YEEEEEEES!!!! Så jävla skönt! 3e perioden fortfarande oacceptabel men fan så stor skillnad att ta med sig 2-0 i matcher ner till Västervik istället för 1-1. Framåt Tiken🔴⚪️.
Olli Hahl: Jävla hockeysnack haha, en och en halv minut innan blev man spoilad 😂 fan får skylla mig själv som sitter och uppdaterar. Trodde inte det var sån jäkla eftersläpning. Helt rätt person som får avgöra, tack Dahlén!
doubleT: va snackar Dahlen om.. "vi studsar tillbaka efter 3-3" ska nog vara glada för den vinsten. Tror inte det här spelet räcker mot nån av rövlöven eller karlsbuskar
doubleT: Tycker Karlin spelar skitsmart i sudden, ända fram till målet. Dom ÄR trötta, dom har inte fått så mycket tryck om man bortser från första perioden i match 1. Då säger han till Västervikspelarna att bara försöka få till tekningar i anfallszon, inget lallande i mittzon, bara rakt på mål och tekning.
Tycker fortfarande Walli och PW kan bjuda hela laget på pizza efter den här matchen, i övrigt så är det ju en välspelad match. Vi gör mål när vi dominerar spelet och vi spelar ganska rejält i egen zon när vi ska stänga matchen. Vi har två individuella misstag av PW som släpper in Västervik i matchen, nästan alla andra i laget ska ju ha fem plus.
{3571}: Fast idag kan vi väl inte klaga över spelet i stort? Tycker vi är där i alla delar, spelar fysiskt, med spets och hotar hela tiden. Kolla på Löven igår, blir helt nedtryckta från 3:e perioden och hela förlängningen från att ha dominerat i 2 per. Detta blir en nyttig läropeng. Gå för mål hela tiden oavsett vad det står på tavlan och hockey spelas i 60 min.
{3571}: han fick druggles knä i huvet och klev av i andra perioden. Hoppas hoppas att det inte är en hjärnskakning där men han gled iallafall av isen av egen maskin.
Woody Jokinen: Ja resan ner är nog inte problemet. Västervik har inte så många spelare att tillgå och ska nu orka vända en matchserie från 0-2. Man ska inte vara för kaxig redan nu men dom har en tuff uppgift framför sig.
Så, då har jag äntligen fått tummen ur och beställt lite matchtröjor. Som guldmedlem beställde jag den signerade av årets och passade på att beställa en signerad av fjolårets (barn). Kan rekommendera framförallt fjolårets då de säljs ... | Läs mer
YES Dahlen frälser oss!!!!