1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

580616 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30

« · 2434607 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
JonteD: Bra! Jag hejar på alla andra lag när Modo spelar. Det finns inga mer självgoda, inskränkta, enögda, enfaldiga supportrar än modoliderna. Det blev deras fall, och kommer att bli det igen.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
Olle: Tack!!! Bra skrivet!!!🇺🇿🇺🇿🇺🇿
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
kulltorp: Hejade lite på öik igår när dom vann mot Mordor!!! Då du!!!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
pingvin: Timrå borde i och för sig vinna alla matcher. 🤷🏻‍♂️
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
JonteD: Dom hånar Jonte men hyllar Wernblom som knappt kan få speltid i SHL’s sämsta lag. Säger ganska mycket om modoiterna i så fall 🎅. Det är tufft läge när en legendars son blir en besvikelse, vår version går det ganska bra för.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
pingvin: Enig!
Inte så att Malmö varit hysteriskt mycket bättre, mest att men innerst inne hoppades att vi skulle vara betydligt mer puckförande. Oavsett, poängen är viktigast och vi får gärna fila på vårt spel till slutspelet ;-)
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
När sköt vi ett direktskott i pp senast?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
empa11: nä du har rätt…

Det räcker med att du öppnar för att kommentarer på hockeysnack skulle innebära att Dahlén inte vill spela i Timrå…
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
JonteD: Men att du bryr dig de är lillebror med små hjärnor och sex fingrar. Vad förväntar du dig?
Det stavas avundsjuka!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
empa11: Förtvivlat ofta som PP i slutet av matcher inte ger någonting. Knappt uppställt spel.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
empa11: Stolt över grabbarna! Bra lag vinner matcher man inte borde vinna. Punkt.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
empa11: får man bara 5+20 för bentackling när ett ledband ryker eller? Så tydligt att han går för knät.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
Andra kedjan är en besvikelse…

Erik Andersson slår en passning fel på 2 meter…
Avståndet till spelaren han sökte knappt 3 meter! Det finns knattar med bättre speluppfattning…

Lundin…

Det händer absoooooolut iiiiiingenting!


Faaaaaaaaan!!!!!!kr
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
Lyytinen får en stenhård knätackling, reser sig upp i jävla fallet. Åker och är med i gruffet.
Så många i denna liga som ska skämmas över hur de agerar vid minsta kontakt.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
empa11: Modo boken dom hånar Jonte när dom kan o de är mobbing enl min mening!!! Vet inte men avundsjuka troligtvis men de är fula ord om honom hela tiden!!!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
empa11: PP punktera matchen nu
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
Hahl Bundy 2.0: Är det ens en fråga??????
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
Skönt att vi har SHL bästa målvakt 🏒👌💪
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
söder över: Aldrig påstått att han är mobbad. Läs igen.

Sluta fultolka är du snäll. Det klär ingen.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
söder över: Kanske är nåt fel på mig men jag är inte ens orolig! 3 poäng! Tack så mycket!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
Vad stark han är JJ!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
Hahl Bundy 2.0: Har det verkligen uttryckts här att Dahlén inte ska vara kvar? Helt overkligt i sådana fall.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
söder över: Älskar våran målvakt
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
empa11: Vaffan svamlar du om att Dahlén är mobbad!!!!!

Vilken planet har du läst det på?

Dahlén har kanske fått lite skit när han förtjänat det…

Inbilla dig inte att Dahlén inte tål att ifrågasättas när han är blek.

Han brukar kunna nämna det i intervjuer…
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
Zäta75: Hmm.. kanske straffar sig men jag tycker Malmö är ganska uddlösa. Och JJ stabil.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
bar mofftak: Hästjobb av Lundin nyss i bp.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
Zäta75: Vad är det med dessa sjukt värdelösa utvisningar vi tar.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
söder över: BP direkt. Illa om Mif gör mål nu
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
empa11: Smörpass #3 av Rondellen, Lander får tyvärr inte riktig träff med styrningen..
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
Hahl Bundy 2.0: Tack. När vältalade frustrerade fans säger annat efter ett par raka nederlag, att han inte förtjänar sin lön, då säger vi bara ifrån va?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
Sputnik: Va sura dom är i Modo boken när jag frågade om de går ont i kväll oxo!! Snarstuckna!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
empa11: Har aldrig sett att någon VILL att han ska lämna.. är väl bara ett kontrakt i NHL som kan få det att hända dom det stod idag i Expressen.. Känns som att det är en bit bort..
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
empa11: Jonte är topp 6 i skytteligan i SHL. Det räcker för att tysta kritikerna. Han levererar fast han ser lite loj ut ibland. Tror han kan få till det ännu bättre efter nyår
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
empa11: Klart Dahlén ska vara kvar!
End of discussion.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
Jag skulle in här och vråla om hur jävla trött jag är på att se Hartmann Alvarez Walli och EP och så vidare ta utsida och köra fast bakom mål vareeeeeeenda jävla offensiva utflykt vi har.

