Jag var tvungen att se om Söderbergs intervju efter 2:perioden... maken till gråtfärdig o bajsnödig Kapten var det längesen jag såg. Kan man hoppas på att Mif -Dif gör upp om att åka ur.... snälla?!
{9037}: Hehe, ja jag skall vara ärlig att jag skippade förra veckans avsnitt, var för tungt att kolla in efter förlusten då. Nu skall man njuta om en stund. 😎
Zäta75:Skillnaden mot sist vi var uppe är att vi vinner rättvist mot de sämsta lagen och inte mot de bästa! Vi är ett jäkligt bra hockeylag! Tack Nubben! 👏🏼
Sputnik: Förresten Nubben "jag tror på det du gör" Hoppas vi slipper en ny 12 matchers förluststreak bara, men hur som helst skall jag hålla käften framöver.. 🤦
Olli Hahl: Ja vi har ju sågat Nubben för hans "floskler" och att ha missbedömt ligan. Vi Timråfans har ju hängt i Hockeyallsvenskan en hyffsad tid(förutom snabbvisiten i SHL senast) så de flesta av oss har nog lite missbedömt att vissa spelare likt Hanzl trots att han levererat rätt bra i KHL behövt en startsträcka för att anspassa sig till SHL.
{9386}: Om jag säger OM Timrå skulle gå till slutspel tror jag vi blir livsfarliga. Speciellt med ett par nyförvärv in på detta. Tror inte många lag vill möta oss i en fullsatt NHC arena med det tryck det brukar bli.
Fyfaan vilken grym match och härlig stämning på ståplats. Fanns ingen oro i sista perioden som vi spelade av på ett väldigt kontrollerat sätt. Eloge till hela laget!
Kerstin_k: Vi ligger 2 poäng efter Brynäs och Linköping på play in plats med en match mindre spelad. Vinner vi hängmatchen så har vi för tillfället en play in plats. Det ni!
Zäta75: Killarna i publiken insisterar på att ge Hanzl en kexchoklad. Han är så värd det! Många ville skeppa honom för bara några veckor sen. Vi ska nog lugna oss med Alvarez också. De kommer en och en nu. Lööke, Hanzl….
Otroligt att publiken buar när Lilja gör mål. Om det är några spelare i Timrås trupp man skulle tro att Luleåsupportrarna kunde unna ett mål åtminstone på försäsongen, så är det ju de som var med och gav dem det efterlängtade guldet för bara några månader sen…