Vänder snart....finns bara ett par facktorer som ska ändras sedan så.....vänder det...satans god öl iaf på ladan, sådär lagom tempererad, och korven var inte fel heller, lite lång köööö bara men va f-n, lite får man väl tåla, då det är fyra blinda möss på isen, i zebrakostym...
Timrå Icon: jag tycker hela timrå kan avgå, jag tänker avgå ifrån detta forum nu... de är inte kul längre jag skall ägna mig åt roligare saker tex kratta löv nu på hösten Hej svejs
Såg att vissa på matchbloggen tyckte att Högstöm var bra, själv tycker jag han är obegripligt dålig just nu, kladdar med pucken helt i onödan så att forwards tappar fart, när Timrå i 3:e har sin bästa sekvens i matchen kliver högstöm in o börjar kladda på blå och ett friläge som följd emot oss. Han åker även o styr medspelarna i tid o otid ungefär som om han tror han är en storspelare.
Nej bänka Högström snabbare än kvickt, han sänker det lilla tempo Timråforwards har just nu.
zaccodog: Växjö har ett grundspel en bra målvakt och deras icke eu platser är fyllda av riktigt bra spelare . Vi har inget grundspel . Halv kassa målvakter och superdupermurley
Kollade faktiskt på period två och tre på O´Learys i en mellanstor svensk stad nära mig. Som en neutral. Bara för att få sig en liten glimt. Det såg förjävligt ut. Hur håglöst som helst. Timrå IK är ett klockrent kvalserielag denna säsong. Väl där kan vad som helst hända. Ser ju om möjligt ännu värre ut för Sundsvall. Ödesmatch mot Borås kommande fredag...
73Sjöbba: Tårta på kansliet på måndag vi gjorde mål igen! Linkan helgonförklarad nu va Johansson? som lurade av dig alla pengar. Perra brinner för det här jobbet det syns.
Olle: många klankar på modano men i sak har han rätt.DET är åt h-e met dom styrande i TIK.TIK är dessutom klart för K-S .Dom vänder alldrig det här med perra som tränare.mycket av den här kritiken kom i fjol men inget hände.låt oss hoppas att nåt händer snart
73Sjöbba: Lägg sedan till att bannern är en tydlig påminnelse om att laget inte förtjänar sina fans. Och då menar jag inte såna som mig som sitter här och spyr galla dag ut och dag in utan dom som står där och sjunger på ramsan utan att någonsin bua ut ett lag som ständigt sviker.
Olle: Håller verkligen med. Den där jävla ramsan är smått parodisk. Speciellt när man börjar sjunga den vid oavgjort i vissa matcher nån gång i andra perioden.
Dessutom går det inte att identifiera sig med ramsan längre. Under vissa år under Kentas tid stämde den, men nu ger laget verkligen upp ibland så man ska vara hyfsat retarderad för att kunna stå bakom det där.
73Sjöbba: Det slog mig faktiskt att jag i princip maler på och säger exakt samma saker som Modano, det är bara det att jag använder andra ord. Fel av mig att klaga på honom. "avgå alla", "värdelöst", "för dåligt" bla bla bla. Man brukar säga att man kan bli less på att höra sig själv prata men nu är jag less på att läsa det jag själv skriver. Nu tror jag att det är lika bra att korka upp en sjua och vända stolen mot väggen och bara sitta och klunka sig in i dimman.
pefr: Men det är nu det riktiga lidandet börjar. Ångest och sprit.
Sen lär det väl komma nån rapport framåt småtimmarna om hur laget raglat runt aspackade på stan, så vi har en tragisk vila fram till bottenmötet på torsdag framför oss.
Jag gissar på minst en stor händelse under veckans inledning. Antingen nån som kickas eller så nån ny pjäs in. Något måste hända, för nu börjar det att bli griskris.
RocknRolf2: Jag tycker att det kanske inte vore dumt att fundera ut någon annan slogan. "Vi ger aldrig upp" implicerar att man redan är i underläge och det är väl inte så upplyftande. Lite som att cementera en redan tydlig bild av oss som förlorare.
Men ge upp kommer jag aldrig att göra. Jag kommer att se varenda match och ställa in alla sorters aktiviteter som kan krocka med en timråmatch även om dom får mig att må riktigt fysiskt illa mest varenda gång.
Olle: illamående och äckelkänsla är latent lidande, matcherna är av mer akut karaktär för mig, där äckelkänslan och illamåendet spetsas av ren och skär förtvivlan, sorg, ilska och en allmän känsla av att jag måste vara helt jävla dum i huvudet som fortfarande ägnar XX timmar per vecka åt den här skiten.
superfalle: Jo matchen som helhet är ju det. Men just det där bytet där vi i princip skänker Brynäs ett frilägen och två nästan frilägen och toppar med en utvisning är ju inte så bra.
Nu vänder vi. Hör klacken. Vi ger aldrig upp!! Jodå, tomten kommer i år också.
pefr: Ja du ser!! Nej, jag ska sluta retas och vara otrevlig. Sorry!!
Vi har ju varit lindansarlag i elitserien under hela 2000-talet med krampaktigt spel så jag vet hur det känns. Ångest och allt annat möjligt helvete!!!