qwertas: Ja säg att han hade 60 brak här och blev erbjuden 100 i Modo. För 40 papp extra/månad kan man nog köpa de flestas hjärta. Så fort han ens började förhandla med Modo antar jag att han blev rätt iskall för Nubben
Att gå in i en budgivning om Torp och landa på 120-150/månad vette fasen om det känns realistiskt
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Blizzard: Det tror jag också. För den pengen lockar man ju hellre hit Koskinen igen ;-).Dessutom lär det vara en medveten taktik från deras sida att vingklippa oss och plocka russinen ur kakan så de åtminstone kan ha ett lag efter sig i tabellen. Bara för att de kan.
Hur många Linkan-värvningar har vi kvar nu? Börjar kännas som de flesta förutom Önerud och Larsson är borta va?
Mackelito:
Torkar mig efter toabesök gör jag med utskrifter av dina inlägg. Men tack för omtanken!
Redigerad kommentar
Blizzard:Ramsa i EON 12-13:
Torp har inget hjärta rött,hjärta rött,hjärta rött
___________´´´´´´´´´´ _____________ 2ggr
Hockeyhoraaaaaaaaaaaa!!!!
Redigerad kommentar
superfalle: " Efter en snabb genomgång av dagens händelser så kan man ju konstatera att torp är dagens hora . Va trist jaja vi får tacka för de som varit och önska honom lycka till i sin nya säng allt kändes ju tydligen helt rätt för honom och bla bla bla bla ."
Precis.
Exakt likadant som han sa när han horade och skrev på för er, när ni själva tyckte att han gjorde ett bra val....
Blizzard: Robin Rahm....vore trevligt att pissa på etablissemanget.
Jag har inget emot honom.....faktiskt.Sån är jag.
Redigerad kommentar
vill bara spy lite galla på Horan Torp. Förväntar mej inte att han ska ha hjärta för Timrå efter en säsong, men att han går till Modo, han vet vilken relation det är mellan supportrarna. Vill se en horbanderoll i höst på Eon då Modoliderna kommer på besök.
Torp kan dra åt helvete.
Huge: Du måste ju fatta otroligt trögt.
Jag vill tro att du har ett stort vett men du saknar det där lilla vettet som ska styra det stora..så jag vete fåglarna vad jag ska tro.
Det är ju mer twitterhånglet med alla Supportrar där han sagt vilket hjärta han har, att han vill stanna osv. som gör att man blir irriterad.
Kan han inte hålla käften i såna fall?
Redigerad kommentar
Sluta klaga på Torp eller är ni kommunister hela bunten.
Så fort en spelare spelat i Timrå ska vi ha monopol på denna eller?
Tack Torp för att du visar att marknadsekonomin fortfarande fungerar.
Tråkigt att han inte blir kvar i Timrå men sånn är dagens ishockey.
ÖstrandsNisse: Instämmer med dig Nisse.
Fundera istället på vad en överbetald spelare som Hagos kostar. Han har underpresterat hela säsongen och är en av lagets bäst betalda spelare.
Lyckas Nubben på något sätt göra loss honom från kontraktet får han råd med fyra spelare för samma pengar.
Peja:
Leksand har visat sitt intresse för Patrik enligt nån artikel för ett tag sedan.
Redigerad kommentar
Johan J:här har vi en sann moderatjävul, du borde konvertera till Djurgårn.
Nej, Torp var inget bra i Elitserien.
Ja, Torp var riktigt bra i Kvalserien.
Om det sedan berodde på att kvaliteten i Kvalserien var sämre eller om han presterade bättre p.g.a. bättre försvarsspel från de nya tränarna vet vi inte. ...Men en sak vet vi!
In Nubben we trust!
F.ö så skrev Mr.Madhawk det här idag.
"Modo har gjort klart med Nichlas Torp.
Det ryktet hörde jag redan när jag var i Lindab Arena för kvalseriematchen mellan Rögle och Timrå.
Synd man inte spånade vidare på det."
Mao så plötsligt var det inte. Då vet vi det....
Huge: Jag försvarar alltid mina egna (nästan) precis som du in i absurdum gör med Brynäsare o Spelare i Laget. :)
F.ö Grattar jag dig till Brynäs Guld nu. :)
Tänker inte gå in o Gratta Brynäsare i HS Rövhålsbok NR1... då man får skit på sig varenda gång.