Men så läser jag att Pettersson gjort mål…

Min sändning låg bara 3 minuter efter!

Haha.

Straffad för att jag ville gnälla av mig!

Men det är som Emil sa…

Rätt blekt..,

Covid, svininfluensan och vinterkräkis måste ha haft ravefest i laget över jul…

Så går jag ur matchen för att komma in igen rätt…

Men icke sa fakking Nicke! Nu får jag äran att se hela jävla skiten igen för något jävla live läge fanns inte på denna match hos Cmore….

Är det min Samsung tv som är kass eller är det Cmore?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
Jag tycker vi spelar ALLDELES för dåligt. Sett till att vi möter en utpräglad jumbo på hemmaplan, och vi är ett lag som aspirerar på slutspelsplats. Det är väldigt många som fortfarande underpresterar alldeles för mycket.

Sen till en annan grej. Det är inte bara en, utan flera, som både här och i andra kanaler ifrågasatt Jonte. På olika sätt förvisso, men ändå för många gånger att vi kanske inte ska ha kvar honom nästa år. Kan vi kollektivt komma överens nu om att direkt tysta dessa människor nu? Det är fan hånfullt, sett både till hur han levererar samt sett till hur mycket han betyder för klubben som helhet. Jag fattar att man kan vara frustrerad när vi förlorar. Men nu får det vara nog.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
Sputnik: Lyytinen är ett unikum! Jag fattar inte hur den karln kan gå in direkt och bara dominera!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
Had vi haft Malmoes styrka så had vi led mä 6-0 män vi väg för jävlas lätt!!
Tack Jacke för att du håll oss kvar i matchen!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
Tom Topp: Nej den tanken var inte så dum faktiskt. Rinell har ju i princip spelat på liten rink hela sin karriär, både i Finland och i Nordamerika. Han kanske behöver en inkörningsperiod, med tanke på att han är väldigt ung också.

Lyytinen hade ju också i princip bara spelat på liten rink, men han har också lite mer erfarenhet med sig i bagaget.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
Sputnik: sen tycker jag JJ är en stor anledning till att Malmö inte gör mål också. Han har gjort en kanonmatch med några riktigt svettiga räddningar i början på första.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
eliassjo : mycket bättre i den här perioden! Vi håller Malmö mestadels på utsidan! Och när det gäller Rondellen, tänk på att Brynäs har en målvakt som har haft ett halvår på sig att vänja sig vid svensk hockey! Jag tror på grabben!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
Olle: Jag satt och tänkte på detta under denna period.
Om detta hade varit förra säsongen så hade vi torskat med 4-1 en sådan här match. Skillnaden i år är spetsen.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
Woody: kan Rindell bara slå drömpassen i egen zon också så ser det bra ut. Gäller att vara realist, vi ska vara ett mittenlag i år och då kommer det se ut så här. Malmö är helt klart spelförande men vi har spetsen offensivt.

Silly kommer bli galet intressant till sommaren gällande backsidan.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
pingvin: Haha det stavas negativt kval, så länge den chansen teoretiskt finns så kommer jag bita på naglarna och "klaga". Haha mitt sätt att ventilera ut ångesten. 😅
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
Woody: Lyytinen är en favorit, en sådan otroligt bra back så jag vet inte vad jag ska säga, tycker han har en fenomenal skridskoåkning och då han väl får tid skjuter han som en häst, Grymt jobbat av Kapanen
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
Rico01: "förutom möjligtvis Svensson". Den trodde man inte på på förhand. Men säger ändå jävligt mycket om Per Svenssons utveckling. Den går tyvärr i fel riktning.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
pingvin: Jag tror att Kollar får gå inom kort om Malmö förlorar ikväll.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
Tänkte på en sak. Vad faan har vi att klaga på? Vi är för närvarande Sveriges 6:e bästa lag. Vi leder med 2-0 mot Malmö. Vi, Timrå IK, var i stort sätt i konkurs för några år sedan! Njut bröder! Vi är Timrå IK och vi har en ljus framtid framför oss! Äntligen!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
Olle: Jag känner mig rätt övertygad om att Rindell kommer att bli väldigt nyttigt när han har acklimatiserat sig. Eronen och Lyytinen gör också en stark match så långt.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
Charlie2: var till och med huvuddomaren, han ska inte ens vara där! Hade varit skogstokig om jag hållt på Malmö😂
Låst ämne

« · 2434607 · »