Modoante:
Det är väl bara att inse att Niklas Nordgren mest troligt hamnar i Timrå om han kommer hem till Sverige. Alla verkar ju veta det redan. Personligen tror jag nog att Timrå verkligen ligger mycket bra till, men att det alltid finns en liten chans att han hamnar i MODO. Vet att han köpt hus/tomt här i Örnsköldsvik och att han ser fram emot att få börja fixa med det.
General_Moisio:
Jag tror inte att han kommer spela i MODO kommande säsong. Som du säkert såg så tror jag Timrå ligger jättebra till, men att chansen alltid finns att han väljer ett annat lag. Väljer han MODO beror det i så fall på hemlängtan till Övik och att han vill ta tag i de hus/tomtköp som han gjort här.
Per HApps: Nepp, tyvärr blev det inte något av med guldkon Fjällräven då dessa tydligen förlagt kappsäcken med guldpengar. Istället får vi nöja oss med konkursboet FöreningsSparbanken.
Börjat smörja upp cykelkedjan och skaffat en cykelsadel med ordentlig stoppning ännu?
Bragd-Birger:
Tydligen har dock MODO vänt trenden det här året. Siffror (obekräftade) säger 300 000:- på plussidan det här året. Vilket är helt okej trots ett rejält tapp på åskådarsidan (det är förresten pinsamt att det är fler förbokade stolar till nya arenan än det var i snitt i Kempis den här säsongen).
Hur ser det ut hos er? Ni borde gjort en vinst också, va? Gunnos och Jontes löner försvann väl till viss del i Rosas plånbok, men ändå. Några siffror som sipprat ut än?