Rip Kirby: spännande att se vilken sorts hemvändare Olofsson blir. Men lite bättre än Toby ska det väl gå. Typ kanske motsvarande våra hemvändare Emil P eller Wedin
{469}: Ikväll så kikar man på Moras Berger o suktar för han skulle vi haft istället för Eronen! Som gammal back 😎 så ser jag ett stort guldkorn/nugget kan bli hur bra som helst 💸😎🤠🇺🇿
Dubbeld: När Jokinen kommer blir det andra "bullar" då får Jonte inställa sig i att trycka finska piroger, morotslåda, memma och en och annan Karhu för smakens skull.
Gorkyman: Ja jag gillade också Austin Wagners speed men samtidigt känns han lite som transatlant versionen av Sebbe Ohlsson. Snabb som faan men gör sällan poäng
Tonymontana: Det var han och frugan Katerina, och två väskor LV-väskor. Givet att det var resväskor/weekend bags så antar jag att dom typ precis anlänt. :)
Olli Nomadinen : Dom bör nog inse att det är dags att rensa högre upp, Kenttä som kallas för gud där uppe. Vad har han åstadkommit? Okej han lyckades få ihop en bra grupp i Oskars för några år sedan men även en blind höna hittar ett frö i bland. Han har ju bränt åtskilliga miljoner på legoknektar från andra sidan pölen som bara längtar hem på vårkanten. Kenttä har visserligen fått en del kritik under säsongen men nu när dom gjorde sig av med Stråhle så är han gud igen. Björklöven kommer nog vara allsvenskan evigt trogen.
Ante hade varit rena drömmen för Löven. Vet hur man tar upp ett lag i SHL, kan sätta ett försvarsspel i första hand, trevlig och omtyckt. Vet dock inte om Löven hade varit rena drömmen för Ante direkt. Till att börja med får Kenttä nog tänka om gällande transorna om Ante ska in och satsa mer på unga hungriga svenska spelare. Dock hade Löven/Umeå varit det mest logiska valet familjemässigt, om nu Ante inte går till Östersund eller ev Hudik t.ex men det blir ju inte samma förutsättningar ekonomiskt då.
Olli Nomadinen : Nu har Lilla farbrorn flyttat 100k till min föredetta chef som kommer att baka in dom i den sponsring han är inblandad i (SCA) blev lite snål hade ju lovat tvåhundra men jag hoppas verkligen att pengarna kommer till nytta någonstans i TIMRÅ IK🇺🇿🇺🇿🤠😎💸
JonteD: På tal om sponsring. Någon som vet hur det ser det ut med elitlicensen? Är den fixad eller krävs det mer pengar från sponsorer etc? Hört på ryktesväg att det ser långt ifrån bra ut.
Läktarproffset: Var ju lite snack under säsongen här inne om att ”saker” skulle komma till ytan efter säsongen var slut. Har inget förtroende för dom som styr den här skutan, så magkänslan är väl sådär.
Rip Kirby: Han har ju flyttat hit med frugan. Det är 4 stycken tränare, det inte tommy har kan kompletteras på de 3 andra positionerna. Tommy är och ska vara en ledare, tycker det syns att gruppen lyssnar, tar till sig och känner sig ... | Läs mer