inträffa. Syntes ganska snabbt att det var illa ställt med honom. Förbannat otur. Hoppas att det är bättre än man tror. Vore ju tungt att vara utan honom ett längre tag. Fast man kanske ska rikta in sig på det.
Vill passa på att ge SK beröm för sitt "nytänkande" genom att dom tog fram en favorit i repris. En Ingemar Stenmarkmössa med texten TIK, kan det bli mer rätt?
Bra jobbat grabbar, och 120 spänn är ju till och med ett kanonpris.
Kerstin_k: Nej tvär tyst har det varit! Hoppas de repar sig så fort som möjligt jobbigt nu annars inte många hela spelare kvar i laget.
Sanny, Kalle, Mattias, Kimmo, Per, Timo, totalt 6st, ja detta ser ju inte så bra ut, desto trevligare att det kommer ett uppehåll nu samt att vi leder med betrygganden 10 poäng...
Ja Seriefinalen på Lördag är ingen fy skam det, Det kommer bli en tajt och trevlig tillställning!
Hua vilken skön och stabil seger. Det kändes som om DIF inte ens var i närheten av att ens vara i närheten. Ungefär så säker var den här segern.
Det är omöjligt att inte bli imponerad över Timrås spel. Defensiven i dag var oklanderlig och - ja, faktiskt - imponerande. Backlund girslugn i mål. Jonte var på lekhumör och bjöd på en och annan delikatess.
Tråkigt dock med skador på både Hallin och Pärssinen. Tror att det var ljumsken i Pärssinens fall och axeln i Hallins fall. Nån som hört något mer om det?
lincoln: Jo, det är klart det är positivt. Vi utökade ju ledningen till LHC och HV, som nu är uppe på andra plats, till tio poäng. Ny seriefinal och en förmodligen utsåld E.ON Arena väntar på lördag.
Helt klart bör man iaf pröva mitt förslag med Hedström - Hahl - Nilsson mot HV71.
En riktig tung kedja som kommer kötta sönder monstertjurarna från Jönköping.
Spännande!
Men trist att Timo skulle behöva bli skadad för att min dröm skulle förverkligas.
HEJA TIMRÅ!