1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582828 inlägg · 6215 ämnen

MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05

« · 1454594 · » Till forumet


Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05

Super-murley gjorde ju mål iaf , vilken poängkung , gjorde han inte mål mot FBK också , han ska ju rädda oss

inte alls ironisk ... ? =)

Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
Blizzard: Ja absolut. Boyce var skillnaden i den här matchen
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
Kerstin_k: Finns inga andra i Timrå så det står nog till dessa två tyvärr, så bra är Timrå att två bästa spelarna är juniorer, precis som vi fått förlita oss på Lander ett par gånger.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
Vi måste få med oss ett lag som vi kan slå ner till KS. Modo/växjö/AIK = nej tack.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
haggen: "Enda som kan rädda TIK är Boyce och Friberg,"

och jag fick skit av ALLA här på HS när jag sa att det inte var roligt att Boyce fick sista platsen som reserv, ni tyckte jag var dum ihuvudet, men som sagt. Jag ser TIMRÅ IK före allt, men forsätt med eran sosse stämning där ni tycker alla framgång på annat håll är skitroligt -.- FYFAN.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05

haggen: De behövs tyvärr en femma av klass + Junisarna för att rädda denna förening.

Men som sagt, vad hjälps det att vara törstig om man inte har råda att gå på boa.

Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
haggen: och du tror att dom två, juniorer som dom är, kan rädda timrå? knappast...
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
Jag tror Nollan är det största nollan just nu, från att gå från ett jobb som ger cirkus 100 000:- i månaden till en sketen klubbdirektör i ett sjunkande skepp. Han om någon borde tänkt om före. Enda som kan rädda TIK är Boyce och Friberg, dessa kids borde få mycket mycket istid när de kommer tillbaka.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
superfalle: Ge Er för fan.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
Kramer: eller det kanske heter KS...skit samma..Heja Timrå!!
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05

Ante lyckades med en sak inte Perra gjorde iaf, hållammatchen spännande länge. Men vårt lag suger apa och Perra avgick 20matcher försent, går inte att hjälpa detta lag vilken tränare som än kmr in, spelarna suger kuk.

Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
Kattgubben:
Linkan, TJ, CE, ?

Nä nu blir det att vänta in sommarn. Ha det bäst mer Er, ni som orkar. 
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
Manderville: Något nytt? Knappast. Köper man spelare via telefon i från solariet är risken övervägande att man får handväskor på köpet.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
Bragd-Birger: En öppen fråga . Vem av oss är mest panta . Svaret på den är du eller jag . Dvs en sluten fråga .
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05

Smokey: 20 matcher på oss att få till ett spel aom håller i KA...JOBBA TIMRÅ!!!

Sen om man får svära i kyrkan..jag ser fram emot KA..då är det nerv och himmel eller helvete...sport när det är som bäst!!! Må dom aldrig stänga elitserien!!

Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
haggen: Varför tror Du Molinder inte blev kvar i Modo eller Linköping. Bara inse fakta att vi inte är elitseriemässiga på något plan, tyvärr. Att tro att Ante K. skulle göra underverk är bara att tro på tomten. Han kan säkert bli bra nästa år när vi måste skära i kostnaderna så det skriker om det, efter nedflyttningen.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
Finns det nåt vidrigare än Modo?
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
Handväskhockey i egen zon, gissar att Ante är tokig på vissa

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
superfalle: Jag ställde en öppen fråga. Om du besvarar den i egen negativ favör är det knappast mitt fel.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
superfalle: Mmm. Det är så typiskt Murran. Han borde ju skitit i att göra mål, så att det inte i statistiken ser ut som att han bidragit mer än dom andra spelarna.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
zaccodog: Skojar du med oss nu? Halonen? Nu har jag inte sett dagens bedrövelse men är det någon av våra bäst betalda backar som varit dåliga i år så är det väl ändå han?
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
zaccodog: Hedman är timrås isärklass bästa back
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
zaccodog: Halonen har ju varit pissdålig den här säsongen.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
zaccodog: Inte ens Halonen, nubben vill ju ha in svenskt, det kommer aldrig hålla, Molinder var ju verkligen en boost.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
haggen: Nej men två backar ,en Center och två forwards av klass behövs för att klara kontraktet.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
Bragd-Birger: Men eftersom du kallar mej pantad och jag är på riktigt dåligt humör så bubbla mej gärna så kan vi fortsätta diskutera utanför detta forums begränsningar .
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05

zaccodog: Hedman och Motin duger sen är det inte ens tunnt.

Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
haggen:Nämn en som är värdig att kallas ES back förutom halonen
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
Våran alldeles egen kapten stänger matchen, Elias sopskaftet Granath. Vi behöver fyra nya backar ser det ut som.
Kommentera



Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
Bragd-Birger: Nix. Inte ett dugg ledsen . Jag skiter fullständigt i de . 2-1 eller 2-0 kvittar . Kul för spelare att få göra mål speciellt någon som inte synts under hela matchen . Kanske kan bygga lite självförtroende
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
superfalle: ...och du blir ledsen. Tiotusenkronorsfrågan: vem av oss två är mest pantad?
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
Mönster-PP...
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
Per HApps: Ok, jag omformulerar, lura kommunen på mer pengar och dra en vals för näringslivet. ES-kontraktet måste räddas till varje pris. Risken för konkurs får man ta efter säsongen.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
Det går tydligen lite bättre sedan jag slängde ut radion. Jag rotar i garderoben och slänger ut en till om typ 4 minuter.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
superfalle: PP nu, nu finns det en liten chans, ta den!!
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
haggen: Ja vi har ju sylvassa yttrar
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
superfalle:
Modo, Växjö och Linköping leder, halvuppförsbacke. 
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
73Sjöbba: B.B blir glad .
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05

superfalle:Fan vad onödigt av Murley att styra den pucken

//Statestikrunkare

Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
haggen:
Har du sovit det senaste året?, den är ju tom sedan länge. 
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
zaccodog: Ja de lär ju bli minst 3 innan sista januari i alla fall . De är ju ingen bråska . Serien är ju ändå körd
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
zaccodog: En målvakt, en back och en center är vad som behövs, nu är det bara tömma kassakistan.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
haggen:Blir det inget nyförvärv snart kommer jag att kräva pengarna tillbaka
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
Ja jävlar bara inavel dårar som tror att en juniortränare vänder det här ha patetiskt !
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
pefr: Va . Är lundström inne i stället för murley ?
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
Magnus Rövarn : Ödmjukhet finns inte i deras skola, bara att kolla Lex Bjästa. Tack o gonatt, nu laddar vi för jvm istället, Anders/Riddervall gjorde det bra i två perioder.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
John K: Ja, det där gick ju snabbt. Skiiit!
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
Per HApps: Jävla juniorf***a!!! Hålldig på isen för i h-e!!!
Kommentera

« · 1454594 · »