Är det någon som vet vart man kan få tag på streamade matcher med brynäs? har en kompis från Gävle som är avundsjuk på den goda streaming vi har här på sajten och skulle vilja se några brynäs matcher.
adde_1337: Jag har inte bandbredden eller den tekniska kompetensen för att streama, däremot kan jag helt klart tänka mig att solidariskt stå för kostnaden för en match.. som den ikväll :)
AndersN: jag kommer lägga ut en länk här på forumet (troligen 99% att jag köper den) när den kommit ut, äre bara att ta den länken och klistra in i internet explore rutan :)
adde_1337: canal plus jävla webtv betalnings sättet är ju värdelös. varför inte göra som typ svenska spel å dom att man kan bara gå in på internetbanken å betala matchen därifrån HELT JÄVLA VÄRDELÖST
adde_1337: men tyvär är det inte "nästa vecka" idag :/ :/ skulle gärna vilja se lule-timrå :/ får hoppas att det kommer nån riktig kille och streamar idag :) !
jojje_timrå: du verkar sugen att paya idag ;) ?? jag kommer nog inte göra det idag, eftersom jag streamat ut dom senaste två matcherna, men jag kommer streama fler i framtiden :)
apropå ingenting så e tenkrat utan tvekan en högklassig spelare, men det känns som om vissa målar ut honom som nån sorts frälsare. Om han e lika bra som pyrret e jag iallafall jävligt nöjd, något annat vågar jag inte ens fantisera om ;-)
JimmyH: Jag tillhör också den trogna skaran av supprotrar till din blogg JimmyH. den håller mycket, mycket hög klass!
Men när det gäller Boork så tycker jag det är rätt att han fick gå. Jag blev så besviken på honom när han bänkade de "heta" spelarna i matchen mot Södertälje. Hur skulle vi reagera om (detta är hypotetiskt) Challe skulle ha bänkat våra finska fantomer i en hemmamatch eftersom han ville ha rotation i truppen? Ja, om jag hade lagt ut (vilket jag ofta gör) 240 kr på en matchbiljett - och inte få se Timrås bästa lag på isen (minus de skadade), ja då skulle jag bli ursinnig. Det är inte rätt mot supportrarna! Jag vill alltid se de bästa spelarna på isen vare sig det gäller Timrå eller något annat lag i elitserien. Börjar lag experimentera på detta viset så kommer vi fans bli väldigt lidande.
Och hur ser spelarna på en sådan petning? Vilka signaler skickas till dessa? Spelar du för bra då blir du petad i nästa match.. Konstig sits minst sagt.
OBS JimmyH - detta är bara mina synpunkter. Det är inte på något sätt kritik mot dina synpunkter i bloggen. Boorken är bra på alla de sätt du beskriver. Texten ovan är endast min egen syn på avskedet.
Till syvende och sist ligger dock Brynäs bekymmer i att man inte är bra nog. Visst, ni slog Timrå och det tackar vi för. Våra spelare fick sig en väckarklocka som jag hoppas fortfarande ringer inför kvällens match.
Ser fram emot en fortsatt kanonbra blogg JimmyH, samt ett fylligt inlägg om Strålmans eventuella debut i NHL.
Paddan och Hahl Bundy: I Sverige är vi dåliga på att både ge beröm och att ta beröm. Det finns forskare som nu forskar i om det är en av anledningarna till att vi är det mest sjukskrivna landet inom EU.
Jag säger därför tack. Jag är faktiskt väldigt nöjd med Boork-inlägget som jag efter en del besvär lyckades få ihop på ett bra sätt. Men sånt kanske man inte heller får säga högt?
Hur som helst så ska inte Tenkrat kunna vara en flopp med tanke på de meriter och det omdöme han har fått från tidigare klubbar. Han sägs också vara en mycket bra arbetare, inte bara målskytt. Men men, ingen är väl bättre än sin senaste match sägs det också så.
Hahl Bundy: Han har ju iofs gjort mycket mål och poäng i Norge, men det gjorde väl också den där spetsen i Brynäs också och hur lyckad är han nu. Men Tenkrat går säkert ut och dominerar på en gång, för det gör ju alla när de får på sig en timråtröja eller hur det nu var.
För övrigt måste jag också säga att jag läser Jimmys blogg med stor behållning, men sånt kanske man inte får säga högt.
sargad: Önskar alla klyktattare en fin midsommar, hoppas ni hänger kvar så vi får våra fina derbyn 2026 igen. Till era moderatorer, inför Cluben-filter, för allas trevnad