erathoo: Örebro lite bättre i allt, precis som förra säsongen. Vi kanske tar några matcher mot dem om allt stämmer, men överlag jobbar de bättre i försvarszon och är tyngre.
Sputnik: Paigins storhet var framförallt i att han tog fighten med motståndarna. Kunde vara en riktigt jobbig jävel att möta. Skulle behövas mer karaktärer som skapar lite känslor i detta lag. Alldeles för mjukt och mesigt. Vi blir uppkäkade av Örebro. Lyytinen är saknad
Sputnik: andra matchen i rad som vi viker ner oss mot ett bottenlag. Hade varit bäst att fått ersätta ante samma sekund som det blev klart att han inte får förlängt. Klubben skämmer ut sig.
Örebro letar trendbrott, och rissanen letar också negativ trend. Solklart perfekt att möta Timrå då och sätta 2 enkla kassar. Samtidigt leino med 100 poäng i SHL. Solklart mot Timrå. Arntzen grym i kassen, ja men såklart. Han möter ju TIMRÅ!!!! Detta är fan inte kul längre
bar mofftak: Jag antar att ni är många fler än jag som är förbannade nu och ser att detta inte håller. Förlust mot ett svagt Örebro idag efter torsken mot Malmö senast. Lyytinens skada kommer tyvärr att bli vårt fall.
Olli Hahl: Men hjälp varandra i försvarszonen för böveln. Forwards jobbar hem men står som koner mellan deras backar och deras forwards som snurrar runt våra backar. Och, tyvärr har vi en del glidare som verkar livrädda när motspelare är i närheten och då skickar man iväg pucken i ren panik. Örebro gör helt rätt som spelar hårt och tufft mot våra mjukisar. Jag saknar Paigin något oerhört. Bra spel av Forsmark, Hållander och några till men mest besviken på mjukisarna. Ta och ge lite smällar så kanske det kan gå att vända den här matchen
Olli Hahl: Timrås:s dilemma,sån offensiv som alla säger,bara titta i tabellen vi gör alldeles för få mål,där har vi problem,sen går ju allt väldigt sakta också. uj uj nuj.
Zäta75: Det här blir en förlorad säsong. Backskadorna stjälper oss och ineffektiviteten är på en löjlig nivå, den har torskat matcher åt oss hela säsongen. Pricken över i:et blir att huvudtränaren får reda på att han blir dumpad mitt under säsong så vi lär ju inte få se någon desperat coaching från ante Karlsson resterande del av denna säsong. Undvik kvalet så är jag nöjd sen glömmer vi denna säsong.
Rip Kirby: Det här är det TIK lag historiskt sett som man blivit mest besviken över. Det här är den 27-e matchen och fortfarande inte en hel bra match. Spelarna är inte på tå och ser likgiltiga ut, vart är hjärtat i det som händer? Hoppas att det kommer in ett rivjärn till tränare nästa .
Kerstin_k: Rindell borde slipa om sina skridskor, snubbelvarning stort sett hela andra perioden. Kan man hoppas på en rejäl hårtork av Ante nu i pausen.
Ahpl: Rindell får spela mycket och får panik ibland. Kan bli skador sliter mycket på backarna när de belastas så mycket. En ny back måste in det inser alla inkl Kapanen
Olli Hahl: slog av tvn och gick ut å gick med hunden. De tragiska är att man gått hela julhelgen och längtat. Sen när de väl är match igen så stänger man av bedrövelsen. Snacka om självskadebeteende