1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 596658 inlägg · 6213 ämnen

Timrå IK - Brynäs IF 2011-10-08

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-10-08
73Sjöbba: Och när vi har turen att få tryck direkt så tar Hagos en offside i målgården och dödar dom små chanserna som fanns kvar. Rutinerat.

Känns bra att man byter ut Ridderwall mot..........Hagla!? Vilket lag vi har.

Edit: Hagos, jefla iPad!

Redigerad kommentar

superfalle: Jo matchen som helhet är ju det. Men just det där bytet där vi i princip skänker Brynäs ett frilägen och två nästan frilägen och toppar med en utvisning är ju inte så bra.

Nu vänder vi. Hör klacken. Vi ger aldrig upp!! Jodå, tomten kommer i år också.

Jonatan Hedström behöver ingen mat klapp klapp behöver ingen mat behöver ingen mat

73Sjöbba: Snyggt mål av Jonte, men vad hjälper det? Sista i tom bur.

det där målet kom ju ungefär minst 10min för sent

73Sjöbba: Håller med, bort med bannern. Den är ett skämt.

pefr: Ja du ser!! Nej, jag ska sluta retas och vara otrevlig. Sorry!!

Vi har ju varit lindansarlag i elitserien under hela 2000-talet med krampaktigt spel så jag vet hur det känns. Ångest och allt annat möjligt helvete!!!

Lycka till i fortsättningen.

Zappaholic: tycker faktiskt att vårt spel är ganska fascinerande.

Vilken jävla pinsam banner vi har.

Redigerad kommentar

Raggaren Putte: Icke . De är en fantastisk insats jämfört mot Frölunda matchen

pefr: Nej jag har inget bättre för mig? Kul att det är fascinerande...det är mer än man kan säga om ert spel just nu!

Zappaholic: har du ärligt talat inget bättre för dig än att skriva i andra lags supporterforum? det är fascinerande.

Raggaren Putte: där bjöd iaf larsson på sitt största brunkarbyte hittills i timråtröjan

FH - avdammad: Det har du faktiskt ingen aning om, du är bara jätteledsen att ni förlorar ikväll igen. Somna om...

Vilket jäkla superbyte vi bjuder på där. Kanske det sämsta som nånsin setts.

Hahahah vilka bjudningar, man kan ju bara skratta åt eländet. Vi är så här dåliga

Zappaholic: Du är inte otydlig, du är bara mentalt begränsad.

Zappaholic: du är ursäktad.

Ja ursäkta alla att jag skrev "spela bättre hockey om ni kan"...jag visste inte att alla här skulle ta det så ordagrant och trodde jag menade att ni som skriver här också SAMTIDIGT SPELAR i laget. Ursäkta alla om jag var otydlig. Så dumt av mig...

superfalle: Jag tror vi vänder det här tant hagos föken alexandra stänker in två var. Sen kan vi avvakta till allsvenskan "linkan"

Veiron: och du borde verkligen skaffa en bättre hobby än att krypa fram under din sten när det går bra för ditt lag, för att hacka på motståndarsupportrar. men jag antar att det är den enda gången du får känna dig lite stor, så jag ursäktar dig. din jävla sopa.

Veiron: Jag skiter i vad du menar, pissråtta!

Ni måste ställa in skärpan på era svartvita tv-apparater däruppe, och se att Murley filmar före Brynäs andra mål.

För övrigt, medan ni såg "chef" i Per Hallin under pausintervjun, såg övriga Sverige Stevie Wonder.

Lycka till i kvalserien, det menar jag verkligen från hjärtat!

superfalle: 4600 på läktaren. Är det inte en fingervisning på vad Timrå IK säljer för produkt?

superfalle: 4600 på läktaren. Är det inte en fingervisning på vad Timrå IK säljer för produkt?

Olle: Ser redan ganska avhängda ut . Men upp med hakan . Snart kommer supergranat och Halonen tillbaka . Då djävlar . Långa serier av vinster kommer att radas upp

Timrå Icon: Hoppas det inte blir en "favorit i repris" då så att perra ser till att den enda producerande spelaren får sparken för något tjafs vid båskanten...

Johnny Bravo: Jag ser dig nu.
Sämsta domarinsatsen hittills! Hedman är MoDo:s hämnd på oss. Murley har e dålig dag.
Såg du vad Perra blev förbannad på Vampola då han maskade tillbaka till båset?

bobrov: Den största gåtan är hur vi kunde göra fyra mål uppe i Luleå. Det är tveksamt om något fler lag mäktar med det den här säsongen.

Johnny Bravo: Vi har inget flyt med domaren direkt men det är inte deras fel att Pikkarainen har bränt två öppna kassar och vamp/murley bränt frilägen. Man har bara sig själva att skylla.

bobrov: SSK hade 10 poäng vid samma tillfälle i år, en fingervisning? Nu måste ledningen agera. Lendo eller vad fan som helst, nya spelare måste in i truppen. Agera innan det är för sent, fortsätter det så här så är vi avhängda alldeles för tidigt.

Olle: Precis . Att Timrå ska hänga 3 powerplay mål mot ett lag som har backar och målvakt de finns inte ens

pefr: Jag säger inte att jag själv inte kompenserat ibland men det blir ju alltid fel för felen de gjorde i första perioden har ju verkligen förstört matchen.

Kompensation i det här läget blir ju bara superpinsamt, framför allt om det händer sista sju minuterna i en redan avgjord match.

Olle: Är på matchen o det jag kan tycka är att vi har straffats hårt. Vi skulle ha haft minst 3-3.
Men men.......

Olle: Jonas Nordqvist i Brynäs sa nåt bra som det bara är att instämma i, att Timrå har ingen struktur i spelet,det är för mig en gåta att detta lag har mäktat med hela 8 poäng hitills.

Olle: Det har inte bågats rätt sedan Zäta spelade här.

Högström låter helt knäckt i intervjun, har han och Hedman redan fått beskedet att dom lånas ut till Sundsvall eller?

Han lyfter dock fram en central del som fattats i många matcher nu...mer stöd från forwards i uppspelsfasen. Sjukt att en sådan banal sak som att "båga rätt" ska vara aktuellt i en elitseriematch...

Rooster23: fel på alla sätt med kompensationer, men i allra högsta grad en verklighet i elitserien.

säga vad man vill om högström, men karismatisk är han inte

pefr: Ja men det blir ju som vanligt då. Kompensation när matchen är över. Felen är ju redan gjorda och ett nytt fel (kompensation) uppväger ju inte de redan gjorda felen.

Dömer en hel del själv (dock en annan lagsport) och det är ju en dödssynd att uppväga ett fel med ett annat.

Olle: betänk att murran slår de grymaste flipparna från blå ;)

det är fan galet att det inte blivit ett enda mål. pikkens dubbelstolpe, pikkens tokdragning med bisarrt sista moment, vampolas friläge, murrans friläge... en jävla massa puckar som studsat kring målområdet. kom igen nu, det KAN gå!

pefr: å andra sidan, vill vi verkligen ha PP? Spelar det någon roll?

Olle: det är ett helt gäng kompensationer på skuldkontot nu. borde ge utdelningar snart hos de halta fyra

A51: ja det har alla vetat från första nedsläpp. fattar inte timrå har ett par HÖSÄCKAR där bak, dom skulle inte ens platsa i as för fan!

Brynäsaren slänger sig raklång på isen istället för att stå upp och ta en tackling, så att timråspelaren flyger över. Solklar tripping. Börja döma åt båda håll nu zebrajävel.

Med en normal effektivitet hade vi haft minst 3-3 denna matchen. Frilägesmissar och öppen kasse. Vi behöver en sniper....och ett bar backar av klass. Suck

Zappaholic: håller med

Zappaholic: Vad tycker du om pikkarainens tackling . ?

« · 1411656 · »